اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی مطرح شد؛

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی نشان از عجز سران عرب در برابر استکبار است/فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام تبدیل شده است

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی نشان از عجز سران عرب در برابر استکبار است/فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام تبدیل شده است
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز, اروم نیوز,

اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی نشان از عجز سران عرب در برابر استکبار است/ استحکام آرمان‌های انقلاب‌اسلامی وظیفه اصلی جنبش‌های دانشجویی

, اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی نشان از عجز سران عرب در برابر استکبار است/ استحکام آرمان‌های انقلاب‌اسلامی وظیفه اصلی جنبش‌های دانشجویی, اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی نشان از عجز سران عرب در برابر استکبار است/ استحکام آرمان‌های انقلاب‌اسلامی وظیفه اصلی جنبش‌های دانشجویی,

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ، اظهار داشت: وظیفه مسلمانان و به خصوص مسئولین و سران کشورهای اسلامی ایستادگی در برابر یاوه گویی ها و زیاده خواهی های استکبار است.

,

وی، افزود: این اقدام قطعا نشات گرفته از ناتوانی سران عرب در برابر استکبار و زیاده خواهی های امریکا و اسرائیل است که هرروز ننگین تر می شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: به دور از تمام گرایشات سیاسی و اعتقادی باید در برابر این گونه حرکات بایستیم و اجازه تعدی دشمنان به کشورهای اسلامی را ندهیم.

,

وی، اذعان داشت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی وظیفه مسلمانان است و بارد در این مسیر بیش از گذشته تلاش کنیم.

,

حجت الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد: اسرائیل سگ هار آمریکا در منطقه است و مسلمانان وطیفه جنگ با این رژیم جعلی را دارند.

,

وی، در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته، با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، بیان کرد: مدیران، روسا و وزرای مرتبط با دانشگاه‌ها باید در در راس جریانات دانشگاهی به دنبال تحقق مطالبات رهبری از دانشگاه و جنبش های مختلف دانشگاهی باشند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ، همچنین با بیان نکاتی در مورد لزوم توجه دانشجویان و اساتید به مقوله انقلابی گری، عدالتخواهی، روحیه استکبارستیزی و نیز داشتن بینش سیاسی و اخلاق مداری، این موارد را جزو خواسته های اصلی رهبری از دانشگاه ها برشمرد.

,

بیان نکاتی از موارد مرتبط با معاد و آخرت و نیز مسائل خانواده از دیگر بخش های سخنان امام جمعه ارومیه در خطبه های انی هفته بود.

,

جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است/اقدامات و اظهارات ترامپ، سبب اتحاد مسلمانان و تبدیل فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام شد

, جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است/اقدامات و اظهارات ترامپ، سبب اتحاد مسلمانان و تبدیل فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام شد, جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است/اقدامات و اظهارات ترامپ، سبب اتحاد مسلمانان و تبدیل فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام شد,

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به اظهارات و اقدام اخیر ترامپ اظهار کرد:  داعش یکی از شاخ های آمریکا بود که شکست و امروز باید شاخ بزگتر آمریکا که همان اسرائیل است باید شکسته شود.

,

امام جمعه میاندوآب به نقشه ها و توطئه های دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: تشکیل داعش و حمایت و پشتیبانی از آن یکی از اقدامات دشمنان اسلام بود که به برکت تفکر بسیجی و جهادی توسط جبهه مقاومت و ایثارگری مدافعان حرم در هم کوبیده شد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل فرعون زمانه ما هستند، گفت: هر کس هم که در کنار آنها باشد در واقع همدست و شریک آنهاست.

,

حسن زاده به دیگر نقشه های شوم دشمنان اشاره و تصریح کرد:  نقشه شوم آمریکا این است که می خواهد با اختلاف افکنی بین مسلمانان و ایجاد درگیری بین کشورهای مسلمان،چتر امنی برای رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب ایجاد کند.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تا پیروزی نهایی، اظهار کرد :دشمن به دنبال جنگ مذهبی است و می خواهد  با این روش و توطئه، نقشه های خود را عملی کند.

,

وی  با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و با بیان اینکه جرقه نابودی رژیم صهیونیستی زده شده است،گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این اقدام ترامپ نشانه عجر و ناتوانی آنهاست.

,

حسن زاده به ضرب المثل”عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد” اشاره و اظهار کرد: بوش و اوباما خطایی کردند و عراق و سوریه را تقدیم ایران کردند و حرکت نسنجیده و احمقامه ترامپ دیوانه نیز سرزمین های اشغالی را تقدیم ایران کرده و ما به زودی پرچم اسلام را در این سرزمین ها برافراشته می کنیم.

,

وی با بیان اینکه نفهمی و جهالت دشمنان سبب اتحاد مسلمانان می شود، افزود: امروز دوباره فلسطین به مسئله نخست جهان اسلام و مسلمانان تبدیل شده و همه کشورهای اسلامی حول محور ولایت و مقاومت بوده و به حول قوه الهی تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس در همین میاندوآب هم در مقابل دشمن ایستادیم و در نهایت پیروز شدیم، تصریح کرد: این به باورهای دینی و ایمانی ما بر می گردد که اگر با خدا باشی، خدا نیز باشماست و خداوند با صابرین بوده و در نهایت مقاومت پیروز است.

,

حسن زاده به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: امروز کسانی در دنیا مدافع حقوق بشر شده اند که خودشان ناقض حقوق بشر هستند.

,

وی هم چنین با اشاره به نقش علما در طول تاریخ اسلام و انقلاب، اظهار کرد: علما برای بقای اسلام و دین تلاش کرده اند و شهدای محراب نمونه ای از این علما هستند که در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

,

امام جمعه نقده: ما حتی طویله ای به اسم اسراییل نمیشناسیم چه برسد به سرزمین

, امام جمعه نقده: ما حتی طویله ای به اسم اسراییل نمیشناسیم چه برسد به سرزمین, امام جمعه نقده: ما حتی طویله ای به اسم اسراییل نمیشناسیم چه برسد به سرزمین,

اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا لکه ننگ دیگری در پرونده سیاه شیطان بزرگ است

,

به قول سید حسن نصرلله ما حتی طویله ای را هم به اسم اسراییل نمیشناسیم و این جان کلام مسلمانان است

,

جهان اسلام به امید خدا بزودی آزادی قدس را جشن خواهند گرفت. برای آزادی فلسطین راهی جز جهاد نیست

,

مقام معظم رهبری این اقدام را نشانه ضعف آمریکا دانستند نه اینکه بخواهند از سر قدرت این کار را بکنند. آنها در هر برنامه ای شکست خوردند و انتقادهای زیادی علیه آنها جریان دارد و این تصمیم نابخردانه فقط برای مطرح کردن خودش در جها بود.پیش تر هر مسئولی با یک مقام آمریکایی دیدار میکرد بر خودش میلرزید اما سردار سلیمانی حتی نامه رییس سازمان سیا را تحویل نگرفت.

,

آمریکا آن زمان ابهت پوشالی اش شکست که امام فرمود آمریکا نمیتواند هیچ غلطی کند.

,

شکر خدا فتنه یمن با کشته شدن صالح خاموش شد و جزای خیانتکاران همین است.

,

آمریکا درصدد غائله‌ای دیگر میان مسلمانان است
امام جمعه بوکان در خطبه‌های آئین سیاسی عبادی نماز جمعه بوکان با محکومیت اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد با انتقال سفارت خود به اورشلیم بیت المقدس مسلمانان را به عنوان پایتخت صهیونیسم معرفی کند تا آشوبی دیگر میان مسلمانان به پا کند.
ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: بیت المقدس متعلق به قشر خاصی نیست بلکه قبله نخست مسلمانان و ادیان آسمانی است و متعلق به همه مسلمانان است.
خلیفه زاده خاطر نشان کرد: آمریکا می‌داند که دوران داعش به سر آمده و دیگر نمی‌تواند کاری بکند بنابراین با توطئه‌ای جدید درصدد از بین رفتن مسلمانان برآمده و اما غافل از این که میان مسلمانان اتحاد و برادری است و نمی‌گذارند که دشمنان اسلام کاری از پیش ببرند.
خطیب جمعه بوکان با اشاربه هفته وحدت تاکید کرد: باید اتحادی را پیامبر اکرم(ص) پایه‌گذاری کرد و امام راحل (ره) با نامگذاری هفته وحدت به اختلافات بین مذاهب پایان دادند را ادامه دهیم و نگذاریم دشمنان اسلام به وحدت و انسجام ما ضربه وارد کنند و به اهداف شوم خود برسند بلکه باید با برقراری عدالت و راستی با همدیگر اسلام ناب محمدی را حفظ کنیم.
وی تصریح کرد: دشمنان دین اسلام از صدر اسلام تا کنون به بهانه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد تفرقه بین مسلمانان هستند اما مسلمانان با هوشیاری و آگاهی نگذاشته‌اند و اکنون هم اگر ایادی آن‌ها به خود بیایند چنین اتفاقی هرگز نمی‌افتد.
امام جمعه بوکان با تبریک روز دانشجو هم بیان کرد: کسب علم و دانش سبب آگاهی انسان می‌شود امید است دانشجویان ما با آگاهی از مسایل علمی و عملی و نیز در کنار آن آگاهی از مسایل دینی و سیاسی روز فریب دشمنان اسلام و ایران را نخورند و هوشیار باشند.

, آمریکا درصدد غائله‌ای دیگر میان مسلمانان است, آمریکا درصدد غائله‌ای دیگر میان مسلمانان است,
,
,
,
,
,
,

بیت المقدس متعلق به همه ادیان الهی است
امام جمعه موقت پیرانشهر در خطبه‌های آئین سیاسی عبادی این شهرستان با محکوم کردن اقدام ترامپ اظهار داشت: اقدام ناشیانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور از رژیم صهیونیست به بیت المقدس امری غلط است که فقط آمریکا آن را قبول دارد و حتی کشورهای غیر اسلامی هم آن را محکوم کرده‌‎اند.
ماموستا ملا عمر شریفی افزود: آمریکا فکر می‌کند با این کار می‌تواند اسلام را از بین ببرد درحالی که غافل از این است که اقدام او سبب انسجام بیشتر مسلمانان می‌شود.
شریفی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا از شرایط و موقعیت کشورهای مسلمانان که به نوعی درگیر رقابت میان خود هستند سوء استفاده کرده و می‌خواهد جنگ‌های جدیدی را در منطقه ایجاد کند.
خطیب جمعه پیرانشهر تاکید کرد: چون آمریکا نتوانست با داعش و گروه‌های تکفیری کاری از پیش ببرد اکنون می‌خواهد با به رسمست شناختن قبله نخست مسلمانان دوباره جنگ و کشتار راه بیاندازد و سبب تفرقه بین مسلمانان شود اما باید بدانند که وحدت اسلامی بین مسلمانان برقرار است و بیت المقدس متعلق به همه ادیان الهی است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ای نماز جمعه با اشاره به مفاسد اخلاقی تصریح کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را با مبانی دینی و اسلامی آشنا کنند و بر اساس آن فرزندان خود را تربیت کنند تا خدای نکرده به مفاسد اخلاقی که توطئه‌ای دیگر از دشمنان اسلام است دچار نشوند.
امام جمعه موقت پیرانشهر بیان کرد: والدین و مسئولین باید زمینه‌های ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند تا به سبب تبلیغات شوم دشمنان دچار انحراف و مفاسد اخلاقی نشوند.

, بیت المقدس متعلق به همه ادیان الهی است, بیت المقدس متعلق به همه ادیان الهی است,
,
,
,
,
,
,

رژیم غاصب و آمریکا با آتش بازی نکنند
به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت شهر بیت المقدس گفت: بیت المقدس یکی از شهرهای تاریخی، مذهبی و معنوی است و بخاطر اهمیتی که دارد از اول اسلام تا به این لحظه سومین شهر مقدس بحساب می آید.
وی تصریح کرد: بیت المقدس قبله نخست مسلمین بوده و مسئله فلسطین یکی از مسائل مهم جهان است.
امام جمعه پلدشت با تاکید بر مبارزه علیه استکبار افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب است، وظیفه ما مبارزه با ظلم، ستم و کمک به مظلوم است و باید همیشه از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم.
به گفته وی اگر کسی صدای مظلومی را بشنود و به کمکش نرود مسلمان نیست و مسلمان باید با هم متحد و ید واحد شوند.
طالبی گفت: همه باید به کمک مظلومان بشتابند و ظالمین باید از صحنه روزگار محو شوند این یکی از اصول مهم و اساسی مسلمانان است.
وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرموده اند، اگر مسلمانان جهان هر کدام یک سطل آب بریزند رژیم غاصب را سیل می برد.
خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: زبان جمهوری اسلامی ایران زبان نصیحت است برای دشمنان و کسانی که به دشمنان کمک می کنند، بدانند وضعیتی که در منطقه رقم می خورد به ضرر دشمنان است.
طالبی گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده است با اقتدار و قدرت مانع از اجرای نقشه های شوم دشمنان می شود و شکست داعش گوشه ای از آن است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش است تا با راه اندازی توطئه جدید طعم تلخ شکست های خود را از بین ببرد تصریح کرد: آمریکا در توطئه جدید خود تلاش می کند با انتقال سفارت خود به قدس، این شهر را پایتخت رژیم غاصب اعلام کند.
وی اظهار کرد: رییس جمهور نابخرد آمریکا بداند که حرف هایش در حد شعار باقی می ماند و مسلمانان اجازه این کار را نمی دهدند.
امام جمعه پلدشت با هشدار به سران رژیم غاصب و آمریکا افزود: قدس متعلق به مسلمانان و فلسطین است، آمریکا و رژیم غاصب با آتش بازی نکنند.
طالبی با اشاره به ۱۹ آذر ماه سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده و وظیفه ارائه راهکارها و ایده های مناسب فرهنگی را دارد.
امام جمعه پلدشت با اشاره به کنگره ۱۲ هزار شهید استان افزود: نباید اجازه دهیم که یاد و خاطره شهداء در کشور کمرنگ شود.

, رژیم غاصب و آمریکا با آتش بازی نکنند, رژیم غاصب و آمریکا با آتش بازی نکنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه