اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس:

اقدامات ترامپ منجر به خدشه دار شدن صلاحیت فکری او می شود/کشورهای غیرمسلمان هم از تعرض آمریکا درامان نخواهند بود

اقدامات ترامپ منجر به خدشه دار شدن صلاحیت فکری او می شود/کشورهای غیرمسلمان هم از تعرض آمریکا درامان نخواهند بود
کمالی پور گفت: چنین حرکاتی کشور آمریکا را منزوی می کند و نهایتا صلاحیت فکری ترامپ مورد خدشه واقع شده و مجالس آمریکا مجبور می شوند بحث عدم کفایت سیاسی وی را مطرح کنند چون منجر به نابودی آمریکا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به طرح ترامپ مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا در سیاست های خود در جهان اسلام با شکست مواجه شده است؛ سیاست هایی که سالیان سال توسط نظریه پردازان و کارشناسان طراحی و عملیاتی می شوند وانتظار دارند هزینه هایی که در این راستا می پردازند، آنها را به اهدافشان در راستای جلب منافع خود نزدیک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آمریکا سال ها تلاش کرده است که جهان اسلام را به آشوب بکشد و در سایه این آشوب ذخایر و منافع آنها را به یغما ببرد و از طرفی به تثبیت و حاکمیت خودش کمک کند.

,

وی افزود: امروز  سیاست های از پیش تعیین شده آمریکا در خصوص گروه های افراطی و الحادی به شکست انجامیده،آمریکا دخالت در امور کشور لبنان را طراحی می کند و در این کشور نتیجه نمی گیرد، سپس کودتای یمن را مطرح می کند که موفق نمی شود و حال با دستپاچگی مسئله فلسطین را مطرح کرده است.

,

کمالی پور اظهار داشت: دنیای اسلام کم کم به این واقعیت می رسد که آمریکا دوست آنها نیست و این حرکت ها موجب می شود نه تنها کشورهای مسلمان بلکه همه کشورهای دنیا احساس خطر کنند؛ آمریکایی که داعیه دموکراسی و حقوق بشر در دنیا دارد و امور غیرقانونی تصویب می کند، بیانگر این است که کشورهای دیگر حتی غیرمسلمانان مصون از تعرض آمریکا نخواهند بود.

,

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی و روسیه نیز موضع گرفته و نظر ترامپ را تایید نکردند که همین امر موجب عقب نشینی ومعلق کردن دستور شد، خاطرنشان کرد: چنین حرکاتی کشور آمریکا را منزوی می کند و نهایتا صلاحیت فکری ترامپ مورد خدشه واقع شده و مجالس آمریکا مجبور می شوند بحث عدم کفایت سیاسی وی را مطرح کنند چون منجر به نابودی آمریکا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه