اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

ترامپ خودش را به دیوانگی زده است / عجز و ناتوانی ترامپ برای مردم آمریکا اثبات شده است

ترامپ خودش را به دیوانگی زده است / عجز و ناتوانی ترامپ برای مردم آمریکا اثبات شده است
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که ترامپ خودش را به دیوانگی زده است، گفت: با شکست های پی در پی ترامپ در سیاست خارجی عجز و ناتوانی ترامپ برای مردم آمریکا اثبات شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار قم فردا، ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ  رئیس جمهور آمریکا در خصوص انتقال سفارت این کشور به قدس اظهار داشت: این اقدام و رفتارهای ترامپ رفتارهایی نیست که بتواند با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس برای رژیم غیرقانونی اسرائیل رسمیت ایجاد کند.
وی ادامه داد: این رفتارها و برخوردها نمی تواند مشکل رژیم صهیونسیتی را حل کند و برای این رژیم رسمیت ایجاد کند.
آصفری تصریح کرد: این اقدام سبب می شود کینه ملت های مسلمان نسبت به رفتارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر شود و نمی تواند به عنوان چراغ سبز و مجوزی برای رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی شود.
وی به شکست های اخیر ترامپ در سیاست های خارجی اشاره و تاکید کرد: رفتارهای اخیر ترامپ در ماه های اخیر در قبال کشورهای مختلف از جمله کره شمالی نشان از عجز ، ناتوانی و گیر کردن ترامپ در مسائل داخلی کشورش دارد.
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: امروز آقای ترامپ با یک سوال بزرگ از سوی دولتمردان آمریکا در خصوص ارتباط هایی که در رقابت های انتخاباتی خودش با روسیه داشته، مواجه است و نتوانسته این موضوع را پاسخ بدهد.
وی افزود: وی به همین دلیل سعی دارد که صورت مسئله را پاک کند و  توجه رسانه ها و شهروندان را به سوی دیگری معطوف کند.
این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: این رفتارها امریکا نشات گرفته از این موضوع است که آمریکا با چالش های جدی در داخل و به خصوص در زمینه اقتصادی روبرو است و به جهت این که پاسخی برای این شعارهای تبلیغاتی ندارد امروز به دنبال این هست توجه مردم را به سمت مسائل حاشیه ای سوق دهد.
وی افزود: ترامپ امروز خودش را به دیوانگی زده و فکر می کند با این رفتارها می تواند ترس و وحشت در دل ملت ها ایجاد کند، در حالی که در دنیای امروز دیگر این رفتارها نخ نما شده است و نمی تواند ترس و وحشتی در دل ملت ها ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,

 

انتهای پیام/

 

,

 

,  ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه