اخبار داغ

راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اقدام "ترامپ" +تصاویر

راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اقدام "ترامپ" +تصاویر
مردم ولایتمدار استان لرستان بعد اقامه نمازجمعه در اعتراض به تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،نمازگزاران خرم آبادی با فریادهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

, ,

, ,

 

,

مردم بروجرد در اعتراض به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ازسوی رئیس جمهور آمریکا فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل سر دادند و فریادهای خود را علیه این رژیم سر دادند.

,

 

,

راهپیمایی

, راهپیمایی,

راهپیمایی

, راهپیمایی,

راهپیمایی

, راهپیمایی,

 

,

مردم شهرستان دلفان  باوجود سرمای هوا پس از اقامه نماز جمعه به خیابان آمده و با سر دادن شعار  خشم و انزحار خود را از اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل نشان دادند.

,

 

,

نمازگزاران دلفانی با مشت های گره کرده فریاد می زدند سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، آمریکا، اسراییل مرگ به نیرنگتان خون فلسطینیان می چکد از چنگتان و همراه و همگام با سراسر کشور از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

,

 

,



, ,
, ,
, ,

 

,

مردم الیگودرز در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

,

 

,

این مراسم از میدان امام خمینی (ره) تا چهار راه شهرداری در الیگودرز برگزار شد وشرکت کنندگان در مسیر راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل  و هیهات من الذله سر دادند.

,

 

,



, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه