اخبار داغ

مسابقات قرانی عترت بسیج در دلوار برگزار شد

مسابقات قرانی عترت بسیج در دلوار برگزار شد
مسابقات قرانی با حضور بسیجیان و منتخبان قشرها و رده‌های مختلف بسیج در روستای دهنو از توابع بخش دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ عبدالرضا جمشیدی دبیر برگزاری دومین مسابقات قرانی در بخش دلوار، اظهار داشت: این دوره مسابقات قرآن به نام عترت بسیج با همکاری حوزه های مقاومت دلواربا حضور 150 نفر از برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: این رقابت ها با گزینش افراد مشخص شده و منتخبان قشرها و رده‌های مختلف بسیج دردلوار می باشد که در رشته های مختلف قرانی به رقابت پرداختند.

,

وی بیان کرد: این افراد از ارکان حلقه‌های صالحین شامل مربیان، متربیان، سرگروه و مدیران قرآنی بوده و از بین نزدیک به 200 نفر انتخاب شده‌اند.

,

دبیر برگزاری این مسابقات با اشاره به فعالیت 45 حلقه صالحین دراین بخش بیان کرد: 4 محور "تربیت"، "مهارت"، "معرفت" و "بصیرت" در دستور کار حلقه‌های صالحین قرار دارد که برنامه‌ها و مسابقات قرآنی با هدف افزایش معرفت و مهارت اعضا هر سال برگزار می‌شود.

,

 جمشیدی عنوان کرد: مسابقات قرآن و عترت بسیج هر سال با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظ قرآن و اعتلای فرهنگ قرآنی در بین بسیجیان برگزار می‌شود.

,

, ,

وی افزود: این دوره مسابقات در دو سطح سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5، حفظ 3 جز، حفظ یک جز، قرائت، مفاهیم، نهج البلاغه، اذان و ترتیل برگزار شده است.

,

جمشیدی با بیان اینکه این مسابقات، مقدمه‌ای برای تدبر در قرآن است، تصریح کرد: پس از تدبر باید به مرحله عمل رسیده و این کار تا جایی ادامه یابد که زندگی ما قرآنی شود.

,

وی با بیان اینکه داشتن زندگی قرآنی از شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، گفت: دشمنان در تلاشند تا مردم جامعه ما به ویژه نسل جوان را با قرآن بیگانه کنند و در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و قرآن و عترت جدا نشویم تا به راه رستگاری و هدایت دست یابیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه