اخبار داغ

در 72ساعت گذشته رخ داده است؛

18 کشته و زخمی در تصادفات جاده ای استان زنجان/رانندگان بدون داشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها تردد نکنند

18 کشته و زخمی در تصادفات جاده ای استان زنجان/رانندگان بدون داشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها تردد نکنند
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در 72 ساعت گذشته دو تصادف فوتی و شش تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، گفت: شش فوتی و 12 مصدوم حاصل تصادفات جاده ای زنجان در 72 ساعت گذشته بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه در 72 ساعت گذشته محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد دو تصادف فوتی و شش تصادف جرحی بوده است، ابراز کرد: تصادفات رخ داده در جاده های زنجان طی 72 ساعت گذشته شش کشته و 12 مجروح برجا گذاشته است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه اولین تصادف فوتی روز چهار شنبه 15 آذر ماه در محور زنجان-خرمدره رخ داده است، عنوان داشت: در تصادف شاخ به شاخ پژو و وانت پیکان سه نفر جان خود را از دست داده و دو نفر نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

,

شیر محمدی با بیان اینکه انحراف به چپ پژو ناشی از سبقت غیر مجاز علت اصلی این حادثه بوده است، تصریح کرد: عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی خسارت های جبران ناپذیری از خود برجا می گذارد.

,

شیر محمدی با بیان اینکه دومین تصادف فوتی روز جمعه 17 آذر ماه در محور زنجان-تهم،چورزق رخ داده است، افزود: این حادثه راس ساعت 14 در کیلومتر 14 زنجان-تهم،چورزق ما بین سواری پراید و تیبا رخ داده است که در این حادثه سه نفر جان خود را از دست داده  و پنج نفر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه انحراف به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز تیبا علت اصلی این حادثه بوده است، اضافه کرد: در هشت ماهه سال جاری انحراف به چپ بیشتر علت تصادفات جاده ای در زنجان بوده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه داشتن زنجیر چرخ در هوای برفی و نامساعد ضروری است، ادامه داد:پلیس از تمام ظرفیت و نیروهای خود برای برقراری امنیت در جاده‌ها استفاده کرده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه