اخبار داغ

استان بوشهر یکپارچه صدای حمایت از فلسطین شد + عکس

استان بوشهر یکپارچه صدای حمایت از فلسطین شد + عکس
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و راهپیمایی اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس در سراسر استان بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ راهپیمایی اعلام انزجار مردم دیار شهید رئیسعلی دلواری از سخنان ترامپ و همچنین تصمیم جدید وی در اجرای مصوبه کنگره آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, راهپیمایی اعلام انزجار مردم دیار شهید رئیسعلی دلواری از سخنان ترامپ و همچنین تصمیم جدید وی در اجرای مصوبه کنگره آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل برگزار شد.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

سازمان حقوق بشر فقط شعار می دهد

, سازمان حقوق بشر فقط شعار می دهد,

حجت‌الاسلام علی فریدونی امام جمعه موقت بخش دلوار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل در سال 1364 اظهار داشت: یکی از مهمترین طرح هایی که به دستور امام راحل ما داده شد تشکیل شورای  انقلاب فرهنگی بود که برای برهم زدن نقشه های دشمن اجرایی بهترین حرکت بود.

,

امام جمعه موقت دلوار با بیان اینکه این حرکت یک ضرورت برای جوانان فعال فرهنگی آن دوره بود، افزود: این امر باعث شد تمام توطئه ها، انحرافات و دیگر نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

,

وی  تصریح کرد: در جنگ جهانی دوم و سازمان بین الملل به این تفکر رسیدند که مجموعه حقوق بشر را تاسیس کنند که متاسفانه  با توجه به حادثه های کشتارو قتل عام مسلمانان در جهان تا به الان هیچ گونه حرکتی از این مجموعه به غیر از شعار و حرف های پوچ و توخالی شاهد نبودیم.  

فریدونی بیان کرد: قدرت استکبار در حال ظلم و خیانت می باشند و خیلی راحت قتل و عام می کنند ولی خبری از حقوق بشر سازمان بین الملل نیست.

,
,
,

وی با بیان اینکه حماقت جدید رئیس جمهور آمریکا ثمره ای نخواهد داشت ، گفت: دشمن هر کجا و هر مرحله ای که شکست می خورد دست به توطئه دیگر می زند تا بلکه رسوایش فراموش شود ولی این رسوایی قابل فراموشی نیست و بزودی رسوایی های دیگر منتظر انها خواهد بود.

,

راهپیمایی باشکوه در دیر برای حمایت از فلسطین

, راهپیمایی باشکوه در دیر برای حمایت از فلسطین,

به دنبال انتقال سفارت آمریکا به قدس مردم فهیم و انقلابی شهرستان دیر پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.

, به دنبال انتقال سفارت آمریکا به قدس مردم فهیم و انقلابی شهرستان دیر پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.,

, , ,

, , ,

راهپیمایی مردم گناوه درحمایت از قدس شریف برگزار شد

, راهپیمایی مردم گناوه درحمایت از قدس شریف برگزار شد,

مردم شریف شهرستان گناوه در راهپیمایی بعد از نمازجمعه این هفته همزمان با سراسرکشور انزجار خود را با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ براسراییل از تصمیم جدید ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

, مردم شریف شهرستان گناوه در راهپیمایی بعد از نمازجمعه این هفته همزمان با سراسرکشور انزجار خود را با شعارهای مرگ برامریکا و مرگ براسراییل از تصمیم جدید ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کردند.,

 

,

, ,

, ,

, ,

کار ترامپ یک نوع عصبانیت در برابر شکست های اخیرا امریکاییها است

, کار ترامپ یک نوع عصبانیت در برابر شکست های اخیرا امریکاییها است,

حجت الاسلام والمسلمین عیسی راستگو امام جمعه اهرم در خطبه های  این هفته نماز جمعه اهرم با تسلیت درگذشت اولین  امام جمعه اهرم حجت الاسلام والمسلین مطهری اظهارداشت: در اوائل پیروزی  انقلاب حجت الاسلام والمسلمین بعنوان اولین امام جمعه اهرم معرفی شد وچند سالی در این شهر نماز جمعه برگزار کردند.

,

امام جمعه اهرم از برگزاری مجلس بزرگ داشت این مرحوم در شهر اهرم خبر داد واز مردم درخواست نمود تا در این مجلس ختم شرکت نمایند.

,

وی افزوود: در راستای ایجاد امنیت و همکاری با نیروی انتظامی که حافظان  نظم و امنیت می باشند در شهر ها و روستاهای  شهرستان یکی از طرحهایی که مردم  هم درخواست داشتند که بسیج هم با نیروی انتظامی در حفظ امنیت وآرامش مردم سهیم باشد حضورگشت زنی شبانه بسیجیان در دستور کارقرار گرفت وبه سازمان بسیج مستضعفان پیشنهاد داده شد وطرحی توسط سازمان بسیج مستضعفان با نام گشت زنی محوریت بسیج برای اولین بار گفتن دراستان بوشهراجرا گرددکه امیدواریم این طرح در شهرستان تنگستان هم اجرا گردد.

,

راستگوخاطر نشان کرد :امیدواریم مردم همکاری خوبی در کناری نیروهای انتظامی که زحمت می کشند و برداران  بسیج نیز طرح گشت زنی در شهر ها و روستاهای شهرستان آغاز خواهند کرد با توجه به فصل زمستان که متاسفانه در این زمان موضوع سرقت احشام بیشتر در روستاها د اریم انشاء الله برادران بسیج در قالب گشت زنی در روستاها خدمت نمایند .  

,

امام جمعه اهرم با اشاره به تصمیم رئیس جمهورآمریکا مبنی بر انتقال سفارت امریکا از تلاویو به بیت المقدس عنوان داشت:دستور رئیس جمهوری امریکا درخصوص انتقال سفارت این رژیم از تلاویو به بیمت المقدس و اینکه امریکاییها تلاویو را پایتخت رژیم  صهیونیستی اشغالی نمی دانند و بیت المقدس را پایتخت این رژیم می دانند که یکی از توهین هایی است که ترامپ رئیس جمهور امریکا به جهان اسلام کرده و موجب برانگیخته شدن حساسیت  جهان اسلام شده است .

,

وی ادامه داد:موضوعی که مقام معظم رهبری بیان داشتند نشانه عجزامریکاییها وناتوانی رژیم صهیونیستید دانستند زیراشکست قطعی داعش در منطقه موجب تحقیرجبهه  امریکائی و بین المللی شده بود تحرکات بی برنامه وهیجانی خود را در منطقه خاور میان آغاز کردند.

,

راستگوافزود: موضوع رفراندم کردستان عراق، استعفای حریری نخست وزیر لبنان درعربستان ؛تلاش  برای خلع سلاح حزب الله لبنان و فتوای عجیب اعظم آل سعود که جنگ با یهودیان را حرام دانسته و اینک حزب الله و حماس بعنوان گروه های  تروریستی در خاورمیانه معرفی کردند و در آخر مسئله جابجایی پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس همه این ها نشانه سردرگمی امریکاییها و هم پیمانانشان در منطقه می باشد.

,

امام جمعه اهرم گفت:اقدام ابلحانه ترامپ که هیکدام از روسای پیشن جمهورامریکا جرات نداشتند آن را اجراکنند قطعاجهت آشوب وایجاد فتنه جدید در منطقه خاور میانه است زیرا ما شک نداریم این اقدام ترامپ انتفاضه جدید را شکل خواهد دادو امت اسلام را علیه رژیم اشغالگرغاصب یک پارچه خواهد کرد و این کار ترامپ یک نوع عصبانیت در برابر شکست های اخیرا امریکاییها در خاورمیانه می باشد.

,

راستگو با اشاره به نامه رئیس سازمان جاسوسی امریکا به سردار سلیمانی افزود : در آستانه پیروزی نیروی مقاومت  برداعش رئیس سازمان جاسوسی امریکا نامه ای به سردارسرافراز سپاه اسلام سرد ار سلیمانی می نویسد اما حتی سردار سپاه اسلام نامه را هم باز نکرد و خودشان هم اعتراف کردند که نامه نوشتند و نامه آنها بازهم هم نشد اقتدار تا این حد جمهوری اسلامی ایران در عرصه فراملی افتخار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی می باشد که همه اینها نتیجه مقاومت وایستادگی است امریکائیها می دانند بعداز نابودی داعش که فتنه ها درست کردن با این همه شکست در منطقه دیدن وعده ولی امرمسلمین جهان در حال محقق شدن است که فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.

,

امام جمعه اهرم افزود:امریکاییها می خواهند پیش دستی نمایند با انتقال سفارت امریکا از تلاویو به بیت المقدس امنیت رژیم صهیونیستی بالا ببرند ترامپ با این کارش یکی از اشتباهات ریاست جمهوری خود را انجام داده است  اینها درمنطقه خیلی تلاش کردند با فتنه انگیزی که در خاور میانه ایجاد نمودند مسئله فلسطین به فراموش بسپارند و به حاشیه ببرند  اما با این کارشان خشم جهان اسلام را به وجود آوردند انشاء الله پس از نابودی کامل داعش موثرترین اتفاقی که می تواند بفتد جبهه یکپارچه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی می باشد .

,

وی ادامه داد: قدس جزء مقدس ترین مکانهای ما مسلمانان می باشد مسجد الاقصا اولین قبله مسلمان است نباید در برابر اهانت به مقدسات مسلمانان ساکت باشیم اگر سکوت و غفلت نمائیم به سایر مقدسات نیزتوهین خواهد شد نباید سکوت کرد.

,

آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده است

, آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده است,

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت هر روز مقاوم‌تر می‌شود، گفت: آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است.

, امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه جبهه مقاومت هر روز مقاوم‌تر می‌شود، گفت: آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است.,

 حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با سران کشور های اسلامی، اظهار داشت: قانون مسئله اعلام بیت‌المقدس شرقی به عنوان پایتخت اسرائیل مصوبه ۱۹۹۵ کنگره آمریکا بوده است.

وی با اشاره به امضاء این مصوبه توسط ترامپ، افزود: امروز چه اتفاقی افتاده است که پس از ۲۲ سال این مصوبه توسط رئیس جمهوری کنونی آمریکا صورت گرفته است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا در راستای سرپوشی شکست‌های مکرر آمریکا در برابر جبهه مقاومت انجام شده است.

جمالی با بیان اینکه آمریکا امروز در منطقه زمین‌گیر شده و حرف او در خاورمیانه به رسمیت شناخته نمی‌شود، تصریح کرد: آنها سوریه‌ای می‌خواستند که حامی جبهه مقاومت نباشد اما بر خلاف میل آنها امروز سوریه و جبهه مقاومتی، مقاوم‌تر داریم.

وی بیان کرد: آنها عراقی ابزار دست عربستان، لبنانی آشوب زده، یمنی تسلیم شده می‌خواستند اما برخلاف این خواسته‌ها امروز صورت گرفته است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر گفت: امروز آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است و به ناچار خواسته خود را به این شکل اعلام می‌کند.

جمالی با عنوان اینکه امروز هیچ یک از کشورهای همسو با آنها در کنار این اقدام آنها نبوده است خاطرنشان کرد: با استقرار سفارت آمریکا و جابجایی پایتخت اسرائیل می‌خواهند به فلسطینی‌ها فشار وارد کنند و حمایت اسرائیل را برای انتخابات آینده آمریکا داشته باشد.

وی عنوان کرد: برخلاف نظر آنها پیروزی فلسطین نزدیک است.

امام جمعه موقت شهر بوشهر بیان کرد: این اقدام نه تنها موجب تقابل بین مسلمانان نمی‌شود بلکه رویارویی بین جهان و آمریکا خواهد شد.  

جمالی بیان کرد: این اقدام نشان داد که صلح و سازش نتیجه‌ای جز ذلت ندارد و ما این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنیم.

مسئولان انتقادپذیر باشند

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه بردخون اظهار داشت: تصمیم رییس جمهور درمانده آمریکا نشانه ضعف استکبار است.

وی افزود: فرمان نابخردانه ترامپ در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بار دیگر قدرت پوشالی استکبار را نشان داد.

رکنی حسینی با بیان اینکه همه کشورها با این تصمیم مخالفت کرده اند، اضافه کرد: کشورهای جهان نسبت به این تصمیم احمقانه عکس العمل نشان داده اند اما برخی از نوکران آمریکا مانند آل سعود حمایت می کنند.

امام جمعه بردخون با اشاره به جایگاه انتقاد، گفت: برخی افراد که درباره دیگران قضاوت می کنند خود تحمل انتقاد را ندارند و انتقادات را نمی پذیرند.

وی افزود: پذیرش انتقاد به‌ویژه برای مسئولان از عوامل مهم پیشرفت است و اگر مسئولان به انتقادات توجه کنند و حق و حقیقت را بپذیرند به نفع همگان است پس حقایق و واقعیت ها را بپذیریم و مشکلات را به گردن دیگران نیندازیم.

خطیب جمعه بردخون پیامبر اسلام را الگوی کاملی برای همه جهانیان دانست و گفت: پیامبر اعظم الگو و اسوه بسیار خوبی برای جهان به‌ویژه مسلمین است که مردم باید از رفتار و سیره او درس بگیرند.

وی تصریح کرد:بهره گیری از سیره سیاسی، سیره اجتماعی و سیره عبادی پیامبر برای همه مردم و مسئولان لازم است.

رکنی حسینی توجه به عبادت را ضروری خواند و ابراز داشت: غفلت از نماز و ترجیح دادن مسایل دیگر بر نماز پسندیده نیست و همانگونه که برای ساخت مسجد تلاش می کنیم باید در اندیشه جذب مبلغ و امام جماعت و نمازگزار باشیم.

وی بر فرهنگ سازی نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: همه مردم و ادارات برای آشنایی با سیره پیامبر و تقویت نماز در جامعه بکوشند.

رکنی حسینی با بیان اینکه اگر مدیران فردای جامعه به خوبی تربیت شوند تشنه خدمت به مردم هستند، اضافه کرد: برخی مدیران حتی سلام ارباب رجوع را پاسخ نمی‌دهند زیرا با مکتب پیامبر آشنا نیستند.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: مسئولان خادم ملت و مدیون خون شهدا هستند و نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنند.

رکنی حسینی به جایگاه مهم شورایعالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: این شورا رسالت بزرگی دارد و باید تلاش بیشتری در عرصه فرهنگی کند چرا که عده ای می خواهند جامعه بویژه دانشگاه‌ها به سبک غربی و آمریکایی اداره شود.

فضای مجازی به صورت صحیح استفاده شود

 

,

 حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوشهر با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با سران کشور های اسلامی، اظهار داشت: قانون مسئله اعلام بیت‌المقدس شرقی به عنوان پایتخت اسرائیل مصوبه ۱۹۹۵ کنگره آمریکا بوده است.

,

وی با اشاره به امضاء این مصوبه توسط ترامپ، افزود: امروز چه اتفاقی افتاده است که پس از ۲۲ سال این مصوبه توسط رئیس جمهوری کنونی آمریکا صورت گرفته است.

,

امام جمعه موقت شهر بوشهر خاطرنشان کرد: این اقدام آمریکا در راستای سرپوشی شکست‌های مکرر آمریکا در برابر جبهه مقاومت انجام شده است.

,

جمالی با بیان اینکه آمریکا امروز در منطقه زمین‌گیر شده و حرف او در خاورمیانه به رسمیت شناخته نمی‌شود، تصریح کرد: آنها سوریه‌ای می‌خواستند که حامی جبهه مقاومت نباشد اما بر خلاف میل آنها امروز سوریه و جبهه مقاومتی، مقاوم‌تر داریم.

,

وی بیان کرد: آنها عراقی ابزار دست عربستان، لبنانی آشوب زده، یمنی تسلیم شده می‌خواستند اما برخلاف این خواسته‌ها امروز صورت گرفته است.

,

امام جمعه موقت شهر بوشهر گفت: امروز آمریکا سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده، منزوی‌تر شده است و به ناچار خواسته خود را به این شکل اعلام می‌کند.

,

جمالی با عنوان اینکه امروز هیچ یک از کشورهای همسو با آنها در کنار این اقدام آنها نبوده است خاطرنشان کرد: با استقرار سفارت آمریکا و جابجایی پایتخت اسرائیل می‌خواهند به فلسطینی‌ها فشار وارد کنند و حمایت اسرائیل را برای انتخابات آینده آمریکا داشته باشد.

,

وی عنوان کرد: برخلاف نظر آنها پیروزی فلسطین نزدیک است.

,

امام جمعه موقت شهر بوشهر بیان کرد: این اقدام نه تنها موجب تقابل بین مسلمانان نمی‌شود بلکه رویارویی بین جهان و آمریکا خواهد شد.  

,

جمالی بیان کرد: این اقدام نشان داد که صلح و سازش نتیجه‌ای جز ذلت ندارد و ما این اقدام آمریکا را محکوم می‌کنیم.

,

مسئولان انتقادپذیر باشند

, مسئولان انتقادپذیر باشند,

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه بردخون اظهار داشت: تصمیم رییس جمهور درمانده آمریکا نشانه ضعف استکبار است.

,

وی افزود: فرمان نابخردانه ترامپ در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بار دیگر قدرت پوشالی استکبار را نشان داد.

,

رکنی حسینی با بیان اینکه همه کشورها با این تصمیم مخالفت کرده اند، اضافه کرد: کشورهای جهان نسبت به این تصمیم احمقانه عکس العمل نشان داده اند اما برخی از نوکران آمریکا مانند آل سعود حمایت می کنند.

,

امام جمعه بردخون با اشاره به جایگاه انتقاد، گفت: برخی افراد که درباره دیگران قضاوت می کنند خود تحمل انتقاد را ندارند و انتقادات را نمی پذیرند.

,

وی افزود: پذیرش انتقاد به‌ویژه برای مسئولان از عوامل مهم پیشرفت است و اگر مسئولان به انتقادات توجه کنند و حق و حقیقت را بپذیرند به نفع همگان است پس حقایق و واقعیت ها را بپذیریم و مشکلات را به گردن دیگران نیندازیم.

,

خطیب جمعه بردخون پیامبر اسلام را الگوی کاملی برای همه جهانیان دانست و گفت: پیامبر اعظم الگو و اسوه بسیار خوبی برای جهان به‌ویژه مسلمین است که مردم باید از رفتار و سیره او درس بگیرند.

,

وی تصریح کرد:بهره گیری از سیره سیاسی، سیره اجتماعی و سیره عبادی پیامبر برای همه مردم و مسئولان لازم است.

,

رکنی حسینی توجه به عبادت را ضروری خواند و ابراز داشت: غفلت از نماز و ترجیح دادن مسایل دیگر بر نماز پسندیده نیست و همانگونه که برای ساخت مسجد تلاش می کنیم باید در اندیشه جذب مبلغ و امام جماعت و نمازگزار باشیم.

,

وی بر فرهنگ سازی نماز در جامعه تاکید کرد و گفت: همه مردم و ادارات برای آشنایی با سیره پیامبر و تقویت نماز در جامعه بکوشند.

,

رکنی حسینی با بیان اینکه اگر مدیران فردای جامعه به خوبی تربیت شوند تشنه خدمت به مردم هستند، اضافه کرد: برخی مدیران حتی سلام ارباب رجوع را پاسخ نمی‌دهند زیرا با مکتب پیامبر آشنا نیستند.

,

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: مسئولان خادم ملت و مدیون خون شهدا هستند و نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنند.

,

رکنی حسینی به جایگاه مهم شورایعالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: این شورا رسالت بزرگی دارد و باید تلاش بیشتری در عرصه فرهنگی کند چرا که عده ای می خواهند جامعه بویژه دانشگاه‌ها به سبک غربی و آمریکایی اداره شود.

,

فضای مجازی به صورت صحیح استفاده شود

, فضای مجازی به صورت صحیح استفاده شود,

 

,

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک ایام نورانی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) نمونه و برجسته یک انسان الهی بود و پیامبران دیگر هم در مقابل او سر تعظیم و تکریم فرود می‌آورند.

,

وی ادامه داد: سیرت رسول اکرم(ص) میانه روی بود، اهل تفریط و افراط نبود و آیین او راهنمایی و ارشاد و هدایت بود و کلامش جدا کننده حق و باطل بود. هرچه می‌فرمود عین حق بود، در داوری او غیر از قسط و عدل دیده نمی‌شد و تکریم بزرگترها و ترحم و مهربانی به کوچکترها از خصوصیات آن حضرت بود و عامل موفقیت پیامبر خلق عظیم و مهربانی او نسبت به دیگران بود.

,

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: همین محبت او باعث گسترش دین اسلام بود. ما که پیرو چنین پیامبری هستیم باید از این خلق عظیم آن حضرت پیروی کنیم و الگو بگیریم.

,

وی در خطبه دوم به فرازی از بیانات رهبر معظم اتقلاب در دیدار با مسئولین نظام و میهمانان همایش وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: آقا فرمودند سیاستمداران آمریکایی خواسته یا ناخواسته اذعان کرده‌اند که می‌خواهند در منطقه غرب آسیا جنگ باشد و مسلمانان به جان هم بیفتند. این سیاست خبیث و ناپاک آمریکایی‌ها است تا رژیم صهیونیستی درحاشیه امن باشد.

,

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: رهبری هم چنین فرمودند جمهوری اسلامی هیچ انگیزه‌ای برای اختلاف با دولت‌های اسلامی ندارد. در داخل ایران وحدت و برادری ایجاد کرده و در دنیای اسلام هم علاقمند به وحدت و برادری است.

,

وی با بیان اینکه شعار اساسی جمهوری اسلامی تحقق وحدت جهان اسلام است، اضافه کرد: رهبر انقلاب با تجلیل از بصیرت و شجاعت ملت ایران فرمودند ملت شجاع و بصیر ایران مستحکم ایستاده است. ملتی است که در طول تاریخ شبیه ندارد. مشکلات امروز از مشکلات چهار دهه گذشته بیشتر نیست. دوستان جمهوری اسلامی و دشمنانش بدانند ملت ایران با تمام توان این مشکلات و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و پرچم اسلام را بر قله‌های رفیع جهان به اهتزاز درخواهد آورد.

,

امام جمعه عسلویه به نقشه آمریکا و اسرائیل در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهبونیستی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور نابخرد و نادان آمریکا با اعلام و حمایت از این طرح به هدف شوم خود نخواهد رسید و باید از روی نعش مسلمانان رد شود که چنین اتفاقی بیفتد.

,

وی افزود: امروز در سراسر دنیا مسلمانان به این طرح صهیونیستی آمریکایی واکنش نشان می‌دهند و بعد از نماز جمعه در سراسر جهان و در کشور ما راهپیمایی برگزار می‌شود و این نقشه دشمنان اسلام را  محکوم می‌کنند. این جریان باعث وحدت و همدلی مسلمانان می شود و این حرکات ننگین آنها در نطفه خفه خواهد شد و به گور خواهید برد.

,

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: پایتخت خود را به بیت‌المقدس بیاورید، این حرف‌ها را نزنید، سردار عزیز و افتخارآفرین سردار سلیمانی در قضیه داعش خفت و خواری بارتان کرد.

,

امام جمعه عسلویه با اشاره به به اهمیت فضای مجازی، خواستار استفاده صحیح از این فضا شد و افزود: فضای مجازی هم خوب است هم بد است؛ برخی بد از آن استفاده می کنند. بعضی در این سایت‌ها چه کار می‌کنند. باید امین و امانتدار باشند.

,

وی بیان کرد: سخنان بنده در تریبون نماز جمعه و جاهای دیگر را با حفظ امانت‌داری بنویسید. اگر انتقاد کردیم بنویسید اما متاسفانه نه تنها سخنان ما را تحریف می‌کنید و حتی چیزی که ما نگفتیم می‌نویسید. چنین افرادی از نظر شرعی مسئولیت پذیر نیستند و احساس مسئولیت دینی ندارند. در سایت‌ها شهردار و فرماندار و مسئول عزل و نصب و جابجا  می‌کنند. اینها باید امانتدار باشند.

,

هاشمی‌نژاد سالروز شهادت شهید محراب شهید دستغیب را گرامی داشت و افزود: سخنان این شهید بسیار تاثیرگذار بود و حضرت امام(ره) به حق او را معلم اخلاق و مهذب نفوس نامیدند.

,

در پایان نماز جمعه عسلویه نمازگزاران در راهپیمایی ضد آمریکا و صهیونیستی شرکت کردند و اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

,

راهپیمایان مسیر راهپیمایی از مصلی نماز تا حوزه مقاومت بسیج را با شعار کوبنده طی کردند و خواستار وحدت امت اسلامی برای خنثی کردن این توطئه دشمنات اسلام شدند.

,

اقدام نابخردانه ترامپ در قدس محکوم‌ به شکست است

, اقدام نابخردانه ترامپ در قدس محکوم‌ به شکست است,

حجت‌الاسلام سید مهدی طاهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خورموج با اشاره به‌روز 18 آذر و معرفی رژیم بعث عراق به‌عنوان آغازگر جنگ علیه ایران از سوی سازمان ملل اظهار داشت: سازمان ملل پس از یازده سال سکوت رژیم بعث عراق را به‌ عنوان آغازگر جنگ علیه ایران معرفی کرد که تمام تلاش ایران بعد از مائده صلح این بود که توسط سازمان ملل احقاق حق شود.

,

وی افزود: یازده سال پس از آغاز جنگ هشت ساله تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران و سه سال پس از صدور قطعنامه 598 شورای امنیت و اتمام جنگ و با تلاش‏‌های پیگیر سیاسی مسوولین نظام جمهوری اسلامی، حقانیت ایران در دفاع مشروع به اثبات جامعه جهانی رسید.

,

امام جمعه موقت خورموج تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌وقت به دنبال جنگ و آغازگر جنگ علیه کشورهای همسایه و جهان نبوده و نخواهد بود و پس از معرفی صدا و رژیم بعث به‌عنوان متجاوز جنگ علیه ایران اسلامی، چهره پشت نقاب حامیان رژیم بعث هم رسوا شد.

,

طاهری سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری را تسلیت گفت و افزود: خلبان شهید احمد کشوری افتخار اسلام و هوانیروز است و به‌وسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتشی نمونه لقب گرفته است.

,

وی تأکید کرد: از شجاعت پدرش همین بس که رئیس ژاندارمری دریکی از شهرهای شمال بوده و با سردمداران زر و زور مبارزه می‌کرد و در آخر مجبور به استعفا شد و سپس به کشاورزی پرداخت و از قدرت روحی مادرش چه چیز بالاتر از این‌که در هنگام دفن پسرش در حالی‌که عکس او را می‌بوسید و پرچم جمهوری اسلامی را که به دست خودش دوخته بود، بر سر مزار او می‌آویخت و فریاد می‌زد احسنت، پسرم،‌احسنت پسرم.

,

امام‌جمعه موقت خورموج به‌ روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این روز یادآور شد: انتظار ما از شورای عالی انقلاب فرهنگی که به‌عنوان مؤثرترین نهاد در عرصه فرهنگ و جبهه علم این است که به دنبال ترویج فرهنگ اسلامی و محقق کردن منویان مقام معظم رهبری باشند.

,

وی افزود: رسالت‌های عظیم و خطیری بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است و انتظار داریم که این شورا در تدوین برنامه‌هایی برای تحکیم روابط فرهنگی انقلاب اسلامی با سایر کشورها تلاش کند.

,

امام‌جمعه موقت خورموج گفت: متأسفانه آن‌گونه‌ای که باید، برای فرهنگ بها داده نمی‌شود و برخی از اوقات توسط خود مسوولان آمارهای اعلام می‌شود که مایه تأسف است.

,

وی افزود: متاسفانه در چند مدت پیش به دلیل همین بی‌توجهی‌ها، چند قاری که قصد داشتند جهت ترویج فرهنگ قرآنی و حضور در جامعه قرآنی داشته باشند به خاطر کسری بودجه موفق به آن سفر نشدند و از اعزام به کشورهای همسایه بازماندند.

,

طاهری خاطرنشان کرد: در برخی از جاها شاهد خرج‌هایی هستیم که در طول سال چندین جشنواره هنری برگزار می‌کنند و در هر کدام از آن‌ها بیش از 100 میلیارد ریال هزینه می‌شود اما وقتی پای قرآن و کارهای فرهنگی این سبکی است می‌گویند که بودجه نداریم.

,

وی ضمن تأکید بر این‌که در برگزاری کنسرت‌ها خط قرمزها رعایت شود تأکید کرد: شهر خورموج شهری ولایی و مذهبی است و دارای سابقه چندساله است به مسؤولین اعلام می‌کنم ما با کنسرت مخالف نیستیم اما با اختلاط زن و مرد شرع مخالف است لذا اگر بنا است کنسرتی در خورموج برگزار شود مسؤولین رصد کنند هیچ‌گونه اختلاطی همراه با محرمات الهی اتفاق نیفتد.

,

طاهری از همکاری و کمک‌رسانی مردمی، سپاه و مسؤولین به زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیر کرد و ادامه داد: بحران بسیار خوب مدیریت شد هرچند از برخی مسؤولین که خنجر برمی‌دارند و به جگر این عزیزان می‌زنند گله‌مند هستیم حرف‌هایی که باید تسکین دهند دل این زلزله‌زدگان باشد اما نمکی بر زخم آن‌ها می‌پاشند.

,

وی افزود: در بحث مسکن عده‌ای ادعاهایی کردند که مگر ما قیم مردم هستیم که برای آن‌ها کانکس و مسکن برای آن‌ها تهیه کنیم در حالی که اگر یک‌ طرف کشور مشکلی برای مردم به وجود آید همه ما باید به کمک آن‌ها بشتابیم و دست در دست هم دهیم تا رسالتی که بر عهده‌داریم به‌خوبی انجام دهیم.

,

امام‌جمعه موقت خورموج ضمن محکوم کردم سیاست جدید امریکا در سرزمین قدس گفت: اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور امریکا در پایتخت قرار دادن رژیم صهیونیستی در قدس شریف محکوم‌ به شکست است.

,

وی ادامه داد: این حرکت رئیس‌جمهور امریکا به خاطر عجزی و شکست‌های پی‌درپی است که با همه سرمایه‌گذاری‌ها قصد داشتند تا اسلام را منزوی کنند اما خود در باتلاقی گرفتار شدند که راه بازگذشتی نخواهند داشت.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه