اخبار داغ

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه هرمزگان:

دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری می شود/ زیاده خواهی ترامپ آخرین ضربه به پیکره سیاسی آمریکاست

دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری می شود/ زیاده خواهی ترامپ آخرین ضربه به پیکره سیاسی آمریکاست
ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری و وحدت مسلمانان می شود، اظهار کردند:جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عظمت بازهم منادی وحدتو، دوستی و آرامش بین مسلمانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری و وحدت مسلمانان می شود، اظهار کردند:جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عظمت بازهم منادی وحدت و دوستی و آرامش بین مسلمانان است و جهان اسلام  برادر و پاره تن ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

استاندار سابق و شهردار باید پاسخگوی سرمایه گذاران بازار ماهی فروشان باشند

, استاندار سابق و شهردار باید پاسخگوی سرمایه گذاران بازار ماهی فروشان باشند, استاندار سابق و شهردار باید پاسخگوی سرمایه گذاران بازار ماهی فروشان باشند,

آیت الله غلامعلی نعیم آۤبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خبطه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به سوره مبارکه والفجر، اظهار کرد: ثروت ما افتخاری ندارد و تنها یک تهدید است و نمی توان از ثروت انسان ها به قضاوت درباره آنها پرداخت.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: نمی توان گفت کسی که ثروتمند است از خدا فاصله دارد یا فقرا مطلوب خداوند هستند و نباید میان این دو دسته تنها به دلیل دارایشان قضاوت کرد.

,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه تعیین چایگاه انسان ها از طریق نگاه دنیایی انحراف از خط قرآن است، تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه ای را بشناسیم باید بدانیم ارزش هایش تا چه اندازه با خواسته های خداوند هماهنگ است.

,

وی با بیان اینکه معیار ما غیر الهی است، گفت: ثروت در نزد همه ما محبوب است اما نباید معیار سنجش آدمیان قرار گیرد و معیار ما باید تغییر کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه همه ما در معرض آزمایش الهی هستیم، عنوان کرد: دارا و ندار هردو در آزمایش الهی هستند و نمی توان قبل از پایان آزمون الهی برای کسی اکرام قائل شد.

,

نعیم آبادی با تاکید بر اینکه ثروت باید در خدمت پویایی جامعه باشد، گفت: سرمایه داری که از ثروتش در راه رضای خدا استفاده کند محترم است نه کسی که دارایش لخته خون جامعه باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، تصریح کرد: وهابیان و داعشیان با برداشتی اشتباه از سوره والفجر خداوند را در روز قیامت همچون یک جسم تصور می کنند در حالی که در سوره فجر منظور از آمدن، آمدن فرمان خداوند است.

,

نعیم آبادی با تاکید باید قبل از بسته شدن درهای توبه به دنبال چاره جویی باشیم، بیان کرد: ما باید قبل از آسیب دیدن راه حلی پیدا کنیم و عقل ما برای افزودن سنگینی بر بدن نیست بلکه برای تامل کردن و یافتن راه صحیح است.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره تخریب بازار ماهی فروشان، یادآور شد: باید از شهردار و استاندار سابق پرسید که چرا کلنگی را خلاف قانون زده اند و اکنون پاسخی به سرمایه گذاران این پروژه نمی دهند.

,

نعیم آبادی افزود: بنده مقابل بی قانونی ها ایستاده ام و تا ابد هم می ایستم و اجازه نمیدم که ساحل شهر از بین برود.

,

وی با تاکید بر اینکه ریشه همه فسادها آمریکا است، تصریح کرد: ما دشمنی بالاتر از آمریکا، اسراییل و آل سقوط نداریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود می شود که اگر ما مقاومت بیشتر از خود نشان دهیم این زمان کوتاه تر نیز می شود.

,

دل خوش کردن به وعده های دشمن خسارت دارد

, دل خوش کردن به وعده های دشمن خسارت دارد, دل خوش کردن به وعده های دشمن خسارت دارد,

حجت ‌الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با محکوم کردن اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا را یک اقدام به دور از عقلانیت دانست و اظهار کرد: این اقدام باعث جریحه دار شدن احساسات پاک صدها میلیون مسلمان جهان شده است.

,

میرزایی، تصمیم آمریکا را نقض آشکار حقوق ملت مظلوم فلسطین و نقض قطعنامه های بین المللی دانست و گفت:ثمره چهار دهه سازش را با دشمن دیدیم که نه تنها حقوق فلسطینی ها به رسمیت شناخته نشد بلکه رسما پایتخت فلسطین اشغال و تشکیل دولت فلسطین را منوط به توافق با اسرائیل کرده است لذا باید از اتفاقات منطقه درس عبرت بگیریم که جز مقاومت راهی نیست و دل خوش کردن به وعده های دشمن مکار چیزی جز خسارت نیست.

,

وی ادامه داد: امروز دولت های اسلامی و عربی در یک آزمون تاریخی و سرنوشت ساز قرار گرفتند و تاریخ درباره سکوت و یا همراهی آنان با ملت های مسلمان علیه رژیم صهیونیستی قضاوت خواهد کرد.

,

امام جمعه پارسیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی گفت: تمام توطئه‌ها، فتنه‌ها و جنگ افروزی هایی که در جهان اسلام رخ می دهد فقط به جهت حاشیه راندن موضوع فلسطین مظلوم است.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان تصریح کرد: زیاده خواهی ترامپ آخرین ضربه به پیکره سیاسی آمریکا در نزد جهان اسلام است که خشم یک میلیارد و نیم مسلمان را علیه خویش مشتعل خواهد کرد.

,

میرزایی به اجتماع اعتراض آمیز نماز گزاران جمعه اشاره و تاکید کرد: امتی که در برابر از دست دادن مقدسات خود ساکت می شود در برابر از دست دادن هر چیز دیگری نیز سکوت خواهد کرد.

,

امام جمعه شهرستان با اشاره به شخصیت ممتاز آیت الله شیخ عیسی قاسم که  با محصور کردن او حتی اجازه درمان هم ندادند، عنوان کرد: آل خلیفه باید دست از طغیان گری بردارد و از طغیان گری علی عبدالله صالح که سالها یمن را به اسارت درآورده بود پند بگیرد.

,

وی با اشاره به تبریک مقام معظم رهبری به تیم قهرمان وزنه برداری در مسابقات جهانی از رفتار ضد صهیونیستی ورزشکاران مخصوصا علیرضا کریمی تشکر و قدردانی کرد.

,

دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری و وحدت مسلمانان می شود

, دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری و وحدت مسلمانان می شود, دشمنی استکبار با اسلام زمینه ساز بیداری و وحدت مسلمانان می شود,

حجت الاسلام سید علی سیدین، امام جمعه موقت کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به تقوی الهی و نظم در امور با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اظهار کرد: گاه دشمنی دشمنان سبب خیر برای جامعه اسلامی می شود به گونه ای که امروز سخنان ترامپ موجب شد تا موجی جدید از بیداری و وحدت در جامعه اسلامی شکل بگیرد.

,

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در کنفرانس اسلامی تاکید کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب آمریکا، اسرائیل و دنباله روهای آن ها فرعون زمان ما هستند و تمام تلاش آن ها بر ایجاد جنگ های داخلی در منطقه و در میان مسلمانان است تا بتوانند به این وسیله امنیت رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را تامین کنند.

,

خطیب جمعه موقت کیش با بیان اینکه امروز باید به وحدت نگاه عمیق تری داشته باشیم افزود: به حکم عقل، شرع و دین باید زمانی که دشمن به خانه انسان حمله می کند بر مشترکات تکیه کرده و در مقابل دشمن ایستاد و این خامی است که انسان به بهانه ارادت به مذهب، مکتب و پاسداری از مکتب به وحدت بی توجه شود زیرا تمام سود این تفرقه برای دشمن خواهد بود.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ ها به وفور طعم تلخ شکست را تجربه کرده است، افزود: آن ها در راه اندازی جنگ مایوس شده اند و به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان هستند چنانچه اگر مسلمانان منطقه با یکدیگر متحد شوند زودتر طومار رژیم صهیونیستی را در هم پیچیده و شر آن ها را از سر اسلام ومسلمین کم خواهند کرد.

,

سیدین با اشاره به اینکه سخنان اخیر ترامپ و دشمنی او با مسلمانان سبب خیر، بیداری و ایجاد اتحاد بیشتر میان مسلمانان جهان شده است تصریح کرد: گاه عدو سبب خیر می شود همانگونه که به رسمیت شناختن بیت المقدس از سوی ترامپ به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل موج جدیدی از بیداری و اتحاد را در جامعه اسلامی و جهان رقم زده است به جز کسانی که دنباله رو استکبار بوده و هستند و اسلام از ابتدا برای آن ها ارزشمند نبوده و نیست.

,

وی تصریح کرد: با اتحاد مسلمانان حقیقی منطقه و ایمان به خدا همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند کمتر از 25 سال آیند رژیم صهیونیستی اسرائیل از روز زمنی محو خواهد شد.

,

امام جمعه موقت کیش همچنین با تسلیت شهادت آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقان کوردل، به 18 آذر سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی توسط سازمان ملل در سال 1370 اشاره کرد و افزود: جنگ زمانی به ملت ایران تحمیل شد که ایران اسلامی انقلاب نوپای خود را تجربه کرده و کمترین آمادگی دفاعی را داشت اما در سایه توجه خداوند و رشادت ملت بزرگ ایران که برای حراست و صیانت از اسلام، انقلاب و میهن خود تا پای جان ایستادند جنگ با پیروزی به پایان رسید.

,

 

,

تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی بازی با احساسات مسلمانان است

, تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی بازی با احساسات مسلمانان است, تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی بازی با احساسات مسلمانان است,

حجت الاسلام مختار صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تلاویو به قدس شریف، گفت: این موضوع فریاد جهان را درآورده و نه تنها جهان اسلام حتی هم پیمانان آمریکا هم در برابر این مسئله موضع گرفته اند.

,

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، بازی کردن با احساسات یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان است.

,

صادقی بیان داشت: تبدیل قبله مسلمانان به پایتخت رژیم صهیونیستی باعث برافروختن شعله های خشم مسلمانان جهان خواهد شد که دیگر ترامپ قادر به خاموش کردن آن نخواهد بود و رژیم صهیو نیستی را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

,

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام(ره) بیان داشت: نهادهای فرهنگی باید مردم را به ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی و اهلبیت فرا خوانند.

,

امام جمعه موقت حاجی آباد اشاره ای هم به افتتاح حوزه علمیه در شهرستان توسط مدیریت عالی حوزه علمیه قم کرد و افزود: افتتاح حوزه علمیه در شهرستان منشاء خیر و برکات فراوان برای مردم شریف شهرستان حاجی آباد باشد.

,

جمهوری اسلامی منادی وحدت مسلمانان است

, جمهوری اسلامی منادی وحدت مسلمانان است, جمهوری اسلامی منادی وحدت مسلمانان است,

محمد بارانی، خطیب جمعه توکهور-هشتبندی اقدام گستاخانه رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم نامشروع اسراییل را چراغ سبز دیگری برای انجام شرارت های بیشتر توسط این رژیم دانست و اظهار کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین موضع خود قرار دارند و به هر دری زده اند با بن بست مواجه شده اند و شکست خورده اند.

,

 

,

وی این اقدام اخیر را از سر ضعف و ناتوانی در مساله فلسطین دانست و ضمن تشبیه این اقدام ترامپ به سیرک سیاسی گفت:آمریکایی خود بهتر می دانند که در مساله فلسطین هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند و دست شان به برکت مقاومت بسته است.

,

بارانی با بیان اینکه به عنوان یک دلقک سیاسی متوجه نیست که در چه باتلاقی خواهد افتاد،افزود:این کارها همگی اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک میکند و قطعا نه  در ۲۵ سال آینده بلکه در آینده ای بسیار نزدیک وجودِ نجسِ این سگ هار را در منطقه شاهد نخواهیم بود.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی وظیفه کشورهای اسلامی رادر قبال ملت مظلوم فلسطین، سنگین دانست و با تاکید بر ترک مسلمان کشی توسط برخی دولت های مسلمان بیان کرد:جمهوری اسلامی در اوج قدرت و عظمت بازهم منادی وحدت و دوستی و آرامش بین مسلمانان است و ما جهان اسلام را برادر و پاره تن خود میدانیم.

,

بارانی جهان اسلام را به وحدت حول محور پیغمبر اسلام  و کنار گذاشتن اختلافات فراخواند و تصریح کرد:قرآن امر به رحماءبینهم و اشداء علی الکفار میکند و اگر به این دستور قرآن عمل شود رژیم صهیونیستی، امریکا و تمام مستکبرین عالم هم  غلطی در برابر مسلمانان نمیتوانند بکنند.

,

 

,

امام جمعه توکهور  بااشاره به سرمازدگی بی سابقه محصولات کشاورزی و ایجاد خسارت سنگین به کشاورزان منطقه ؛آنرا یک مشکل بزرگ برای قشر زحمتکش کشاورز دانست و تاکید کرد:محصولاتی که با زحمت فراوان به دست آمده اند و ماهها زن ، مرد ، پیر و جوان با تحمل سرما و گرما بر روی زمین کار کرده اند ؛تا بلکه در فصل برداشت مرهمی بر زندگی آنها باشد اما در یک شب از بین رفت در حالی بدهکاری آنها به بانک ها و اشخاص مختلف بابت خرید اقلام مورد نیاز کشاورزی هم چنان باقی است.

,

تصمیم های احمقانه امریکا مسیر سرنگونی اسرائیل را هموار می کند

, تصمیم های احمقانه امریکا مسیر سرنگونی اسرائیل را هموار می کند, تصمیم های احمقانه امریکا مسیر سرنگونی اسرائیل را هموار می کند,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری، امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امریکا مصداق بارز شیطان است و کشوری بی منطق و زورگوست  و سازش با آن به معنای تعظیم در برابر شیطان است لذا باید با قدرت جلو تمام سیاست های خبیثانه آن محکم و قاطع ایستاد و گرنه باید جلو او زانو و دست تعظیم کرد.

,

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه بیت المقدس نمی توانند هیچ وقت محل خانه شیطانی چون امریکا و اسرائیل غاصب کش باشد،اظهار کرد: امریکا کور خوانده که بتواند جهان اسلام امریکایی در خاورمیانه تشکیل دهند لذا  امریکا و همه حامیان به ظاهر اسلامی بدانند که تصمیم های احمقانه امریکا یقیننا راه سرنگونی  اسرائیل غاصب و همپیمانان شیطان صفت را همواره می کند.

,

وی یادآور شد:معادلات خاورمیانه علی رغم همه هزینه های سرسام آور جهان استکبار به رهبری امریکا، اسرائیل، انگلیس و رژیم منحوس آل سعود  یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد و امروز  شاهد پیروزی و تغییر مواضع در عرصه های بین المللی به نفع جبهه مقاومت هستیم.

,

حیدری ابراز کرد: دشمن همیشه با  صرف هزینه و تلاش و کوشش فراوان  در سطح جامعه ما می خواهد با جلوه دادن مشکلات حاد موجب  نا امیدی ، یاس جوانان و مردم ما شود تا بتواننداز این طریق به اهداف شوم استکباری خود دست یابند که این آرزو به کور خواهد برد.

,

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: صبر، شکیبایی و امید به نصرت الهی ما را به پیروزی می رساند و بازگویی ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی باعث تقویت امید و نگاه  ارزشی و مثبت مردم به جامعه می شود چیزی که قرآن می فرماید اگر ما اهل ایمان باشیم قطعا خدا کمک خواهد کرد و بر دشمن و مشکلات فائق می آئیم و به پیروزی خواهیم رسید.

,

 

,

دشمن به دنبال نفوذ به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم است

, دشمن به دنبال نفوذ به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم است, دشمن به دنبال نفوذ به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم است,

حجت السلام و المسلمین حسین غلامی، امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه با اشاره به 18 آذر سالروز معرفی کشور عراق به عنوان آغاز گر جنگ هشت ساله با ایران از سوی سازمان ملل، اظهار کرد: اهمیت اعلام آغاز گری جنگ توسط رژیم بعثی عراق از آن جهت است که مستکبران عالم به صورت آشکار و پنهان با هدف نابودی نظام مستحکم و با ایمان ایران اسلامی این جنگ را پایه ریزی کرند.

,

امام جمعه بشاگرد افزود: ایران اسلامی به واسطه قدرت ایمان مردم و با تکیه بر لطف پروردگار در مقابل ابر قدرت های جهان ایستادگی کرده و همان کشور ها پس از ناکامی در این جنگ اذعان کردند که آغاز گر جنگ کشور عراق است.

,

غلامی در ادامه تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل (ره) را تصمیمی حیاتی برای جامعه اسلامی ایران دانست و اصلی ترین وظیفه آن را احیا گر و معرفی کننده مبانی فرهنگی اسلامی کشور عنوان کرد.

,

وی تصریح کرد: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها و مراکز علمی اعمال می گردد که نیاز است فرهنگ و سنت اسلامی در آن نهادینه شود و از نفوذ نگاه مادی گرایانه غربی به آن جلوگیری به عمل آید.

,

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد افزود: در اوایل انقلاب دشمنان ایران اسلامی گمان می کردند این نهال نوپا ضعیف و آسیب پذیر است که با تشکیل این شورا و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی نقشه های مستکبران که به دنبال وارد کردن فرهنگ مادی گرایانه غربی در کشور بودند، نقش برآب شد.

,

غلامی در ادامه گفت: تهاجمات فرهنگی اخیر یکی از اصلی ترین نقشه های دشمن برای خدشه وارد کردن به ایران اسلامی است که با حمله های فرهنگی به اعتقادات، اماکن مذهبی،پوشش ، اقتصاد و ... در حال انجام است.

,

وی با بیان اینکه تقوای سیاسی و تقوای اجتماعی جدا از دین ما نیست، اظهار کرد: مدیریت کردن امور جامعه و خدمت به مردم به واسطه تقوای سیاسی قابل انجام است و مسئولان نظام باید رفتار های خود را در این جهت سوق دهند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه