اخبار داغ

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان کرمان:

سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی اوقاف در کرمان

سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی اوقاف در کرمان
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: در هشت سال اخیر بالغ بر هزار میلیارد ریال از وجوهات اوقاف و بخش خصوصی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سجاد افشاری پور معاون بهره وری اقتصاد اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه این میزان سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است، ادامه داد: در سال جاری 60 میلیارد ریال از محل کمک های خیران و وجوه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی به اقدامات حوزه عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی این اداره کل برنامه های سالانه تدوین می شود و بر این اساس 64 پروژه در سال جاری تکمیل، بازسازی، احیاء و یا احداث می شود.

,

معاون بهره وری اقتصاد اوقاف کرمان سیاست اصلی این اداره کل رامبتنی برتکمیل پروژه های نیمه تمام  ذکر کرد و افزود: در این راستا بر اساس اعتبارات ابلاغی نسبت به تکمیل پروژه ها بر اساس اولویت انجام می شود.

,

افشای پور با اشاره به اولویت دادن به سرمایه گذاری برای ایجاد منبع درآمدی پایدار، تصریح کرد: در حال حاضر با استفاده از ظرفیت های بخش های غیر دولتی و خصوصی پروژه های خوبی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اجرایی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در این راستا تالار احسان با بیش از 14 هزار مترمربع مساحت و سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرایی شده و در مرحله نهایی تکمیل و تجهیز قرار دارد.

,

افشاری پور گفت: پروژه های خانه حاج آقا علی، باغ فتح آباد، هتل ایوان، حمام ابراهیم خان، کاروانسرای حاج آقا علی، مجتمع تجاری سردار و هتل سنتی باغ متولی باشی با همکاری بخش خصوصی و به صورت مشارکتی در استان کرمان اجرایی شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه12 پروژه عمرانی نیز درسال 96 برنامه ریزی شده و بر اساس برنامه زمانبندی اجرایی می شود، گفت: پروژه های سرمایه گذاری اوقاف در تمامی عرصه های تجاری، خدماتی، مسکونی، گردشگری و ... تعریف شده است.

,

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: این اداره در تمامی کاربری ها از جمله گردشگری دارای پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه ای است که می توان از آنها برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره ها برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه