اخبار داغ

خطبه های نمازجمعه مناطق مختلف استان؛

محکومیت اقدام ترامپ در جای جای استان اصفهان/ رژیم صهیونیستی به زوال و سقوط نزدیکتر می شود

محکومیت اقدام ترامپ در جای جای استان اصفهان/ رژیم صهیونیستی به زوال و سقوط نزدیکتر می شود
اهمیت وحدت و انسجام امت اسلامی و ادامه راه مقاومت، محکومیت اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا، تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و اشاره به نامه رییس سازمان سیا به سردار سلیمانی از مهمترین موارد مطرح شده در خطبه های نمازجمعه این هفته در استان اصفهان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ا مام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به اعلام به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دولت آمریکا، گفت: رییس‌جمهور دیوانه آمریکا بداند اگر قرار بود تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود با این عمل آن‌ها در سال‌های کمتر این وعده تحقق پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های این هفته نماز سیاسی و عبادی جمعه اصفهان، اظهار کرد: کلید حل تمام مشکلات اجتماعی، زندگی و فردی تقوا است.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان، یکی از کمبودهای امروز را نازل نشدن باران رحمت عنوان کرد و افزود: حضرت نوح فرموده‌اند استغفارکنید تا بارش باران به‌صورت شبانه‌روزی برای شما رخ دهد.

,

حجت‌الاسلام میردامادی، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز در جامعه محسوس است، گفت: مسئولان به‌جای برخی از صحبت‌ها و جناح‌بازی‌ها بیایند واقعاً باخدا ارتباط برقرار کنند و از خداوند بخواهند تا به آن‌ها در حل مشکلات اقتصادی کمکشان کند.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان خشکی رودخانه زاینده‌رود را مسئله‌ای عنوان کرد که دل انسان به خاطر آن می‌سوزد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام و انقلاب اسلامی به سبب تبعیت از قرآن پیروز شده است، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب تابع قرآن بوده و هستند؛‌ اگر امروز دنیای کفر جرأت شلیکی علیه ما را ندارد، به دلیل عمل کردن امت ما به دستور قرآن است که فرموده آن‌قدر ازنظر نظامی و سلاح‌های دفاعی قوی بشوید که دشمنان خدا از تجاوز به شما بترسند.

,

حجت‌الاسلام میردامادی، لطف خدا را همواره یاور رزمندگان جبهه مقاومت در پیروزی این جبهه علیه جبهه استکبار، ترور و تکفیر عنوان و تصریح کرد: رییس‌جمهور دیوانه آمریکا که قبله اول مسلمانان و محل معراج پیامبر اسلام (ص) را پایتخت یک‌مشت انسان‌های ظالم، مزدور و نجس بکند، بداند اگر قرار بود تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود با این عمل آن‌ها در سال‌های کمتر این وعده تحقق پیدا خواهد کرد.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان، با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه غرب آسیا، تصریح کرد: نقشه‌های شوم آن‌ها با پیروزی جبهه مقاومت بر باد رفت و رفتارهای اخیر آن‌ها دست و پا زدن‌های مذبوحانه آن‌هاست که بدانید به فضل الهی در این مسائل اخیر نیز شکست خواهند خورد.

,

وی با بیان اینکه آن‌ها دروغین مدعی حقوق بشر و دموکراسی هستند، اظهار کرد: آن‌ها به‌ناحق کشور فلسطین را تصرف و ملتی مظلوم را آواره کردند.

,

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه شاید در جنگ شش‌روزه توانستند بر اعراب پیروز شوند‌،‌ خاطرنشان کرد: آن جنگ، جنگ آن‌ها با اعراب بود ولی امروز مقابله اسلام با آمریکا و رژیم صهیونیستی است و مطمئن باشند امروز آن‌چنان سیلی خواهند خورد که ذلیلشان خواهد کرد.

,

 

,

امام جمعه شهرضا:

,

وحدت درمان دردهای جهان اسلام است
امام جمعه شهرضا، گفت: اسراییل از تفرقه‌ای که در میان مسلمان وجود دارد استفاده کرده و طرح انتقال پایتخت خود را مطرح کرده است، در چنین شرایطی وحدت درمان دردهایی از این نوع است که جهان اسلام با آن مواجه است.
حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، در خطبه های نماز جمعه این هفته، که در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره(س) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای جامعه برای کاستن از تنش های خانوادگی افزایش مشاوره‌های پیش از ازدواج است.

, وحدت درمان دردهای جهان اسلام است, وحدت درمان دردهای جهان اسلام است,
,
,

وی تصریح کرد: در حال حاضر بحرانهای زیادی در خانواده ها در دوران نامزدی، ازدواج و حتی بعد از آن وجود دارد که با انجام مشاوره های پیش از ازدواج می توان از آنها پیشگیری کرد.

,

امام جمعه شهرضا، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتشار خبر انتقال پایتخت آمریکا از تلاویو به بیت المقدس، عنوان کرد: رییس جمهور آمریکا در دوران رقابتهای انتخاباتی خود اعلام کرده بود که از این طرح حمایت خواهد کرد و اکنون باوجود آنکه می داند چنین اقدامی واکنش گسترده جهان اسلام را به دنبال دارد باز هم برای انجام آن وارد عمل شده است.

,

حجت الاسلام یعقوبی، اظهار کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسراییل در توطئه ایجاد و تقویت گروهکهای ترویستی نظیر داعش و تکفیریها شکست خوردند و پس از ان طرح استقلال کردستان عراق را مطرح کردند که باز هم با شکست مواجه شد.

,

وی در ادامه افزود: استکبار جهانی همواره به دنبال تنش آفرینی در منطقه خاورمیانه بوده است و به همین دلیل در تازه‌ترین دسیسه خود اقدام به طرح مسئله انتقال پایتخت اسراییل کرده است.

,

امام جمعه شهرضا گفت: اسراییل و آمریکا از تفرقه موجود بین مسلمانان استفاده کرده و چنین اقدامی را انجام می دهد اینگونه اقدامات توهین و جسارت به مقدسات بیش از یک میلیارد مسالمان در سراسر جهان است.

,

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: این اقدام اسراییل قطعا با واکنش مسلمانان مواجه خواهد شد اما باید بدانیم که اقداماتی از این نوع با استفاده از تفرقه موجود در عالم اسلام پیش می آید بنابراین همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جهان اسلام باید در عمل با یکدیگر متحد شوند.

,

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقداماتی از این نوع نشانه ضعف استکبار جهانی است و قطعا با پاسخ کوبنده جهان اسلام مواجه خواهد شد اما در داخل جهان اسلام هم باید مسئله وحدت از شعار فراتر رفته و در عمل شاهد همبستگی مسلمانان باشیم.

,

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در شرایط فعلی به حدی رسیده است که سردار سلیمانی حتی نامه ارسال شده از سوی استکبار جهانی را نیز نمی خواند، این اندازه اقتدار مرهون تلاش امام راحل (ره) و رهبری انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر جهان کفر است.

,

 

,

امام جمعه سمیرم:
هیچ سلاحی به اندازه وحدت و همدلی کارایی ندارد
امام جمعه سمیرم، گفت: ادعای امروز استکبار و در راس آن آمریکا برای انتقال پایتخت کشور اشغالگر اسرائیل به قدس شریف از روی عجز و ناتوانی است.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم گفت: هیچ سلاحی به اندازه وحدت و یکدلی ملت ها در برابر دشمنانشان کارایی ندارد.

,
, هیچ سلاحی به اندازه وحدت و همدلی کارایی ندارد, هیچ سلاحی به اندازه وحدت و همدلی کارایی ندارد,
,
,

امام جمعه سمیرم، خاطر نشان کرد: وحدت و انسجام در امور مشترک، توحید الهی و رسالت پیامبر می توانند امور مشترکی باشد که در مقابل مکر دشمنان قرار گرفته و مکر آن ها را به خودشان باز گرداند.

,

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: ادعای امروز استکبار و در راس آن آمریکا برای انتقال پایتخت کشور آمریکا به قدس شریف از روی عجز و ناتوانی است.

,

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و کشور های اسلامی در این راه آمریکارا ناامید خواهد کرد.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: این اقدام اسرائیل موجب نابودی هرچه زودتر خودشان خواهد شد.

,

 

,

امام جمعه گلپایگان:
باید دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم
امام جمعه گلپایگان، گفت: نظام آموزش عالی ما باید دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.
حجت الاسلام سیدعلی طهماسبی، در نماز جمعه این هفته که در مصلای گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: سیستم آموزش عالی ما باید دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

,
, باید دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم, باید دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم,
,
,

امام جمعه جدید گلپایگان با بیان اینکه استقلال طلبی، عدالت خواهی، آرمان گرایی سه ویژگی اصلی دانشجو باید باشد، تصریح کرد: اگر استقلال طلبی در دانشجو از بین رود، وسیله دست افراد و احزاب خواهد شد.

,

وی با اشاره به ضرورت عدالت طلبی از منظر یک دانشجو، گفت: اگر دانشجو مطالبه گر باشد جلوی انحراف مسئولان را خواهد گرفت و در مقابل بی عدالتی ها فریاد سر خواهد داد.

,

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی اضافه کرد: دانشجو با دیدگاه اصلاح طلبی می کوشد در هر زمینه ای عدالت محقق شود.

,

امام جمعه گلپایگان با اشاره به آرمان گرایی و لزوم حرکت دانشجو به سمت ارمان ها به عنوان قله، مطرح کرد: امروزه کشورهایی چون امریکا به دلیل پیشرفت علمی به عنوان قدرت دنیا قرار گرفتند.

,

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی با اشاره به اینکه ایران به دنبال پیشرفت بیشتر و تقویت خود در مقابله با زورگویی های امریکا است، گفت: این ایستادگی ما در مقابل زورگویی های امریکا سبب عصبانیت امریکا شده است که اعمالی چون امضای برجام و نقض قرار داد از انان سرمی زند.

,

امام جمعه گلپایگان، در ادامه به ۱۹ آذر و روز حقوق بشر اشاره کرد و تصریح کرد: امریکا و صهیونیسم قانون را تنها در زمان منفعت طلبی خود می خواهند والا در زمان های دیگر نه قانون می شناسند و نه منشور سازمان ملل را اجرا می کنند.

,

وی با اشاره به سخنان جاهلانه ترامپ در مورد تغییر پایتخت اسرائیل از تلاویو به بیت المقدس، بیان کرد: هدفشان این است که قدس قبله اول مسلمانان را جایگاه یهودیان قرار دهند.

,

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در پایان با یاداوری دیدار اخیر خود با مرجع بزرگ عالم تشیع شیخ لطف الله صافی، عنوان کرد: ایشان پیغام دادند مردم گلپایگان بافت سنتی و مذهبی شهر را حفظ کنند.

,

امام جمعه گلپایگان با اشاره به سخنان عالم بزرگ اسلام در مورد شهر گلپایگان، گفت: ایشان بر حجاب بانوان گلپایگانی تاکید داشتند.

,

بر اساس گزارش خبرنگاران ما از مناطق و شهرهای مختلف استان اصفهان، مردم و نمازگزاران در همه نقاط استان بعد از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه با برپایی راهمپیمایی و تظاهرات، انزجار خود را از اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت کشورش به قدس شریف را محکوم کردند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه