اخبار داغ

دانشجوی نی ریزی موفق به کسب رتبه برتر کشوری جشنواره هنری شد

دانشجوی نی ریزی موفق به کسب رتبه برتر کشوری جشنواره هنری شد
دانشجوی رشته مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با شرکت در جشنواره کشوری هنرهای دینی موفق به کسب رتبه برتر این دوره از مسابقات در رشته خط نستعلیق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ کاظم زردشت دانشجوی رشته مهندسی برق قدرت در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با شرکت در جشنواره کشوری هنرهای دینی موفق به کسب رتبه برتر این دوره از مسابقات در رشته خط نستعلیق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛ ,

کاظم زردشت که تاکنون موفق به کسب جوایز مختلف در مسابقات و جشنواره‌های متعدد شده است از جمله استادان و هنرمندان برجسته این رشته هنری می باشد.

,

وی در خطه خط شناسان و خوشنویسان، دیار برجسته‌ترین نسخ‌نویس نامی جهان اسلام میرزا احمد نی‌ریزی است که هنر کتابت قرآن وی به خط نسخ، زبانزد خاص و عام و قرآن‌های زیبا و نفیس به خط این خطاط زبردست نی‌ریزی، در اغلب خانه‌های ایرانیان یافت می‌شود.

,

نی‌ریز از دیرباز مهد و خاستگاه خطاطان و خوشنویسان بوده است و اکنون نیز این هنر ناب اسلامی در این شهرستان کهن با مدیریت و نظارت استاد سید عطاءالله طغرایی هدایت شده و کلاس‌های آموزشی خوشنویسی با حضور ایناستاد صاحب سبک به شیفتگان و علاقه‌مندان خطاطی، آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه