اخبار داغ

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد :

انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل برنامه سازماندهی شده صهیونیست است/کشورهایی که دم از منافع عربیت می زنند موضع خود را مشخص کنند

انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل برنامه سازماندهی شده صهیونیست است/کشورهایی که دم از منافع عربیت می زنند موضع خود را مشخص کنند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یقیقا یک برنامه سازماندهی شده جریان صهیونیستی در درون و خارج از آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با کرمان۱۴۰۰ در خصوص اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اظهار داشت : اقدام ترامپ یقیقا یک برنامه سازماندهی شده جریان صهیونیستی در درون و خارج از آمریکا است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰ ,

وی گفت : این اقدام ترامپ مطمئنا حمایت برخی از سران موافق و وابسته کشورهای عربی را به همراه داشته است و نتانیاهو این مطلب را در چند ساعت پیش اعلام کرده است .

,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : این حرکت را باید از زاویه ای به فال نیک بگیریم و آن زاویه ای است که این سران مرتجع برخی کشورهای عربی که همواره دم از عربیت و منافع عربیت می زنند بالاخره اکنون باید موضع خود را مشخص کنند .

,

زاهدی با بیان این که این کشورهای عربی اکنون باید پاسخگوی شعارهایی که تا کنون داده اند باشند ؛ افزود : این شعارها از نظر ما پوچ و دروغ هستند لذا باید کشورهای عربی در مواجه با این موضوع که چگونه می خواهد بروز و ظهور پیدا کند جوابگو باشند .

,

وی در ادامه عنوان کرد : به عبارت دیگر این موضوع ماهیت وابستگی برخی از این کشورها را به آمریکا در جهت تحکیم مواضع آمریکا در منطقه و تقویت و تثبیت جریان صهیونیستی نشان خواهد داد .

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : حال امت اسلام تکلیف خود را با آن ها راحت تر عملیاتی و  اثرگذار خواهد نمود زیرا دیگر جای فریب مردم و امت اسلامی برای آن ها وجود ندارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه