اخبار داغ

قابل توجه مسئولان خدمات شهری؛

برخی پیاده روهای شهر شبیه به پیاده رو نیستند

برخی پیاده روهای شهر شبیه به پیاده رو نیستند
وقتی از برخی کوچه ها و معابر شهرستان قدس که عبور میکنی معابری را میبینی که پیاده رو است اما شباهتی به پیاده رو ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، برای تردد در سطح شهرستان نیاز است که شهروندان از پیاده رو های سطح شهر استفاده کنند اما این موضوع با این شرایط فراهم میشود که هم عرض پیاده رو و هم معبر عبوری ان مناسب برای عبور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

این موضوع را با نگاهی گذرا میتوان در سطح شهرستان شاهد بود که برخی از معابر و پیاده رو های این شهرستان بسیار در خصوص پیاده رو مشکل دارد و این تنها در سایه توجهات مسئولان خدماتی شهر رفع رجوع خواهد شد.

,

حال اگر این مجموعه های خدماتی مانند شهرداری و دیگر ارگانهای مرتبط در این خصوص کم کاری داشته باشند به طور حتم این مسئله در کنار مخاطراتی که امکان اتفاق آن است بالا رفته و ممکن است مواردی پیش بیاید که نتوان جبران کرد.

,

موضوع دیگری که قابل عنوان است این است که در برخی موارد در سطح شهرستان کنده کاری و بی برنامه گی ها که در خصوص کارهای عمرانی میشود موجبات بروز این اتفاقات در سطح شهرستان را ایجاد میکند و این نیز باید مد نظر مسئولان امر باشد تا اینچنین اتفاقاتی رخ ندهد.

,

, , ,

, , ,

یکی دیگر از موضوعات مرتبط با این موضوع این است که چهره شهر در بیشتر اوقات با عدم مناسب سازی پیاده رو ها چهره بدی به خود میگیرد چرا که مردم در زمان عبور از این معبر ها استفاده کرده و وقتی مسافر و یا افرادی که از دیگر مناطق در سطح شهر حضور پیدا میکنند چیزی که در منظرشان در سطح شهر بیشتر است همین معابر است.

,

این را باید اضافه کنیم که در صورتی که این چهره به صورت مناسب توسط دستگاه های خدماتی ترمیم و بهسازی نشود این را در ذهن این افراد بارگذاری میکند که فضای دیداری شهر نامناسب بوده و چهره و نمای بدی را برای این افراد که گاها از مناطقی عبور میکنند ایجاد میکند.

,

حال باید به مسئولان امر باید این موضوع را اشاره کنیم که لازم است خدمات شهر را به طور مناسب در سطح شهر فراهم کرده و بهتر است که مقداری در خصوص پیاده رو ها و معابر شهرستان اقداماتی انجام دهند تا مشکلاتی که برای شهروندان درزمان عبور ایجاد شده کمتر شود چرا که در برخی موارد این نامناسب بودن معابر باعث میشود که شهروندان از میان خیابان عبور کنند.

,

, , ,

اگر این مورد مناسب سازی و رسیدگی نشود ممکن است اتفاقات ناگواری برای افرادی که به اجبار باید از خیابان عبور کنند بیافتد که این مورد باید مد نظر مسئولان قرار بگیرد که برای جلوگیری و پیشگیری از این اتفاقات اقدامات موثری را در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانند.

,

در پایان این موضوع را باید اشاره کنیم که چهره شهر به زیباسازی سطح شهر مرتبط بوده و ارتباط زیادی دارد و اگر این مهم در برنامه های مسئولان قرار نگیرد موجب میشود رضایت مندی شهروندان از خدمات ارگانهای مختلف خدماتی کاهش پیدا کند.

,

, , ,

, , ,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه