اخبار داغ

حاشیه‌های چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی در سقز

حاشیه‌های چهاردهمین جشنواره تئاتر کردی در سقز
جشنواره تئاتر کوردی در حالی برگزار شد که طبق معمول دیرتر از موعد مقرر همچون دیگر برنامه ها ، نشست ها و جلسات شروع به کار کرد با این تفاوت که شرایط نامناسب جوی، بدی آب و هوا بهانه خوبی بود تا افتتاحیه بعد از تقریباً ۲ ساعت انتظار انجام شود !
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گولان سقز، حضور حداکثری خبرنگاران تلگرامی و گاها رسمی شهر سقز یا علاقه مندان به کارهای هنری که هر کدام با دوربین های عکاسی خود احساس غرور وافری می کردند در این جشنواره کاملاً مشهود بود اما خبری از نام عکاسی که طبیعت و نمای سقز را به مهمانان جشنواره معرفی می کرد بر روی بنرها دیده نمی شد حتی اگر این آثار محفوظ شده باشد درج یک اسم کار چندان شگرفی نبوده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز،,

 

,


 همچنانکه اثری از روزنامه نگاران و خبرنگاران خبرگزاری های استان کردستان نبوده یا در حد کمتر از انگشتان یک دست برای انعکاس و پوشش خبری چهاردهمین جشنواره تئاتر کوردی حضور داشتند!

,
,

 

,

گویا این امر طبیعی به نظر می رسید چون تا به امروز مسئولان عرصه ی رسانه ای و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ وقت برای فستیوال‌های فرهنگی ، هنری ، نمایشگاه ها و ... در سطح استانی ، منطقه‌ای و کشوری از روزنامه نگاران و خبرنگاران شهرستانی دعوت به عمل نیاورده و همیشه در حق آنها اجحاف کرده اند گویا شهرستانی بودن جرم و گناه کبیره محسوب خواهد شد و همیشه اغلب صاحبان نشریات در انتشار هفته نامه ، دو هفته نامه و ماهنامه بیشتر مطالب استانی و روابط عمومی های سطح استان را منتشر می کنند و خبرگزاری ها نیز بیشتر بفکر همکاران سنندجی می باشند نه خبرنگاران دیگر شهرهای استان کوردستان ؛ حتی صدا و سیمای مرکز استان کردستان نیز چهاردهمین جشنواره تئاتر کوردی که شناسنامه و فرهنگ ملتی با قدمت تاریخی چند هزار ساله است را پوشش ندادند!!

,

 

,

نقش صدا و سیمای استان کردستان در این عرصه هنری کشوری چیست؟!

,


در صورتی که شبکه سحر مهاباد از استان آذربایجان غربی اجراهای چهاردهمین دوره جشنواره را در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی شهرستان سقز ضبط می نماید که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد .

,
,

 

,

  امیدوارم با حضور مدیرکل جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ؛  روند تسلسل  نادیده‌گرفتن زحمت کشان بی ادعای عرصه رسانه‌های چاپی و الکترونیکی شهرستانی در کل استان پایان بپذیرد‌.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه