اخبار داغ

جاده های مرگی که درخواب آلودگی مسئولین الیگودرز همچنان قربانی می گیرد

جاده های مرگی که درخواب آلودگی مسئولین الیگودرز همچنان قربانی می گیرد
جاده های الیگودرز بعلت عدم رعایت مسائل ایمنی ونکات فنی شاهد حوادث تلخ رانندگی هستند این درحالی است که مسئولین دستگاه اجرایی تنها نظارگر این تعداد کشته شدگان ومجروحان این حوادث می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هیجار ،ماساکنان مسیر جاده مرگ یعنی اهالی روستاهای شرق الیگودرزکه مجالس  فاتحه سوگواری برای عزیزانمان همیشه برقرار است. در کنار مدارک ماشینمان وصیتنامه مان آماده است چون معلوم نیست این بار که دل به جاده می زنیم  به دیارمان سالم برگردیم ، هفته یا چهلم یکی از عزیزان  تمام نشده تصادفی دیگر خانواده ای را به سوگ می نشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

تنها کاری که مسئولین انجام می دهند مکتوب نمودن آمار تصادفات وکشته ها ویا برگزاری جلساتی و تصویب مصوبات کاغذی است. 

,

غافل از این که خانواده‌ای که مصیبتی  می بیند ،یاد آن عزیز کامش را برای همیشه تلخ می کندو زیانهای کمرشکن  روحی  بنیان خانواده ها را از هم می پاشد.

,

ای کاش کمی تدبیر  نیز شامل حال ما می شد  چرا که سهم مردم این روستاها بجز  خشکسالی حاصل از انتقال آب ،بیکاری ، کمبود امکانات و نا امید چیز دیگری نبوده است و خوشا به حال آنها که از این شهر ودیار سفر نمودند  و غم  غربت  را به جان خریدند شاهد این همه بی عدالتی ، بی مسئولیتی وداغ عزیزان خود نبودند  .

,

اهالی این روستاها  با نثار خون عزیزان  خود در دوران دفاع مقدس همیشه ثابت کرده اند که  حافظان  ارزشهای انقلاب واسلام می باشند .

,

ولی متاسفانه  پس از این همه از خودگذشتگیها وحتی پس از  گذشت بیش از 14 سال  تنها وعده ها  نصیبمان می شود و دو بانده کردن این جاده که  از محورهای اصلی ورودی شهرستان از سمت اصفهان  به آرزوی دیرینه برایمان تبدیل شده است .

,

شاید  حادثه چند روز اخیر که منجر به مرگ 6 نفر از براداران وخواهران ما شد تلنگری به  همه  مسئولین باشد ولی دوباره  وعده های خاک خورده  وزخمهای کهنه را  زنده می کند چون اطمینان حاصل کرده ایم  از حرف تا عمل فاصله بسیار است و تنها دو راه بیشتر نداریم بسوزیم بسازیم یا  ترک روستا و دیار خود کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه