اخبار داغ

یک استاد دانشگاه:

حماقت های ترامپ عامل انسجام کشورهای اسلامی است

حماقت های ترامپ عامل انسجام کشورهای اسلامی است
رئیس جمهور آمریکا با وجود هشدارهای گسترده منطقه‌ای و بین‌المللی، دستور اجرایی برای به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیست را امضا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ عبدالرضا زارعی استاد دانشگاه درگفتگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بویژه درمنطقه عبری و عربی طی 40 سال گذشته بارها و بارها به گزینه جنگ علیه ایران اندیشیده‌اند و حتی به تعبیری تا مقطع فرستادن هواپیماهای نظامی خود روی باند هم پیش رفته‌اند اما هیچگاه نتوانستند شاسی فرمان حمله علیه ایران را فشار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: اگر ترامپ بخواهد علیه ایران اسلامی مرتکب حماقت شود، باید خود را نابود شدن ببیند چون کشور جمهوری اسلامی ایران را نباید دست کم گرفت.

,

زارعی تصریح کرد: برخی ها نیز صراحتاً عنوان کرده‌اند که آمریکا با یک بمب می‌تواند زیرساخت‌های دفاعی را از بین ببرد؛ به این حماقت تشویق می‌شود و این نشانه بی تدبیری و حماقت دانست.

,

این استاد دانشگاه در ادامه بیان داشت: عقل سلیم با دیدن حقد و کینه دشمنان نظام و انقلاب و رفتارهای آنها در مواجه ژئوپولیتیکی با ایران اسلامی؛ هرگز به خود اجازه نخواهد داد که نسخه "لالایی برای موشک‌ها" را برای ایران اسلامی تجویز و اینطور بیان کند که دیگر می‌توانید آسوده باشید.

,

وی خاطر نشان کرد: پس این دو معادله یعنی زیست توامان ترامپ و حماقت با یکدیگر این بار در قدس و عدم دگردیسی دشمنی‌های خانمان برانداز با نظام اسلامی چه چیزی هویدا می‌شود؟

,

, ,

زارعی اظهار داشت: زمزمه‌هایی که اگرچه سعی دارند در قامت تحلیل اثبات کنند که این اتفاق رخ می‌دهد یا نه؟! اما فعلا منطقی‌ترین فرضی را که در مقابل نظر قرار داده‌اند این است که جدای از جنگ اما گزینه حماقت هرگز از مبانی تصمیم‌گیری کاخ سفید در دوران ترامپ دور نیست.

,

وی گفت: حتی معتقدان به دولت سایه و هیات حاکمه روش‌محور آمریکا نیز بایستی این فرض را در نظر بگیرند که این دولت خاکستری نیز می‌تواند از آب گل‌آلود حماقت ترامپ، ماهی مورد نظر خود را صید کند.

,

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بی عقلی این روزهای ترامپ کار دست او داده و همین حماقت ها عامل انسجام ما شده است، گفت: ترامپ در حالی درباره استراتژی آمریکا درباره برجام حرف می زند که حماقت و کارهای زشتش باعث شده تا همگان از او روی گردانده و در انزوا باشد و به عبارت دیگر، امروز همه یک‌صدا از کارهای او اعلام انزجار کرده و در برابر او متحد شده است.

,

وی تاکید کرد: ترامپ وقتی سخن از ورود سپاه در لیست تروریستی یاد می‌کند، با جواب دندان شکن فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه می شود که در صورت این امر، ما نیز این کشور را به عنوان داعش خواهیم شناخت و موشک هایمان آماده روانه شدن به سمت داعشیان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه