اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

خروش مردم آذربایجان‌‌شرقی در برابر تصمیم آمریکایی‌‌ها برای تبدیل قبله اول مسلمین جهان به پایتخت صهیونیست‌‌ها/ تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران در اقصی‌‌نقاط استان+تصاویر

خروش مردم آذربایجان‌‌شرقی در برابر تصمیم آمریکایی‌‌ها برای تبدیل قبله اول مسلمین جهان به پایتخت صهیونیست‌‌ها/ تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران در اقصی‌‌نقاط استان+تصاویر
ظهر امروز نمازگزاران شهرستان‌‌های آذربایجان‌‌شرقی با برگزاری راهپیمایی انزجارشان را از سیاست‌‌های سلطه‌جویانه و توهین‌‌آمیز آمریکایی‌‌ها اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در اقصی‌‌نقاط آذربایجان‌‌شرقی نیز مردم بعد از اقامه نماز ظهر با برگزاری راهپیمایی مخالفت خود را با اعلام قدس شریف به‌‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام و انزجار خود را از سیاست‌‌های سلطه‌‌جویانه آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مردم تبریز با شعارهای مرگ بر آمریکا و الموت اسرائیل خشم خود را از استمرار تجاوز مستکبرین به حقوق مسلمانان فلسطین و اهانت آشکار آنان به مقدسات میلیاردها اسلام‌‌گرا نشان دادند و خواستار جلوگیری مجامع بین‌‌الملل از تحقق اقدامات آمریکایی‌‌ها شدند.

,


"راهپیمایی مردم تبریز"

, ,
,

 

,

به گزارش توفارقان، نمازگزاران آذرشهر نیز بعد از اقامه نماز ظهر طی تجمعی اقدام آمریکایی‌ها در انتقال سفارت‌‌شان از تل‌‌آویو به قدس را محکوم کردند.

, به گزارش توفارقان,


"راهپیمایی مردم آذرشهر"

, ,
,

 

,

به گزارش میانا، نمازگزاران شهرستان میانه نیز بعد از برگزاری باشکوه نماز جمعه همگام با مسئولین در تجمع ضد اسرائیلی و آمریکایی در حمایت از حقوق مسلمانان شرکت کردند و با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان در برابر اقدامات خصمانه جهان استکبار، خواستار حفظ تمامیت ارضی فلسطین و اتخاذ تدابیر ویژه جهت جلوگیری از تحقق نقشه‌‌های شوم دشمنان جهان اسلام شدند.

, به گزارش میانا,

راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، به سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ در قبال انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس اعتراض کردند و عذرخواهی ترامپ و دخالت کشورهای مسلمان و مجامع بین‌المللی برای برخورد با رویکرد کینه توزانه رئیس‌جمهور آمریکا را خواستار شدند.

,


"راهپیمایی مردم میانه"
 

, ,
,
,

به گزارش فرهنگ عجب‌‌شیر، مردم این شهرستان نیز طی تجمعی عظیم که با حضور چشمگیر جوانان انقلابی برگزار شد، بر لزوم پایان اشغالگری‌های صهیونیست‌‌ها تاکید کردند و طی شعارهایی از کشورهای مسلمان خواستند مانع رسمیت یافتن تجاوز اسرائیلی‌‌ها به قبله اول مسلمین جهان شوند.

, به گزارش فرهنگ عجب‌‌شیر,


"مردم عجب‌‌شیر پرچم اسرائیل و آمریکا را آتش زدند"

, ,
,


"راهپیمایی مردم عجب‌‌شیر"

, ,
,

 

,

به گزارش شبسترنیوز، تجمع سراسری محکومیت اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در شهرستان شبستر نیوز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار گردید.

, به گزارش شبسترنیوز,


"راهپیمایی مردم شبستر"

, ,
,

گفتنی است، در شهرستان‌‌های اهر، هشترود، بستان آباد، هشترود، ورزقان و هریس نیز این راهیمایی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه