اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

کشورهای اسلامی طومار اسرائیل را همانند داعش در هم خواهند پیچید/تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد

کشورهای اسلامی طومار اسرائیل را  همانند داعش در هم خواهند پیچید/تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان  ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان  , شبکه اطلاع رسانی راه آرمان  ,

 

,

امام جمعه کرمان: مشت محکمی که جبهه مقاومت به آمریکا زده است باعث این دیوانگی آنان شده

, امام جمعه کرمان: مشت محکمی که جبهه مقاومت به آمریکا زده است باعث این دیوانگی آنان شده , امام جمعه کرمان: مشت محکمی که جبهه مقاومت به آمریکا زده است باعث این دیوانگی آنان شده,

 

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند بر تمام اعمال و رفتار ما نظاره‌گر است،گفت:باید با خودمان فکر کنیم که کدام رفتار ما با ضوابط دینی سازگاری ندارد و  باید با اعمال و رفتار خود باعث رضایت و خشنودی خداوند شویم.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه گاهی اوقات انسان دچار جهل مرکب می‌شود و فکر می‌کند رفتارهای ناشایستی که دارد، صحیح است تصریح کرد:بخش عمده‌ای از شرمندگی ما در روز قیامت از این نوع جهل است که در دنیا رفتارهای ناشایست به نظرمان صحیح آمده است.

,

نماینده ولی فقیه در کامن عنوان کرد: با بیان اینکه بیماری روحی یکی از رفتارهای زشت و ناپسند است و آن رفتار متکبرانه است و  تکبر یکی از جمله گناهانی است که خداوند در قرآن می‌فرماید دل انسان به‌واسطه این گناه مهر زده می‌شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خداوند به این گناه توجه خاص داشته و حساس است گفت: بعضی گناهان روح انسان را به آتش کشیده به‌طوری که بدون آنکه صدایش شنیده شود، جان او را می‌گیرد.

,

وی با بیان اینکه گناه تکبر به‌گونه‌ای است که اگر تقویت شود، انسان در مقابل خداوند قرار می‌گیرد،افزود: این گناه در هنگامی به سراغ انسان می‌آید که انسان از نعمت‌های خداوند بهره‌مند می‌شود و باید در این هنگام از خودمان مراقبت کنیم و شکرگذار خداوند باشیم.

,

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه امروز روز حساسی است و مردم کرمان در محکومیت تصمیم رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی می‌کنند تصریح کرد: آمریکا هر زمان که در میدان عمل کم آورده است توطئه‌های جدیدی را علیه مسلمانان طراحی می‌کند.

,

وی با بیان اینکه فتنه تکفیری‌ها توسط جبهه مقاومت خاموش شد و خشم آمریکا را در برداشت گفت: آمریکا به دنبال آن است تا با این گونه تصمیم‌ها حاشیه امنی برای اسرائیل غاصب ایجاد کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دعواهای قومی و قبیله‌ای راه‌اندازی می‌کنند تا اهداف خود را علیه مسلمانان اجرایی کنند افزود: به‌خدمت گرفتن برخی سران خائن عرب و ممالک اسلامی نیز در همین راستا است تا در جهان اسلام نفوذ پیدا کنند.

,

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا یک شخص دیوانه است و از یک چنین فردی انتظاری بیش از این نیست، اظهار داشت: مشت محکمی که جبهه مقاومت به آنها زده است باعث این دیوانگی شده است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با اشاره به معرفی خود به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد:از رهبر معظم انقلاب از اینکه اجازه سربازی در دیار کریمان را به بنده دادند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در پیشگاه ایشان شرمنده نشوم.

,

امام جمعه ریگان:به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه است

, امام جمعه ریگان:به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه است, امام جمعه ریگان:به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه است,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص)در اجرای عدالت در جامعه اسلامی قاطعیت خاصی داشتند،اظهار داشت:پیامبر خدا (ص) در جامعه اسلامی در اجرای عدالت تابع قانون بود، خط و مشی های سیاسی و اعتقادی را هرگز ملاحظه قرار نمی داد.

,

وی ادامه داد:بالاترین چیزی که امروز دشمنان سرزمین های اسلامی روی آن انگشت گذاشته اند دانشگاه است.

,

امام جمعه ریگان بیان اینکه امروز دولت ها و مجلس ها از دانشگاه تشکیل می شوند، تصریح کرد: امام (ره)فرمودند، تمام این مصیبت هایی که برای بشر پیش آمده ریشه اش از دانشگاه بوده، این همه پیشرفت هایی که به خیال خودشان در ابزار جنگی دارند اساسش از دانشمندانی بوده که از دانشگاه به وجود آمده است.

,

رنجبر ماهانی افزود:ملاک ارزیابی شدن دانشگاه ها به خروجی آنهاست. باید دید که خروجی دانشگاه ها اسلامی است یا نه؟ اسلامی شدن دانشگاه به آن است که استقلال پیدا کند و خودش را از غرب جدا کند و یک فرهنگ مستقل اسلامی داشته باشد.

,

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود، باید قدرت های غربی مثل آمریکا و اسرائیل که شیطنت و خیانت می کنند و جامعه اسلامی را به جنگ و خونریزی تبدیل می کنند باید از آنها انتقاد شود.

,

رنجبر ماهانی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز عربستان سعودی به عنوان پادوی استکبار جهانی است. عربستان سعودی برای خوش رقصی در مقابل آمریکا و اسرائیل شیطنت هایی را در سطح منطقه انجام می دهد.

,

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه مسجد الاقصی قبله ی مسلمین و فلسطین پاره تن اسلام است،ادامه داد: اگر همه مسلمانان به فرموده معمار کبیر انقلاب و پیر جماران هر کدام یک سطل آب روی اسرائیل بریزند، اسرائیل را سیل خواهد برد.

,

وی افزود:امروز به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه خصوصاً در به وجود آوردن داعش است.

,

رنجبر ماهانی بیان داشت: جبهه مقاومت هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و نمی شناسد و بلکه با این حرکت شوم، جبهه مقاومت متحد تر از پیش خواهد شد و عمر ۲۵ساله رژیم صهیونیستی ۱۰الی ۱۵سال به جلو تر خواهد افتاد.

,

وی گفت:از زحمات ۳۸ساله نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان حجت‌الاسلام حاج سید یحیی جعفری تقدیر و تشکر می کنیم و ایشان از اوایل انقلاب به حکم امام این شخصیت وارسته به مدت ۳۸سال نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان معرفی شدند و با کناره گیری کردن ایشان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید حجت‌الاسلام علیدادی معرفی شدند برای ایشان هم آرزوی موفقیت داریم.

,

امام جمعه ریگان عنوان کرد:امروز سردار عزیز و آن ورزشکار قهرمان نماد عزت اسلامی را در عرصه ی نظامی و در عرصه ورزش به رخ جهانیان به نمایش گذاشته اند.

,

رنجبر ماهانی اشاره داشت به نامه سیا به سردار سلیمانی ، و خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی اعتنایی به آن نامه نکردند و حتی حاضر نشدند که آن نامه را باز کنند و قبول نکردند، این مایه ی عزت نظام اسلامی شد و همچنین آن ورزشکاری که حاضر نشد در مقابل بیگانه دست بدهد آن ورزشکار هم در عرصه ی ورزش نماد عزت نظام و انقلاب ما شد. انشاءالله همه ورزشکاران ما این سنت حسنه را از این ورزشکار ما الگو بگیرند.

,

امام جمعه منوجان:دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار به دنبال جنایت در منطقه است/کشور ایران در مقابل طرح‌های آمریکا ایستادگی می‌کند

, امام جمعه منوجان:دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار به دنبال جنایت در منطقه است/کشور ایران در مقابل طرح‌های آمریکا ایستادگی می‌کند, امام جمعه منوجان:دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار به دنبال جنایت در منطقه است/کشور ایران در مقابل طرح‌های آمریکا ایستادگی می‌کند,

حجت‌الاسلام حسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به جمع‌آوری زکات در شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 میلیون تومان زکات واجب و مستحب و 20 تن خرما از سوی مردم این شهرستان دریافت و بین نیازمندان توزیع و در هر روستای شهرستان 17 شورای زکات تشکیل شده است.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اوضاع جهان اسلام، بیان داشت: دشمنان اسلام و در راس آن آمریکای جنایتکار به دنبال جنایت در منطقه است و برخی از سران کشورهای اسلامی از طرح‌های آمریکا حمایت می‌کنند.

,

سالاری ادامه داد: کشور ایران در مقابل طرح‌های آمریکا و برخی از سران کشورهای اسلامی ایستادگی می‌کند و یکی از نمونه‌های آن از بین بردن داعش در منطقه بود.

,

وی با بیان اینکه ایران به دنبال صلح و آرامش در منطقه است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند در مناطق اسلامی جنگ راه بیاندازند، اما اقتدار و صلابت ایران این اجازه را به آنها نداده و نمی‌دهد.

,

امام جمعه موقت منوجان با اشاره به قدرت کشورهای ابرقدرت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اگر آمریکا به هر کشوری تشر می‌زد هیچکدام جرات جواب دادن را نداشتند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قدرت دفاعی ایران، آمریکا جرات تشر زدن به ایران را ندارد و این را ترامپ خوب می‌داند و به همین دلیل است که به کشورهای ضعیف تجاوز می‌کند.

,

سالاری با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی بالاترین و تاثیرگذارترین نهاد در جامعه است و مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند شورای عالی انقلاب فرهنگی در نظام ما بی‌بدیل است.

,

وی اشاره‌ای به متجاوز شناخته شدن رژیم بعثی عراق به ایران کرد و ابراز داشت: دبیرکل سازمان ملل پس از ‌10 سال سکوت و کتمان سرانجام با پیگیری‌های نظام اسلامی 18 آذرماه ‌1370 در اقدامی شجاعانه به طور صریح دشمنان جنایتکار ایران را محکوم و برخلاف میل جهانخواران و حزب بعث به استناد تاریخ دفاع مقدس، عراق را رسما به عنوان متجاوز معرفی کرد.

,

خطیب جمعه منوجان با اشاره به اعلام کردن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین از سوی رئیس جمهور آمریکا گفت: این عمل همه مسلمانان جهان را به میدان می‌کشاند و ترامپ باید بداند این اقدام موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان می‌شود.

,

امام جمعه رودبار جنوب:هسته های مقاومت مردمی با الگو گیری از بسیج مردمی ایران بر علیه ظلم قیام کردند

, امام جمعه رودبار جنوب:هسته های مقاومت مردمی با الگو گیری از بسیج مردمی ایران بر علیه ظلم قیام کردند, امام جمعه رودبار جنوب:هسته های مقاومت مردمی با الگو گیری از بسیج مردمی ایران بر علیه ظلم قیام کردند,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی اظهارداشت: تقوا و ایمان همیشه ملازم و همراه یکدیگر هستند.

,

گروهی تحلیل ها و سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی را سنجیده شده  و بر اساس آموزه های دینی دانست و افزود: زبان رهبری  زبان قرانی است که باید با دقت به سخنان رهبری گوش فرا دهیم ،رهبری فرمودند:زبان جمهوری اسلامی زبان نصیحت است.

,

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال وحدت و برادری است و هیچگاه از جنگ استقبال نمی کند.

,

گروهی دلیل اصلی جنگ ها و اختلافات در منطقه را نقشه دشمن برای حفظ امنیت اسرائیل غاصب دانست و عنوان کرد: جنگ و اختلاف نفعش به آمریکا می رسد و سلاح های آمریکایی به فروش می رسد و انبار مهمات آنها خالی می شود.

,

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به ریشه کن شدن داعش از منطقه یادآور شد: ما امروز شاهد دست آوردهای خوبی از مقاومت هستیم و امروز دیگر داعش در عراق و سوریه بر هیچ شهری مسلط نیست.

,

امام جمعه رودبار جنوب بیان داشت: تشکیل هسته های مقاومت مردمی برگرفته از نظام و انقلاب جمهوری اسلامی است و هسته های مقاومت مردمی با الگو گیری از بسیج مردمی ما بر علیه ظلم قیام کردند.

,

گروهی با اشاره به رسمیت شناختن قدس به پایتختی اسرائیل این مسئله را نشان از عجز و ناتوانی آنها دانست و افزود: کشورهای اسلامی در مقابل این حرکت ساکت نخواهند نشست و طومار اسرائیل را در هم خواهند پیچید.

,

امام جمعه رودبارجنوب در پایان ضمن تشکر از زحمات چندین ساله آیت الله جعفری در کسوت امامت جمعه کرمان ابراز داشت: آیت الله جعفری با توانایی و درایت خاص در چهار دهه به خوبی از پس این مسئولیت بر آمدند و حجت الاسلام و المسلمین علی دادی نیز انسان با تجربه و با تقوایی است که می تواند این مسئولیت و وظیفه را به خوبی اداره کند و ما هم برای او آرزوی موفقیت و سربلندی را داریم.

,

امام جمعه کهنوج:به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل ناشی از شکست سیاسی آمریکا در منطقه است

, امام جمعه کهنوج:به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل ناشی از شکست سیاسی آمریکا در منطقه است, امام جمعه کهنوج:به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل ناشی از شکست سیاسی آمریکا در منطقه است,

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با اشاره به  اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نابخردانه برشمردند اظهار داشت:این اقدام ترامپ ناشی از شکست سیاست های امریکا در منطقه است این توطئه علاوه بر اینکه توجه دنیای اسلام را به قدس شریف و مساله فلسطین بیشتر خواهد کرد نوید بخش شکل گیری انتفاضه جدیدی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

, حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کهنوج با اشاره به  اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نابخردانه برشمردند اظهار داشت:, این اقدام ترامپ ناشی از شکست سیاست های امریکا در منطقه است این توطئه علاوه بر اینکه توجه دنیای اسلام را به قدس شریف و مساله فلسطین بیشتر خواهد کرد نوید بخش شکل گیری انتفاضه جدیدی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.,

وی با اشاره به ر پیرامون فتنه عبدالله صالح در یمن بیان داشت:   درگیری های صنعاء درگیری انصارالله و ( ارتش یمن )  با حزب صالح نبود بلکه با شبه نظامیانی بود که صالح در هفته های پیش وارد پایتخت و سازماندهی کرده بود تا هنگام اجرای طرح کودتا وارد عمل شوند.

, ر پیرامون فتنه عبدالله صالح در یمن , درگیری های صنعاء درگیری انصارالله و ( ارتش یمن )  با حزب صالح نبود بلکه با شبه نظامیانی بود که صالح در هفته های پیش وارد پایتخت و سازماندهی کرده بود تا هنگام اجرای طرح کودتا وارد عمل شوند.,

امام جمعه کهنوج گفت: آنچه در صنعاء رخ داد طرحی از پیش تعیین شده بود و هدف آن تسلط کامل صالح بر صنعاء سپس اعلام آمادگی برای گفتگو با ریاض و حل بحران به  نحوه دلخواه امارات و عربستان بود .

, آنچه در صنعاء رخ داد طرحی از پیش تعیین شده بود و هدف آن تسلط کامل صالح بر صنعاء سپس اعلام آمادگی برای گفتگو با ریاض و حل بحران به  نحوه دلخواه امارات و عربستان بود .,

افشارمنش اظهار داشت:  چرائی شکست این طرح کودتاست صالح پس از گرفتن وعده بازگشت خانواده اش به قدرت نه تنها خود و حزب خودرا بلکه ارتش جنبش ها و احزابی مانند انصارالله و مردم جنگ زده را به دشمن نجس فروخت.

, چرائی شکست این طرح کودتاست صالح پس از گرفتن وعده بازگشت خانواده اش به قدرت نه تنها خود و حزب خودرا بلکه ارتش جنبش ها و احزابی مانند انصارالله و مردم جنگ زده را به دشمن نجس فروخت.,

وی ابراز داشت: موشکی که انصارالله به ابوظبی زد اولین پاسخ انصار و ارتش یمن به طرح کودتا بود. قبل از آنکه مهم باشد موشک به کجا خورده این پیام به ابوظبی و ریاض منتقل شد.

, وی ابراز داشت: موشکی که انصارالله به ابوظبی زد اولین پاسخ انصار و ارتش یمن به طرح کودتا بود. قبل از آنکه مهم باشد موشک به کجا خورده این پیام به ابوظبی و ریاض منتقل شد.,

افشارمنش گفت: شکست کودتا وحدت دوباره و حاکمیت انصار بر کل صنعاء بوجود آورد و کاری که ائتلاف ظرف 2 سال و نیم نتوانستند انجام دهند انصار ظرف 72 ساعت انجام داد.

, شکست کودتا وحدت دوباره و حاکمیت انصار بر کل صنعاء بوجود آورد و کاری که ائتلاف ظرف 2 سال و نیم نتوانستند انجام دهند انصار ظرف 72 ساعت انجام داد.,

امام جمعه کهنوج در ادامه از خدمات 38 ساله آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان تجلیل کردند و و همچنین آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین علیدادی کردند که از افتخارات روحانیت در استان کرمان است و به نوعی وابسته به شهرستان کهنوج است.

, امام جمعه کهنوج در ادامه از خدمات 38 ساله آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان تجلیل کردند و و همچنین آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین علیدادی کردند که از افتخارات روحانیت در استان کرمان است و به نوعی وابسته به شهرستان کهنوج است.,

افشارمنش با اشاره به  مطالبات رهبری پرداختند و بیان کردند راه راحت شدن از دشمنی آمریکا این است که آن چنان قوی شوید که دشمن مایوس شود از تهاجم سیاسی ، امنیتی و اقتصادی و راه های قوی شدن را پیش بگیرید.

,  مطالبات رهبری پرداختند و بیان کردند راه راحت شدن از دشمنی آمریکا , این است که آن چنان قوی شوید که دشمن مایوس شود از تهاجم سیاسی ، امنیتی و اقتصادی و راه های قوی شدن را پیش بگیرید.,

خطیب جمعه کهنوج  اقتصاد مقاومتی، پیشرفت ملی،  تقویت درونی و حفظ روحیه انقلابگری خصوصاً در جوانان شمردند.

, اقتصاد مقاومتی،, پیشرفت ملی،, تقویت درونی و حفظ روحیه انقلابگری خصوصاً در جوانان , شمردند.,

وی در مورد توطئه مهم امروز دشمن که ایجاد نا امیدی و تزریق نا امیدی است نیز هشدار دادند.

, وی در مورد توطئه مهم امروز دشمن که ایجاد نا امیدی و تزریق نا امیدی است نیز هشدار دادند.,

امام جمعه کهنوج در  پایان از خساراتی که به محصولات کشاورزی کشاورزان وارد آمده ابراز تاسف کرده و از مسئولین خواستند نسبت به جبران خسارات کشاورزان چاره اندیشی کنند و همچنین مناسبت دیگر روز دوشنبه که برابر است با سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب را تسلیت گفته و آرزوی علو درجه برای ایشان و همچنین درس گرفتن از سیره ی این شهید بزرگوار را توصیه کردند.

, امام جمعه کهنوج در  پایان از خساراتی که به محصولات کشاورزی کشاورزان وارد آمده ابراز تاسف کرده و از مسئولین خواستند نسبت به جبران خسارات کشاورزان چاره اندیشی کنند و همچنین مناسبت دیگر روز دوشنبه که برابر است با سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب را تسلیت گفته و آرزوی علو درجه برای ایشان و همچنین درس گرفتن از سیره ی این شهید بزرگوار را توصیه کردند.,

امام جمعه رفسنجان:تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد

, امام جمعه رفسنجان:تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد, امام جمعه رفسنجان:تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف منجر خواهد شد,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه به تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: از تلاش های نیروی انتظامی که کار سخت برقراری امنیت را برعهده دارند تشکر میکنیم. امیدواریم هم نیروی انتظامی و هم دستگاه قضا نسبت به سارقین اهتمام بیشتری داشته باشند و با جدیت برخورد کنند.
وی در ادامه ضمن محکوم کردن صدور فرمان ترامپ مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل افزود: این تصمیم یک اضطراب و نگرانی را برای ملت های مسلمان ایجاد کرد. این تصمیم ابلهانه، تحریک آمیز و شیطانی آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن آشکار سازی و رسوایی در آشکار ساختن نیّات پلید و شوم و شیطانی در دولت مستکبر و مستبد آمریکا و بی اعتبار کردن این کشور نزد آن کشورهای جهان فکر میکنند که آمریکا منجی و نجات دهنده است.

,
,

رمضانی پور ادامه داد: در داخل کشور و شهر های ماهم هستند افرادی که فکر میکنند آمریکا میتواند بهترین کار را برای ما بکند، بهترین زندگی، صلح و ثبات را میتواند برای ما ایجاد کنند؛ بعضی ها چنین خیال هایی را دارند.
وی خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب این تصمیم ابلهانه رئیس جمهور آمریکا به آزاد سازی قدس شریف و فلسطین منجر خواهد شد.
رمضانی پور بیان داشت: فلسطین بسیار بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با این تصمیم خود تاریخ آن را تغییر دهد و قدس تا ابد پایتخت فلسطین؛ محور اصلی وحدت و توجه و قبله اول همه ما مسلمانان باقی خواهد ماند و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی به هیچ وجه اعتبار نخواهد داشت.
خطیب جمعه رفسنجان اظهار داشت: ملت ایران این اقدام را به شدت محکوم میکند و از همه ی مجامع بین المللی، کشورهای صاحب نفوذ به ویژه کشور های اسلامی میخواهد برای حفظ ثبات و استقرار منطقه مانع اجرا شدن این اقدام آمریکا بشوند که تنها به سود رژیم صهیونیستی خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور رفسنجان ضمن اعلام همبستگی کامل خود با مردم فلسطین بار دیگر مسئولیت مهم جامعیت بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد در پایان دادن به اشغال فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین جهت دستیابی به حقوق مسلّم اساسی شان را مورد تاکید قرار میدهد.

,
,
,
,
,

رمضانی پور در پایان از خدمات حاج سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: ایشان قریب به 40 سال امامت جمعه و نمایندگی مقام عظمی ولایت و هم در زمان امام راحل و هم اکنون را برعهده داشتند و هم اکنون خودشان به علت کهولت سن کناره گیری کردند.

,

وی افزود: هم اکنون کسی که آشنا و واقف به همه ی امور استان هستند و یک روحانی فاضل، اندیشمند و توانا که تجربه 16 ساله امامت جمعه را دارند و امروز با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری آقای محمدی گلپایگانی اولین خطبه را ایراد میفرمایند.

,

امام جمعه آسمینون منوجان:قدس جزء لاینفک فلسطین و از آرمان های انقلاب اسلامی است

, امام جمعه آسمینون منوجان:قدس جزء لاینفک فلسطین و از آرمان های انقلاب اسلامی است, امام جمعه آسمینون منوجان:قدس جزء لاینفک فلسطین و از آرمان های انقلاب اسلامی است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه (۱۷آذر۱۳۹۶) گفت : قدس جزء لاینفک فلسطین و از آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه افزود :همانطور که بارها عنوان شده است مسئله اصلی دنیای اسلام ، قضیه فلسطین است و هدف دشمنان از ایجاد داعش و دیگر گروههای تروریستی ، فراموش شدن مسئله فلسطین و قدس شریف است البته که این حرکت حماقت آمیز و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل که سرتاپا وجودش جعلی و غاصب است دلیل این مدعاست .
احمدی نیک بیان داشت: این حرکت استکبار و دنباله روها یش در منطقه منجر به شعله ور شدن آتش خشم انتفاضه جدیدملت های مسلمان و انقلابی خواهد شد و به نابودی اسرائیل غاصب و کودک کش سرعت می بخشد .
امام جمعه آسمینون با اشاره به سخنان مقام رهبری در جمع مهمانان کنفرانس وحدت خاطر نشان کرد :دشمنان جهان اسلام و در راس آنها آمریکا به دنبال ایجاد درگیری جدیدی در منطقه هستند و متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان نیز گرفتار مسئولان و سرانی شده اند که به طرح های آمریکایی عمل می کنند و به دنبال آتش افروزی در منطقه هستند که هدف آمریکا از این آتش افروزی ها تامین منافع اسرائیل است.
خطیب جمعه آسمینون تاکید نمود استراژدی دشمن جنگ مذهبی و استراتژی جمهوری اسلامی ایران ،بازدارندگی مقتدرانه است با زبان نصیحت نه مانند عده ای که برای دشمن کار می کنند و به دنبال جنگ افروزی هستند که با این کار نابودی خود را رقم می زنند.
خطیبجمعه آسمینون اظهار داشت: در حوزه مسائل داخلی هم یکی از کارهای مهم دشمن ،ایجاد یاس وتزریق ناامیدی است چون دشمن دیده است و می داند که اگر این ملت پرچم اسلام و ایمان را برافراشته نگه دارد ، مقاومت کند و انقلابی گری کند ،پیروز خواهد شد بنابراین یکی از مهم ترین اهداف دشمن خارجی با همراهی عده ای بی هویت داخلی ،در یاس آفرینی ،گرفتن عنصر قدرت و مقاومت از ملت است .
احمدی نیک افزود :دشمن ،دشمن است و قابل اطمینان نیست .بعد از برجام تقریبا بی اثر برای کشور ، دشمن در حال تلاش برای تحمیل برجام های دیگر است تا مسئولان از مشکلات اصلی کشور غفلت کنند و لذا تنها راه راحت شدن از شر دشمنی آمریکا در گروه اقتصاد مقاومتی است.
احمدی نیک با اشاره به ۲۰ آذر سالروز شهادت معلم اخلاق و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی ایران ؛شهید آیت الله دستغیب ،سومین شهید محراب به دست منافقان کوردل مطرح کرد که امیدواریم بتوانیم راه این شهیدان سرافراز را ادامه بدهیم.
خطیب جمعه آسمینون با قدردانی از زحمات ۳۸ساله آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه سابق استان کرمان برای حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت نمود .
وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات در منطقه تاکید نمود: اسقرار کمیته امداد در بخش از خواسته های به حق مردم است است که از مسئولین ذیربط خواستار پی گیری شد و نسبت به عدم توجه برخی مسئولین بخش به فریضه عبادی سیاسی جمعه انتقاد نمود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه جیرفت:حاج قاسم سلیمانی التماس آمریکا را رد کرد/مسئولان با برنامه ریزی دقیق مانع آسیب به قشر زحمتکش کشاورز شوند

, امام جمعه جیرفت:حاج قاسم سلیمانی التماس آمریکا را رد کرد/مسئولان با برنامه ریزی دقیق مانع آسیب به قشر زحمتکش کشاورز شوند, امام جمعه جیرفت:حاج قاسم سلیمانی التماس آمریکا را رد کرد/مسئولان با برنامه ریزی دقیق مانع آسیب به قشر زحمتکش کشاورز شوند,

حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: پاسخ قاطع حاج قاسم سلیمانی در رد نامه سازمان جاسوسی سیاه در بوکمال، نشان از ضعف آمریکا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی بیان کرد: بی توجهی به نامه شیطان بزرگ(آمریکا) نوعی دیپلماسی انقلابی است که نشان از برتری قدرت معنویت سرباز رشید اسلام است.
با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل نیروهای داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود، تصریح کرد:امروز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با دیپلماسی مقاومت مقابل گروه تکفیری تا دندان مسلح داعش که دست نشانده رژیم صهیونیستی و آمریکا بود، به پیروزی رسید و این دیپلماسی موجب افتخار ایران اسلامی است.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: این انتخاب نشانه ضعف رییس جمهوری آمریکا می باشد.
وی افزود: رییس جمهوری آمریکا چون خطر استیضاح را در سطح دنیا و در بین مردم خودش لمس می کرد برای نجات از این خطر با کسب رضایت لابی صهیونیستی دست به این اقدام زد.
وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونستی نیز به دلیل شکست های پی درپی از جنگ ۳۳ روزه تا گروه تروریستی داعش برای پرده پوشی از این شکست ها و حفظ روحیه صهیونیست ها اقدام به ایجاد این نمایش کردند.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین این اقدام را نشان از ضعف دشمن دانست و این بازی سیاسی برای همه روشن است.
وی با بیان اینکه نتانیاهو امروز اشتباه بارزانی را در کردستان عراق انجام داد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در بن بست قرار گرفته است در نهایت همان گونه مقام معظم رهبری پیش بینی کردند این رژیم ۲۵سال آینده را تجربه نخواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به سرمازدگی در منطقه جنوب کرمان در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: مسئولان برنامه ریزی دقیقی برای حمایت از کشاورزان داشته باشند تا این قشر زحمت کش کمتر دچار آسیب شود.
امام جمعه جیرفت افزود: از طریق صندوق های بیمه باید کمکی به کشاورزان خسارت دیده شود تا به این قشر تولید کننده جامعه کمکی شود.
نمازگزاران جیرفتی پس از اقامه نماز روز جمعه از مصلی این شهرستان تا میدان شاهد علیه موضع رییس جمهوری آمریکا در زمینه انتخاب قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را اعلام کردند.

 امام جمعه سیرجان:تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها با شکست مواجه می‌شود/ همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت رزمندگان ما اعتراف دارند

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که رئیس جمهور آمریکا پس از هر شکست به نوعی دنبال ماجراجویی است تا بتواند خود را پیروز قدرت پوشالی‌اش نشان دهد و این بار هم مفتضحانه رسوای حرکتی شد که همه ملت‌های منطقه و جهان را علیه سیاست‌های خود بسیج کرد.
وی با اشاره به ناکامی‌های آمریکا، عربستان و امارات در پیروزی جبهه مقاومت در شکست داعش، هلاکت عبدالله صالح و تجزیه کردستان عراق گفت: تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها در قدس نیز با شکست مواجه می‌شود و برای همه دنیا ثابت شده ملت‌ها امروز پیروز میدان نبردند و تسلیحات نظامی به عنوان قدرت برای استکبار جهانی به حساب نمی‌آید.
حسینی مسئله فلسطین را در راس مسائل سیاسی امت اسلام عنوان کرد و ادامه داد: همه ملت‌ها امروز به میدان آمدند تا ملت فلسطین را با تلاش و مقاومت و مجاهدات یاری کنند و استکبار چگونه می‌خواهد علیه ملت‌ها بایستد و شکست این ترفند آشوب‌زا در جهان قطعی است.
خطیب جمعه سیرجان با قدردانی از سردار سلیمانی مبنی بر عدم توجه به نامه رئیس سازمان سیا بیان داشت: این نشانه اقتدار و ایمان رزمندگان اسلام و عجز و ناتوانی دشمنان دین خدا است و امروز نه تنها جهان اسلام، بلکه همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت و پیروزی حتمی رزمندگان ما اعتراف دارند.
وی از افتخارات ورزشکاران قهرمان در سطح جهان قدردانی کرد و گفت: ملتی که مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای خدا می‌کند، پیروز میدان هر نبرد و رقابتی است که این پیروزی هدیه خداوند به ملت ایران بود و موجب خوشحالی رهبر عزیزمان شد.
امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف و روز دانشجو پرداخت و تصریح کرد: دانشجویان ما جوانانی پرشور و بانشاط بوده که در هر حرکت و اقدامشان به دنبال اعتلای نظام اسلامی هستند و دشمنان هم اعتراف به شکست خود در توطئه‌های فرهنگی علیه جوانان دارند.
وی با قدردانی از آیت‌الله جعفری در 40 سال خدمات صادقانه به استان کرمان برای حجت‌الاسلام علیدادی آرزوی توفیق از خداوند کرد و اظهار داشت: مجموعه مردم استان و شهرستان سیرجان در مسیر ولایت و رهبری هستند و این همدلی در سایه نعمت ولایت است.

نمازگزاران سیرجانی امروز پس از نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض با سیاست رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام انتقال سفارت این کشور به قدس از مصلای نماز تا میدان انقلاب این شهر حضوری پرشور داشتند.

,

حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت افزود: پاسخ قاطع حاج قاسم سلیمانی در رد نامه سازمان جاسوسی سیاه در بوکمال، نشان از ضعف آمریکا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی بیان کرد: بی توجهی به نامه شیطان بزرگ(آمریکا) نوعی دیپلماسی انقلابی است که نشان از برتری قدرت معنویت سرباز رشید اسلام است.
با بیان اینکه پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل نیروهای داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود، تصریح کرد:امروز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با دیپلماسی مقاومت مقابل گروه تکفیری تا دندان مسلح داعش که دست نشانده رژیم صهیونیستی و آمریکا بود، به پیروزی رسید و این دیپلماسی موجب افتخار ایران اسلامی است.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: این انتخاب نشانه ضعف رییس جمهوری آمریکا می باشد.
وی افزود: رییس جمهوری آمریکا چون خطر استیضاح را در سطح دنیا و در بین مردم خودش لمس می کرد برای نجات از این خطر با کسب رضایت لابی صهیونیستی دست به این اقدام زد.
وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونستی نیز به دلیل شکست های پی درپی از جنگ ۳۳ روزه تا گروه تروریستی داعش برای پرده پوشی از این شکست ها و حفظ روحیه صهیونیست ها اقدام به ایجاد این نمایش کردند.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین این اقدام را نشان از ضعف دشمن دانست و این بازی سیاسی برای همه روشن است.
وی با بیان اینکه نتانیاهو امروز اشتباه بارزانی را در کردستان عراق انجام داد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در بن بست قرار گرفته است در نهایت همان گونه مقام معظم رهبری پیش بینی کردند این رژیم ۲۵سال آینده را تجربه نخواهد کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به سرمازدگی در منطقه جنوب کرمان در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: مسئولان برنامه ریزی دقیقی برای حمایت از کشاورزان داشته باشند تا این قشر زحمت کش کمتر دچار آسیب شود.
امام جمعه جیرفت افزود: از طریق صندوق های بیمه باید کمکی به کشاورزان خسارت دیده شود تا به این قشر تولید کننده جامعه کمکی شود.
نمازگزاران جیرفتی پس از اقامه نماز روز جمعه از مصلی این شهرستان تا میدان شاهد علیه موضع رییس جمهوری آمریکا در زمینه انتخاب قدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را اعلام کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 امام جمعه سیرجان:تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها با شکست مواجه می‌شود/ همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت رزمندگان ما اعتراف دارند
,  امام جمعه سیرجان:تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها با شکست مواجه می‌شود/ همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت رزمندگان ما اعتراف دارند,  امام جمعه سیرجان:تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها با شکست مواجه می‌شود/ همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت رزمندگان ما اعتراف دارند,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که رئیس جمهور آمریکا پس از هر شکست به نوعی دنبال ماجراجویی است تا بتواند خود را پیروز قدرت پوشالی‌اش نشان دهد و این بار هم مفتضحانه رسوای حرکتی شد که همه ملت‌های منطقه و جهان را علیه سیاست‌های خود بسیج کرد.
وی با اشاره به ناکامی‌های آمریکا، عربستان و امارات در پیروزی جبهه مقاومت در شکست داعش، هلاکت عبدالله صالح و تجزیه کردستان عراق گفت: تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها در قدس نیز با شکست مواجه می‌شود و برای همه دنیا ثابت شده ملت‌ها امروز پیروز میدان نبردند و تسلیحات نظامی به عنوان قدرت برای استکبار جهانی به حساب نمی‌آید.
حسینی مسئله فلسطین را در راس مسائل سیاسی امت اسلام عنوان کرد و ادامه داد: همه ملت‌ها امروز به میدان آمدند تا ملت فلسطین را با تلاش و مقاومت و مجاهدات یاری کنند و استکبار چگونه می‌خواهد علیه ملت‌ها بایستد و شکست این ترفند آشوب‌زا در جهان قطعی است.
خطیب جمعه سیرجان با قدردانی از سردار سلیمانی مبنی بر عدم توجه به نامه رئیس سازمان سیا بیان داشت: این نشانه اقتدار و ایمان رزمندگان اسلام و عجز و ناتوانی دشمنان دین خدا است و امروز نه تنها جهان اسلام، بلکه همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت و پیروزی حتمی رزمندگان ما اعتراف دارند.
وی از افتخارات ورزشکاران قهرمان در سطح جهان قدردانی کرد و گفت: ملتی که مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای خدا می‌کند، پیروز میدان هر نبرد و رقابتی است که این پیروزی هدیه خداوند به ملت ایران بود و موجب خوشحالی رهبر عزیزمان شد.
امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف و روز دانشجو پرداخت و تصریح کرد: دانشجویان ما جوانانی پرشور و بانشاط بوده که در هر حرکت و اقدامشان به دنبال اعتلای نظام اسلامی هستند و دشمنان هم اعتراف به شکست خود در توطئه‌های فرهنگی علیه جوانان دارند.
وی با قدردانی از آیت‌الله جعفری در 40 سال خدمات صادقانه به استان کرمان برای حجت‌الاسلام علیدادی آرزوی توفیق از خداوند کرد و اظهار داشت: مجموعه مردم استان و شهرستان سیرجان در مسیر ولایت و رهبری هستند و این همدلی در سایه نعمت ولایت است.

نمازگزاران سیرجانی امروز پس از نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض با سیاست رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام انتقال سفارت این کشور به قدس از مصلای نماز تا میدان انقلاب این شهر حضوری پرشور داشتند.

,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که رئیس جمهور آمریکا پس از هر شکست به نوعی دنبال ماجراجویی است تا بتواند خود را پیروز قدرت پوشالی‌اش نشان دهد و این بار هم مفتضحانه رسوای حرکتی شد که همه ملت‌های منطقه و جهان را علیه سیاست‌های خود بسیج کرد.
وی با اشاره به ناکامی‌های آمریکا، عربستان و امارات در پیروزی جبهه مقاومت در شکست داعش، هلاکت عبدالله صالح و تجزیه کردستان عراق گفت: تصمیمات عجولانه ترامپ مبنی بر پایتخت صهیونیست‌ها در قدس نیز با شکست مواجه می‌شود و برای همه دنیا ثابت شده ملت‌ها امروز پیروز میدان نبردند و تسلیحات نظامی به عنوان قدرت برای استکبار جهانی به حساب نمی‌آید.
حسینی مسئله فلسطین را در راس مسائل سیاسی امت اسلام عنوان کرد و ادامه داد: همه ملت‌ها امروز به میدان آمدند تا ملت فلسطین را با تلاش و مقاومت و مجاهدات یاری کنند و استکبار چگونه می‌خواهد علیه ملت‌ها بایستد و شکست این ترفند آشوب‌زا در جهان قطعی است.
خطیب جمعه سیرجان با قدردانی از سردار سلیمانی مبنی بر عدم توجه به نامه رئیس سازمان سیا بیان داشت: این نشانه اقتدار و ایمان رزمندگان اسلام و عجز و ناتوانی دشمنان دین خدا است و امروز نه تنها جهان اسلام، بلکه همه ملت‌ها بر قدرت و مقاومت و پیروزی حتمی رزمندگان ما اعتراف دارند.
وی از افتخارات ورزشکاران قهرمان در سطح جهان قدردانی کرد و گفت: ملتی که مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان برای خدا می‌کند، پیروز میدان هر نبرد و رقابتی است که این پیروزی هدیه خداوند به ملت ایران بود و موجب خوشحالی رهبر عزیزمان شد.
امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف و روز دانشجو پرداخت و تصریح کرد: دانشجویان ما جوانانی پرشور و بانشاط بوده که در هر حرکت و اقدامشان به دنبال اعتلای نظام اسلامی هستند و دشمنان هم اعتراف به شکست خود در توطئه‌های فرهنگی علیه جوانان دارند.
وی با قدردانی از آیت‌الله جعفری در 40 سال خدمات صادقانه به استان کرمان برای حجت‌الاسلام علیدادی آرزوی توفیق از خداوند کرد و اظهار داشت: مجموعه مردم استان و شهرستان سیرجان در مسیر ولایت و رهبری هستند و این همدلی در سایه نعمت ولایت است.

,
,
,
,
,
,
,

نمازگزاران سیرجانی امروز پس از نماز جمعه در راهپیمایی اعتراض با سیاست رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعلام انتقال سفارت این کشور به قدس از مصلای نماز تا میدان انقلاب این شهر حضوری پرشور داشتند.

,
 
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه