اخبار داغ

در نمازجمعه امروز البرز مطرح شد؛

در صورت تحقق اقدام ترامپ درباره قدس اسراییل سریعتر از ۲۵ سال نابود می شود/ راهپیمایی اعتراض آمیز نمازگزاران کرج به سخنان ترامپ درباره قدس+ تصاویر

در صورت تحقق اقدام ترامپ درباره قدس اسراییل سریعتر از ۲۵ سال نابود می شود/ راهپیمایی اعتراض آمیز نمازگزاران کرج به سخنان ترامپ درباره قدس+ تصاویر
امروز جمعه نمازگزاران کرجی با برپایی راهپیمایی بر علیه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه قدس را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»،امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه فضلیت اهل تقوا اهل جود بودن آنها و در مقابل رذیله اخلاقی آنها بخل است گفت: علی (ع) فرمود تنگ نظری ننگ است و این انسان اهل بخشش و کرامت نیست و قابل تکریم نخواهد بود و سزاوار سرزنش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه بخیل به خدا سو ظن دارد افزود: رسول خدا (ص) فرمود: بخل درختی است که ریشه در اتش دارد و انسان های بخیل را به سمت اتش می کشاند.

وی اظهار داشت: ۱۹ اذر ۷۰ سال پیش اعلامیه حقوق بشر تصویب شد و روز جهانی حقوق بشر نامگذاری شد و این مهم حربه دست مستکبرین شد تا به وسیله حاکمیت طاغوتی خود انسان ها را از حقوق اصلی خود دور کنند در حالیکه حقوق بشر قراردادی نیست.

حجت الاسلام حسینی همدانی مدافعان اصلی حقوق بشر را انبیا دانست و تصریح کرد: امروز مردم به سمت شرک دعوت می شوند و کسانی که به دروع مدافع حقوق بشرند روش های پست کننده بشر را به اسم حق مورد حمایت قرار داده و ترویج می کنند و فضیلت های انسانی را مانع ازادی بشر می دانند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دستگاه های تبلیعاتی فضای مجازی و ... با بودجه های هنگفت دست جهان اسلام نیست گفت: مرام نامه علی (ع) به مالک اشتر سراسر حقوق بشر بود و حسین (ع) نیز دستورالعمل ازادگی را نشر داد و زیر باز ستم نرفت.

حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه مسلمان حتی اجازه ازار دادن حیوانات را ندارد افزود: زمانیکه اسمی از حقوق بشر نبود امام صادق (ع) رساله حقوق بشر نوشت اما امروز هواپیمای مسافربری سرنگون می شود و به ضارب ان جایزه می دهند و زیرساخت های کشوری را از بین می برند و به جنایت کار نشان لیاقت می دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز غالب منافع کشورها صرف سلاح های کشتار جمعی می شود اظهار داشت: ۸۰ درصد قدس توسط انگلیس و اسرائیل اشغال شده و مردم اواره شده اند اما امروز برای تصاحب دائمی قدس جدی شده اند و اقدام ترامپ خبر از توطئه های سنگین برای جهان اسلام داد درحالیکه کشورهای اسلامی بی تفاوت شده اند.

حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: استکبار با استفاده از اشغال فلسطین نمی خواهد کشور قدرتمندی در منطقه تشکیل شود لذا اسراییل در طرح امنیت منطقه ای آمریکا نقش مهمی دارد تا به قول خود با مبارزه با تروریسم مخالفانش را از بین برده و بر منابع انرژی خاورمیانه مسلط شود.

وی گفت: اگر مسلمین بد عمل کنند متضرر می شوند لذا مهمترین راه علاج توطئه امریکا مبارزه مبارزان داخلی فلسطین است و کشورهای اسلامی باید انها را کمک کنند چرا که صهیونیست ها نباید احساس امنیت کنند و باید تحریم کالاهای انها توسط کشورهای اسلامی صورت گیرد.

حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: اگر مسلمانان همت کنند نفس اشغالگران صهیونیسم برای همیشه بریده می شود چرا که امریکا نفود خود را در منطقه با نابودی داعش از دست داد درحالیکه انها می دانند خاورمیانه دائمی شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: ساختار سیاسی و اجتماعی جهان اسلام به پرچمداری ایران اسلامی در حال شکل گیری است و باید توجه داشت که انتفاضه اول فلسطین با سنگ شروع شد و امروز انها به پهباد مجهز شده اند لذا ایران با درس از علی (ع) و امام و رهبر نشان داد که مرکز حمایت از مستضعفان عالم است.

حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: عده ای در تلاشند تا قدس را از فلسطین و فلسطین را از جهان اسلام جدا کنند اما ملت های ازاده دنیا اعلام می کنند که قدس برای همیشه پایتخت فلسطین خواهد ماند و اگر اقدام امریکا عملی شود باید بداند که اسراییل زودتر از ۲۵ سال نابود خواهد شد.

وی گفت: یکی از نشانه های نصرت مسلمین خنثی شدن فتنه عربستان در یمن بود و ۳۳ ماه خونریزی و بمباران و مظلومان در برابر اراده یمن بی اثر شد و مردم هشیار این کشور امروز  در حال حرکت هستند.

حجت الاسلام حسینی همدانی به ۱۹ اذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۶۳ به دستور امام (ره) اشاره کرد و افزود: در امر فرهنگ کم کاری فراوان است و نیازمند فعالیت تخصصی هستیم اما متاسفانه در امور فرهنگی همه خود را صاحب نظر می دانند و حرکت شورا کند و برابر خواسته های رهبری نیست لذا در عینیت بخشیدن خواسته های رهبری ضعیف عمل کرده درحالیکه باید جنبه های تهاجمی خود را بیشر کنند نه اینکه منفعل برخورد کنند.


وی گفت: انقلاب اسلامی چالش عمیقی ایجاد کرد و به مسائل فرهنگی ورود پیدا کرد لذا باید گفتمان شورای عالی انقلاب فرهنگی باید انقلابی و تهاجمی باشد و نگاه تیزبینانه داشته باشند چرا که رهبری از شورا خواست با توجه به اینکه ستاد مرکزی کشور است  افراد به وظایف خود اگاه باشند و مسائل کلان را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی فرصت دور زدن مسئولان فرهنگی را از پاسخگویی فراهم نکند و باید طرح و برنامه داشته باشند چرا که از هجمه فرهنگی غرب قتل و عام شده ایم و عده ای از سبک زندگی غرب و عادی سازی روابط خلاف شرع تبعیت می کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه بازیگران خارجی در فیلم های ایرانی بازی کرده و مسئولین توصیح نمی دهند اما وقتی بیل و سنگ و پا وارد شد این مهم نیز عادی شده است و امروز فضای مجازی مدیریت ذهنی افراد را بر عهده گرفته لذا متولیان فرهنگی سواد رسانه و ایجاد محتوا را باید در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: بنده به عمد شورای فرهمنگ عمومی را تعطیل کردم که ایا سوالی می شود؟ اما نه وزرا تکانی خوردند و نه در استان جنب و جوش و سوالی شد در حالیکه ما وظایف خود را انجام دادیم و بیش از یک سال اتفاقی نیفتاد اما امیدواریم وعده های داده شده مانندد امریکا نباشد.

وی با اشاره به اینکه قانون منع مهاجرت ایرانی نقض ماده ۲۹ برجام است و دادستان کل امریکا تصویب این مهم توسط دیوان امریکا را موجب پیروزی کشورش می داند گفت: این حرکت فرصتی برای ارزیابی اعتماد به کشورهای اروپایی و امریکایی است چرا که وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد برنامه مشترکی با امریکا در راستای برنامه موشکی ایران داریم و ایران را تهدید کردند لذا عملکرد مسئولین در مقابله با انها باید عزت مندانه باشد.  

خطیب جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: رییس سازمان سیا به سردار سلیمانی نامه نوشت اما او نامه را  نخواند و این شخص نماد یک فرد انقلابی و ولایی است لذا باید این روحیه در تمام مسئولین برای یاس دشمن و رسیدن به استقلال کشور تجلی یابد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج:

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انقلاب اسلامی با گفتمان لیبرالیسم مبارزه کرد/ خوی اشرافی گری مانع تحقق عدالت اجتماعی می شود/ نقش مردم در جامعه اسلامی مطالبه از مسئولین و پشتیبانی از نظام است

,

انقلاب اسلامی با گفتمان لیبرالیسم مبارزه کرد/ خوی اشرافی گری مانع تحقق عدالت اجتماعی می شود/ نقش مردم در جامعه اسلامی مطالبه از مسئولین و پشتیبانی از نظام است

, انقلاب اسلامی با گفتمان لیبرالیسم مبارزه کرد/ خوی اشرافی گری مانع تحقق عدالت اجتماعی می شود/ نقش مردم در جامعه اسلامی مطالبه از مسئولین و پشتیبانی از نظام است ,


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به رشد نهضت سواد آموزی پس از انقلاب گفت: پیش از انقلاب روستاها اب و برق نداشتند اما پس از انقلاب خدمت رسانی به روستا به صورت ویژه انجام شد‌.

علی احمدی خوی اشرافی گری را مانع عدالت اجتماعی دانست و با تاکید بر اینکه مسئولین نباید این رویه را داشته باشند چرا که امام (ره) فرمود: اگر مسئولین خوی اشرافی گری داشته باشند باید فاتحه نظام را خواند افزود: متاسفانه عداه ای از مسئولین سعی در قانونی شدن حقوق های نجومی دارند درحالیکه مردم یک هشتم این حقوق را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حقوق های نجومی با منویات رهبری همخوانی ندارد اظهار داشت: کسانی که رویه ای مخالف بیانات رهبر معظم انقلاب در پیش می گیرند آرمان های انقلاب را درک نکرده اند لذا از دستگاه قضایی نشر دادن پیگیری ها در رسانه و سطح مردم را مطالبه می کنیم.

احمدی به استکبار ستیزی و ۱۶ آذر؛ روز دانشجو اشاره کرد و تصریح کرد: استکبار به معنای سلطه پذیری و عدم پذیرش حق است که ۴۸ مورد در قران ذکر شده و استکبار زمانی هارون و نمرود بود و امروز در آمریکا و استکبار تجلی یافته است لذا جنگ حق و باطل از ابتدای خلقت بوده و تا ازل ادامه دارد و امیدواریم به نابودی این دو کشور ختم شود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) استکبار را شیطان بزرگ نامید و این بدین معناست که نمی توان ساز و کاری برای تعامل با آنها داشت گفت: پس از جنگ جهانی دوم بلک غرب و شرق درگیر شدند که در نهایت بلوک شرق نابود شد و گفتمان لیبرالیسم حاکم شد اما با شکل گیری انقلاب اسلامی گفتمان الهی با گفتمان لیبرالیسم مبارزه کرد.

احمدی افزود: پس از شکل گیری انقلاب کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم، ترور دانشمندان هسته ای و برجام توسط دشمن بر ایران تحمیل شد اما برجام نشان داد با مراوده مشکلات حل نمی شود چرا که با گذشت سه سال و نیم از آن اتفاق قابل لمسی صورت نگرفت‌ و استکبار در ادامه مذاکرات حقوق بشر و موشکی را سر میز گذاشت و دشمنی را ادامه داد.

وی اظهار داشت: در ادبیات امام (ره) و رهبری مردم نقش ویژه ای در حکومت اسلامی دارند و در ابتدای انقلاب نیز در برکناری بنی صدر خائن امام (ره) به نظر مردم احترام گذاشت لذا نقش مردم در جامعه اسلامی مطالبه از مسئولین و پشتیبانی همه جانبه از نظام است.

احمدی تصریح کرد: نخبگان و دانشجویان باید با نقد درون گفتمانی راهکار ارائه دهند چرا که طرح جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم مد نظر رهبری است و پس از انقلاب ساختار تشکیل شد اما محتوا با جنبش نرم افزاری محقق می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در خاتمه با اشاره به اینکه متاسفانه رشته های علوم انسانی دانشگاه ها محتوایی متناسب با دین و فرهنگ ندارند خاطر نشان داشت: نمود انقلاب اسلامی باید در جامعه به صورت کاربردی پیاده شود و در این راستا تولید فکر و انسان سازی نیازمند همکاری حوزه و دانشگاه است و اگر این ارتباط شکل گیرد در مسیر جامعه سازی پیشرفت حاصل خواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه