اخبار داغ

ائمه جمعه استان زنجان عنوان کردند

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام است

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام است
ائمه جمعه استان زنجان در خطبه های نماز جمعه عنوان کردند،انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل علیه مردم این کشور اظهار کرد: مردم‌ مظلوم فلسطین تاوان بی عرضگی و ناتوانی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی تصریح کرد: این کشورهای به ظاهر مسلمان عربی مدعی اسلام هستند ولی در عمل هیچ کاری نمی‌کنند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اهداف کشورهای استکبار برای مسلط کردن اسرائیل به مردم کشور فلسطین تصریح کرد: استکباران می‌خواهند فلسطین، سوریه و لبنان را از رده خارج کنند و اسرائیل را در قبله نخست مسلمانان مستقر کنند.

,

وی به جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره و اظهار داشت: ۷۰ سال است که اسرائیل منطقه را ناآرام کرده است و همانند غده سرطانی مردم مظلوم فلسطین را به قتل می‌رساند.

,

خاتمی افزود: در کشور آمریکا فقط شش میلیون یهودی وجود دارد و منطقه و دنیا به وسلیه همان تعداد یهودی نا آرام هست و منطقه رو به خاک و خون می‌کشند.

,

وی با بیان‌اینکه قبله نخست مسلمانان ۷۰ سال است که در اشغال صهینویست‌ها است، تصریح کرد: سه نسل سپری شده است و همچنان در آن منطقه شاهد ظلم و ستم هستیم.

,

امام جمعه زنجان به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: حداقل‌ترین‌ اقدام کشورهای عربی باید این بود که سفیرهای خود را از آمریکا به کشورهای خودشان برگردانند ولی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی لال شده‌اند.

,

وی هدف از ایجاد تروریست‌های داعش و النصرت را ایجاد آرامش و امنیت برای اسرائیل دانست افزود: آمریکا برای اینکه اسرائیل در امان باشد این نیروهای تروریستی را در منطقه ایجاد کرده است.

,

خاتمی جمهوری اسلامی ایران را پرچم‌دار ‌مبارزه با استکبار عنوان کردو افزود: جمهوری اسلامی با قدرت کامل مقابل کشورهای استکبار ایستاده است.

,

وی به سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری اشاره کرد و گفت: ۱۸ آذر ۵۹ سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری است که او یک قهرمان پرواز دوران دفاع مقدس است و یادش گرامی‌باد.

,

امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه ۱۹ آذر روز جهانی حقوق بشر است، تصریح کرد: حقوق بشری وجود ندارد و سازمان ملل در اختیار استکباران است و اینهمه جنایات در منطقه می‌شود ولی صدای حقوق بشر درنمی‌آید.

,

وی با ادای احترام به شهدای محراب انقلاب اسلامی گفت: ۲۰ آذر سالروز شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب است که او همانند جدش امام حسین(ع) به شهادت رسید و بدنش قطعه قطعه شد و در جوار مقدس احمد بن موسی(ع) آرام گرفت.

,

خاتمی موغقیت خوب تیم وزنه بردار کشور اشاره و بیان کرد: تیم قهرمان وزنه برداری دل مردم را شاد کرد و امام مسلمین از ورزشکاران به ویژه ورزشکار مقاومت علیرضا کریمی پهلوان سرافراز کشور تقدیر کرد که آن‌ را نماد عزت ایرانیان دانست.

,

 

,

, , ,

 

,  , ,

, ,

*پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشان از ضعف این رژیم جعلی است

, *پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی نشان از ضعف این رژیم جعلی است,

به نقل از نبض سحر؛حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت:طبق برنامه ریزی و جلسات برگزار شده با مسئولین آموزش و پرورش در خصو آسیب شناسی  در خصوص مسائل دانش آموزان انجام شود و دفتر امام جمعه نیز برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی کرده تا فرزندان از آسیب های اجتماعی و فرهنگی حفظ شوند.

,

وی با اشاره به اهمیت ازدواج آسان در جامعه گفت: در جامعه باید جوانان را به سمت ازدواج آسان سوق داد ، و انسان از همان ابتدای خلقت به صورت زوجین در زمین زندگی کردند، همچنان که گیاهان و جانداران به صورت زوج در جهان هستی زندگی می کنند ، انسان ها هم به صورت زوج در این هستی زندگی می کنند.

,

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: اصلی ترین هدف ازدواج آرامش است و طبق آیات قرآن کریم خداوند در سوره اعراف آیه ۸۹ می فرماید: "اوست آن کس که شما را از نفس واحدی آفرید ، و جفت وی را از آن پدید آورد تا بدان آرام گیرد".

,

حسینی با اشاره به مساوی بودن زن و مرد  و انتقاد از تجرد گرائی برخی افراد گفت: گوهر وجودی زن و مرد یکی است و تنها برتری انسان ها صرفا با تقوی سنجیده می شود .

,

وی در ادامه با اشاره به اعلام مضحک ترامپ مبنی بر قرار دادن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت: اینکه آنها ادعا میکنند میخواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست. در مسئله فلسطین، دست آنها بسته است و نمیتوانند اهدافشان را پیش ببرند، پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.

,

امام جمعه شهرستان خرمدره با در ادامه با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت:  ۱۹ آذرماه سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی  است شورایی که به منظور گسترش و نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه، تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی، تزکیه محیطهای علمی و فرهنگی از افکار مادی و نفی مظاهر و آثار غربزدگی از فضای فرهنگی جامعه ایجاد شده است.

,

حسینی  با اشاره به نامه مسؤولان سیا به سردار سلیمانی و واکنش وی در مقابل این نامه گفت: بی‌اعتنایی سردار سلیمانی به نامه سازمان سیا افتخارات مردان الهی و موجب سربلندی ملت ایران است.

,

, ,

, ,

 

,

*موضوع حقوق بشر ابزار فشار ڪشورهای غربی عریه جمهوری اسلامی

, *موضوع حقوق بشر ابزار فشار ڪشورهای غربی عریه جمهوری اسلامی, *موضوع حقوق بشر ابزار فشار ڪشورهای غربی عریه جمهوری اسلامی,

به نقل از نسیم اشراق حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه اظهار ڪرد: دشمنان قسم خورده اسلام و در راس آن‏ها آمریکا و رژیم صهیونیستی به ‏دنبال ایجاد درگیرى جدیدى در منطقه هستند و متاسفانه برخى از مسئولان بی ڪفایت کشورهاى مسلمان مثل عربستان ابزار دست استڪبار شدند و برای آنها خوش رقصی می ڪنند و مجری طرح‏هاى آمریکا هستند و به ‏دنبال آتش افروزى در منطقه هستند.  

,

وی افزود:هدفشان از این جنگ افروزی ها تامین منافع اسرائیل تضعیف جبهه مقاومت است و دیگر اینڪه ڪشورهای مسلمان منطقه را باهم درگیر ڪنند تا رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد:جمهورى اسلامى ایران با قدرت و اقتدار جدى همیشه مانع تحقق اهداف دشمن در منطقه شده و پیروزى جمهورى اسلامى بر داعش نمادى از این امر است اما جمهورى اسلامى در عین اقتدار و قدرت، کشورى است که به‏ دنبال آرامش و ثبات منطقه است و از درگیرى و جنگ استقبال نمى‏کند زیرا مى ‏داند که جنگ و درگیرى نقشه آمریکا و برنامه‏ ى دشمنان اسلام براى ایجاد محیطى امن براى اسرائیل است.

,

وی افزود: در چنین شرایطى ایران اسلامى ابتدا با زبان نصیحت و خیرخواهى براى امت اسلامى همگان را به آرامش دعوت مى ‏کند و از تبعیت از اهداف و برنامه ‏هاى آمریکا بر حذر مى‏دارد.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: عاقبت این کارى که بعضى از دولت‏هاى منطقه مى ‏کنند، همان‏طور که در قرآن آمده است، نابودى خودشان است.

,

امام جمعه قیدار تصریح ڪرد: قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان است و از اهمیت ویژه ای برای آن ها دارد  این اقدام نابخردانه رییس جمهور سبڪ مغز آمریڪا موجب انزجار بیشتر مسلمانان از سیاست‌های آمریڪا خواهد شد و مسلما بی‌پاسخ نخواهد ماند.

,

وی افزود: این اقدام ترامپ و هیئت حاڪمه بحران ساز آمریڪا  فروپاشی و مرگ رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش تسریع خواهد ڪرد.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس مقدمه‌ای برای انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی و به قیامی بزرگ علیه اسراییل تبدیل خواهد شد و نابودی رژیم صهیونیستی رقم خواهد زد.

,

حجت الاسلام موسوی به تشڪیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام 19 آذر 1363 اشاره ڪرد و گفت:فرهنگ؛ هویت و روح یک ملت‏ و بستر اصلی حرکت عمومی کشور است و فرهنگ از هر مسئله ای حتی مسائل اقتصادی مهمتر است.

,

وی افزود:دغدغه فرهنگی از مواردی است ڪه خواب از چشمان مبارڪ مقام معظم رهبری ربوده و چندین بار احساس نگرانی نسبت به آن ڪردند.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در طراحی و هدایت علم و فرهنگ ڪشور  رسالت سنگینی بر عهده دارد به طوری ڪه به تعبیر مقام معظم رهبری اتاق فرمان فرهنگی ڪشور یا ستاد عالی فرهنگی و علمی ڪشور ، مرڪز مهندسی فرهنگی ڪشور و قرارگاه مرکزی فرهنگی کشور به حساب می آید.

,

وی افزود:بخش زیادی از ڪار شورای انقلاب فرهنگی، سیاستگذاری است اما بخشی دیگر ڪه اهمیت آن ڪمتر از بخش اول نیست طراحی شیوه های اجرائی یڪ تصمیم در حوزه راهبردی است و وظیفه مهم دیگر شورای انقلاب فرهنگی این است ڪه با هشیاری تمام جلوی نفوذ فرهنگی دشمن را بگیرد

,

امام جمعه قیدار به روز جهانی حقوق بشر نیز اشاره ڪرد و گفت: روز نوزدهم  آذر روز جهانی حقوق بشر نامگذاری شده ڪه از لحاظ نام گذاری مضحڪ ترین روز سال است.

,

امام جمعه قیدار اضافه ڪرد: انسان گاهی اوقات بعضی اصطلاحات را از زبان بعضی افراد می‌شنود ڪه مضحڪ و خنده‌آور است، آمریڪا و ڪشور‌های اروپایی ڪه جرم‌ها و جنایت‌های بسیار بزرگی را در جنگ جهانی دوم به وجود آورده بودند  برای سرپوش گذاری بر روی آن‌ها روز 19 آذر را روز حقوق بشر نامگذاری ڪردند.

,

وی افزود: در حال حاضر هم ڪسانی دم از حقوق بشر می زنند  ڪه بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، ڪسانی ڪه زندان‌های بزرگ و مخوفی مثل گوانتانامو و ابوغریب درست ڪردند و جنایات صهیونیستها و آمریڪا در فلسطین،غزه ،افغانستان، عراق،یمن،بحرین و ... نشان از حقوق بشر آمریڪائی است و سرنگونی هواپیمایی مسافربری ڪشورمان در آب‌های خلیج فارس توسط ناو آمریڪایی و دادن مدال شجاعت و افتخار به ناخدای همان توسط رئیس جمهور آمریڪا نشان و نماد حقوق بشر آمریڪائی است.

,

حجت الاسلام موسوی اضافه ڪرد: درست ڪردن و حمایت از از داعش خونخوار و منافقین خونخوار مصداق حقوق بشر آمریڪایی است و نجات دادن مظلومان و بشریت از دست این خونخواران نقض حقوق بشر آمریڪایی است.

,

وی افزود:موضوع حقوق بشر همواره ابزار و اهرم فشار کشورهاى غربى علیه جمهورى اسلامى ایران است و از بهانه هاى تحریمهاى ظالمانه آمریکا و کشورهاى غربى است و در منطق حقوق بشر غربى اعدام قاتلین، نقض حقوق بشر است! ولى کشتار مردم مسلمان بی گناه با بمب هاى فسفرى و خوشه اى و شیمیایى و.... عین دفاع از حقوق بشر است.

,

, ,

 

,

*انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام است

, *انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تجاوز به دنیای اسلام است, *,

به نقل از برگ زیتون،حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی افزود: خداوند متعال را شاکریم که بارش رحمت الهی (برف و باران) را در هفت استان کشور نازل کرد.

, .,

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: تصمیم خطرناک رئیس جمهور آمریکا نسبت به انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تلاویب به بیت المقدس که قبله اول مسلمانان جهان است تجاوز به دنیای اسلام است.

, .,

امام جمعه شهرستان طارم از آمریکا به عنوان فرعون زمان یاد کرد و افزود: هر کس در مقابل این حرکت سکوت کند قطعا خیانت به کشور اسلامی کرده است.

, .,

صادقی پور با اشاره به بیان گهربار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: ایشان فرموده اند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم گفتنی است امروز شاهد این ماجرا هستیم بنابراین آمریکا از انقلاب سیلی محکمی خورده است آخرین سیلی که محور مقاومت به آن زد نابودی داعش است.

, .,

خطیب جمعه طارم به بی اعتنایی سردار قاسم سلیمانی به نامه رئیس سازمان سیاه در بوکمان اشاره کرد و گفت: آن بزرگوار نامه را سربسته تقدیم رهبر معظم انقلاب کرد که این هم تو دهنی محکمی به آمریکا و عین غرور در برابر مستکبران  بود.

, .,

وی همچنین هلاکت علی عبدالله صالح در یمن را ناشی از نقض پیمان بعد از سه سال رفاقت با انصارالله دانست و افزود: بعد از هم پیمان شدن با صعودیها در عرض ۲۴ ساعت به هلاکت رسید که این نشان از توطئه شوم صعودیها بود.

, .,

امام جمعه طارم ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در دیدار مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمود: آمریکا فرعون زمان است.

, .,

حجت الإسلام صادقی پور از کشتی گیر قهرمان کشور علیرضا کریمی بخاطر مسابقه ندادن با حریف صهیونیستی تشکر کرد و گفت: ورزشکاران، کشتی گیران و وزنه برداران قهرمانان و افتخار آفرینان کشور هستند.

, .,

امام جمعه طارم خاطرنشان کرد: در سالروز ۱۸ آذر سازمان ملل اعلام کرد رژیم بعثی عراق متجاوز است گفتنی است این هم یک پیروزی دیگر برای کشور ایران است که ما هشت سال مظلوم واقع شده و دفاع مقدس را بوجود آوردیم.

, .,

وی ضمن گرامیداشت ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ۲۰ آذر سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقان کوردل را تسلیت گفت.

, .,

حجت الإسلام صادقی پور یادآور شد: ۲۳ آذر سال ۱۹۸۱ اشغال بلندیهای جولان سوریه بدست رژیم غاصب صهیونیستی است امیدواریم بدست مجاهدین و نیروهای محور مقاومت این سرزمینها به آغوش کشورهای اسلامی بزودی برگردد.

, .,

گفتنی است اعلام حمایت مردم شهرستان طارم از قدس شریف و اعلام انزجار از حرکت مذبوحانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و اجرای قطعنامه از دیگر برنامه های قابل اجرا در مصلای نمازجمعه این هفته شهرستان طارم بود.

, .,

, , ,

 

,

*همت مردم و مسئولین لازمه گسترش فرهنگ اسلامی است

, *همت مردم و مسئولین لازمه گسترش فرهنگ اسلامی است,

به نقل از ایجرود خبر،حجت الاسلام محمد باقر مقدمی «امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش از هیچ ظلمی در حق مظلومان دریغ نمی کنند، اظهارداشت:دولت آمریکا در مقابل ملت های آزاده ناتوان است، چرا که در مواجه با آن ها با شکست روبرو می شود.

,

وی با اشاره بر اینکه هجدهم آذر ماه سالروز معرفی رژیم بعثی عراق از سوی سازمان ملل متحدبعنوان آغازگر جنگ 8 سال دفاع مقدس است، اضافه کرد: با این حال که 8 سال شهرهای ما مورد تجاوز دشمنان قرار گرفت ولی با این حال سازمان ملل متحد با اینکه می دانستند که دولت عراق جنگ را به ناحق علیه جمهوری اسلامی ایران آغز کرده است، اما به روی خود نیاوردند.

,

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه سرنگونی صدام بدست آمریکا درس عبرتی است که ظالمان باید از آن عبرت بگیرند، ادامه داد: هیچ گاه ظلم پایدار نمی ماند.

,

حجت الاسلام مقدمی با اشاره بر اینکه نوزدهم آذر سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی به دستور رهبر کبیر انقلاب در سال 63 است،اذعان کرد: گسترش و نفوذ فرهنگ های اسلامی در نهاد های اسلامی از جمله اهداف تشکیل این شورا است.

,

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه نه تنها موجب پیشرفت در جامعه می شود، بلکه گستره آن جهان را در بر می گیرد، گفت: برای گسترش فرهنگ اسلامی همت همگان ضروری است.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه نوزدهم آذر ماه سالروز جهانی حقوق بشر و تصویب بیانیه حقوقه بشر از ناحیه سازمان ملل بخاطر جنگ های اول و دوم سازمان ملل است، عنوان کرد: نامگذاری بر روی یک کاغذ تنها ثمره نامگذاری بوده و سودی بجز پر شدن تقویم برای ملت ها نداشته است.

,

وی با اشاره بر اینکه بیستم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله دستغیب است، اضافه کرد:این شهید بزرگوار عمر خود را  در خط سیر خدمت به مسلمانان گذراند و به دست منافقین کور دل به شهادت رسید.

,

حجت الاسلام مقدمی ضمن قدردانی از تیم وزنه برداری تیم ملی که افتخاری برای اسلام جمهوری اسلامی ایران بوجود آوردند، گفت: جوانان غیور این سرزمین همواره باعث سر افرازی و سربلندی میهن اسلامی هستند.

,

, ,

, ,

*بدترین جنایت ها با شعار حقوق بشر در جامعه بشری انجام می شود

, *بدترین جنایت ها با شعار حقوق بشر در جامعه بشری انجام می شود,

به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام یدالله ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 19  آذر 21 ربیع الاول گفت: 19 آذر 21 ربیع ، روز جهانى حقوق بشر است، که - تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد انجام شد- این تصویب اگر چه می توانست پیامدهای مثبت داشته باشد،  اما به دلیل حاکمیت استکبار بر چنین مجامعی،  این شعارها صرفا به ابزاری تبدیل شده تا منافع استعمارگران و جنایتکارانی مانند آمریکا در بالاترین حد ممکن تأمین شود.

,

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس،  نشنگر عجز و درماندگی دشمنان اسلام به ویژه آمریکاست و البته نتیجه معکوس این اقدام در تسریع نابودی و اضمحلال این غده سرطانی قطعی است، همچنانکه واکنش های ملت ها، دولت ها و شخصیت و اسلامی غیر اسلامی شاهد این ادعاست.

,

امام جمعه موقت با اشاره به 18 آذر 20 ربیع گفت: این روز، سالروز اعلام عراق به عنوان آغاز گر جنگ و نشان دهنده این که هر جا مقاومت کنیم،  به پیروزی و عزت خواهیم رسید.نتیجه دفاع مقدس و مقاومت این بود که حامیان متجاوز پشیمان شدند و در برابر حقانیت ایران اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.

,

*استاندارسازی خودرو ها  مد نظر مسئولان باشد

,

حجت الاسلام ملکی با اشاره به آمار تصادفات جاده ای اظهارداشت:  برخی مسئولان به جای کاهش سرعت مجاز خودروها، به استاتدارد سازی و بهینه سازی خودروها بپردازند.اگر چه عامل انسانی مهمترین و بالاترین علت تصادفات است، اما برکسی پوشیده نیست که آمار بالای شدت تصادفات، جراحات و فوتی ها ارتباط مستقیم با کیفیت بسیار پایین جاده ها و خودروها دارد.

,

وی افزود: در یک کلمه باید گفت؛ کیفیت جاده ها و خودروها در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

,

, ,

 

,

*دستور ترامپ نوعی خودکشی و آغاز انتفاضه جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود

, *دستور ترامپ نوعی خودکشی و آغاز انتفاضه جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود,

به نقل از شمیم ماهنشان،حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در نماز جمعه این هفته با محکومیت دستور ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اظهارداشت: رژیم صهیونیستی سرزمین ندارد تا اینکه پایتختی داشته باشد و این کار رئیس جمهور آمریکا، مسلمانان را متحدتر خواهد کرد.

,

*استقلال فرهنگی مهمترین رکن استقلال هر کشور است

,

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و با بیان اینکه فرمان حضرت امام(ره) با هدف قطع سلطه  فرهنگی بیگانگان از کشور و استقلال فرهنگی بود، افزود: استقلال فرهنگی مهمترین رکن استقلال هر کشور است و استقلال فرهنگی از اصول مهم استقلال سیاسی و اقتصادی است.

,

امام جمعه شهر دندی اسلامی کردن دانشگاهها، پرورش نیروی انقلابی در دانشگاه ها و جلوگیری از ورود عناصر ضد انقلاب به دانشگاهها را از وظائف شورای عالی انقلاب فرهنگی دانست و گفت: فرهنگ بخش مظلوم کشور است و شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه دارد جبهه فرهنگی نظام اسلامی را تقویت کند.

,

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب توسط منافقین اشاره کرد و با تجلیل از شخصیت این عالم انقلابی، اظهارداشت: نماز جمعه غالبا مورد حمله و تخریب دشمنان بوده است.

,

وی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و محل آگاهی بخشی و تجزیه و تحلیل مسائل مهم کشور و جهان است و لذا به همین خاطر یک زمان ائمه جمعه را ترور و به شهادت می رساندند و یک زمان نیز از طرح مسائل مهم کشور یا منطقه در نماز جمعه عصبانی می شوند، افزود: ائمه جمعه مستقلانه مواضع نظام اسلامی و مقام معظم رهبری را در خطبه های نماز جمعه تبیین و تشریح می کنند.

,

خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه نماز جمعه، محل دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی و اهداف شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و یاد شهیدان نباید فراموش شود البته بهترین راه زنده نگهداشتن یاد شهدا، حرکت در مسیری که شهدا به ما نشان داده اند.

,

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری زکات به تشریح اهمیت این فریضه الهی پرداخت و با بیان اینکه زکات مکررا در قرآن خصوصا در کنار نماز آمده، اظهارداشت: نماز رابطه با خدا و زکات را بطه با مخلوق خدا است.

,

وی با اشاره به اینکه اگر فقیری گرسنه بخوابد، گناهش بر عهده کسی است که زکات واجب خود را نپرداخته، افزود: هر کس در پرداخت زکات کوتاهی کرده باید از درگاه الهی طلب عفو و بخشش نماید.

,

امام جمعه شهردندی از خمس و زکات به عنوان دو واجب الهی یاد کرد و گفت: زکات حق فقرا و خمس حق امام زمان(عج) و حق سادات فقیر است و هرکس خمس و زکات ندهد، آتشی است که به شکم خود می ریزد.

,

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز معرفی عراق به عنوان آغاز جنگ علیه ایران از سوی سازمان ملل اشاره کرد و اظهارداشت: این مسأله حقانیت ایران را ثابت و نشان داد که جمهوری اسلامی اهل حمله و تجاوز نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه