اخبار داغ

موضع گیری شخصیت های یزدی در واکنش به اقدام اخیر ترامپ:

آمریکا به دنبال تنش و درگیری مجدد در منطقه است/ تصمیم جدید ترامپ باعث وحدت مسلمین خواهد شد

آمریکا به دنبال تنش و درگیری مجدد در منطقه است/ تصمیم جدید ترامپ باعث وحدت مسلمین خواهد شد
مسئولین و شخصیت های یزدی با محکومیت تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی به این اظهارات واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد ضمن محکومت اقدامات و سخنان اخیر ترامپ در راستای به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، بیان داشت: این اقدامات جهت ایجاد تنش و درگیری مجدد در منطقه است و همه باید نسبت به مکر و حیله‌های این دشمنان قسم خورده‌ی اسلام و مسلمین هوشیار باشند و با وحدت و یکدلی و اقدامات به‌موقع فتنه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل با استفاده از دلارهای سعودی همواره به دنبال فتنه‌انگیزی در منطقه در راستای تأمین امنیت اسرائیل و جلوگیری از پیشرفت مسلمین هستند، افزود: توطئه‌های این مستکبرین یکی پس از دیگری به یاری خداوند و با هوشیاری و وحدت مردم منطقه در حال خنثی شدن است.

,


 

,
,

سیاست های شیطانی آمریکا همواره در راستای تقویت بنیه‌ رژیم صهیونیستی بوده است

, سیاست های شیطانی آمریکا همواره در راستای تقویت بنیه‌ رژیم صهیونیستی بوده است, سیاست های شیطانی آمریکا همواره در راستای تقویت بنیه‌ رژیم صهیونیستی بوده است,

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی گفت: دشمنان اسلام همیشه درصدد واردکردن زخم بر پیکره اسلامی هستند و فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی که به‌عنوان غده سرطانی در بین کشورهای اسلامی شناخته می‌شود جلوگیری از رشد کشورهای اسلامی و صرف قوای آن‌ها در مسیر دفع ضرر است.

,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: درحالی‌که باید همه قوای کشورهای اسلامی در مسیر پیشرفت قرار بگیرد اما دشمنان اسلام تلاش دارند تا کشورهای اسلامی را با چالش روبرو کرده و سیاست‌های شیطانی آمریکا همواره درراستای اسلام‌ستیزی و تقویت بنیه‌ رژیم صهیونیستی بوده  است.

,

وی بابیان این مطلب که مسئله فلسطین و قدس شریف برای همه مسلمانان جهان حساس و بااهمیت است خطاب به سردمداران استکبار اظهار داشت: مستکبرین عالم بدانند مسلمانان در این زمینه حساسیت بالایی دارند و با این اقدام قطعاً در شعله افروزی آتش جنگی در منطقه خواهند دمید و نهایتاً نیز به اهداف شیطانی خود نخواهند رسید.

,


ضعف کشورهای اسلامی آمریکا را به طمع انداخته است

,
, ضعف کشورهای اسلامی آمریکا را به طمع انداخته است,

محمدصالح جوکار عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان داشت: مجلس آمریکایی‌ها احساس می‌کنند که در حال حاضر کشورهای منطقه دچار ضعف شده‌اند و آن‌ها در پی این هستند تا از این ضعف برای اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

,

وی گفت: مسلما هیچ مسلمانی حاضر نیست چنین چیزی را بپذیرد و به رسمیت شناخته شدن این موضوع توسط کشورهای دیگر قابل قبول نخواهد بود و زیر بار چنین چیزی نخواهند رفت. قطعاً آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

,

وی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی اگر اتحاد داشته باشند و نیروهای مقاومت مورد حمایت قرار بگیرند، قدر مسلم ما شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک خواهیم بود.

,


 

,
,

یهودیان افراطی اصلی ترین دشمن مسلمانان هستند

, یهودیان افراطی اصلی ترین دشمن مسلمانان هستند, یهودیان افراطی اصلی ترین دشمن مسلمانان هستند,

حجت الاسلام محمد علی جعفری خطیب نماز جمعه هرات گفت: یهودیان افراطی که با روحیه نژاد پرستی و سیاست تسلط بر دنیا منطقه را به آتش کشیده اند اصلی ترین دشمن مسلمانان هستند.

,

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران نبود و جلوی این این رژیم دروغین نمی ایستاد اینان تاکنون به هدف خود که همان توسعه حکومتی با مدیریت خودشان بود در جهان رسیده بودند.

,

امام جمعه هرات اظهار داشت: رژیم صهیونیستی 70 سال خون مردم مسلمان فلسطین را در شیشه کرده و نزدیک 40 سال جمهوری اسلامی ایران جلوی آنان ایستاده است و نگذاشته است اسرائیل به مقاصد خود که همان تسلط بر بیت المقدس و کشورهای مسلمان باشد برسد.

,

جعفری گفت: کشورهای اسلامی باید در مقابل اسرائیل ایستادگی و با گسترش باورها و اعتقادات دینی و اسلامی خود این رژیم دروغین را از بین ببرند.

,

وی به حرکت ترامپ در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اشاره و اظهار داشت: این یک حرکت سخیف است که نشان دهده ضعف و ناتوانی آنان در مقابل مسلمانان دارد.

,


 

,
,

تصمیم جدید ترامپ باعث وحدت مسلمین خواهد شد

, تصمیم جدید ترامپ باعث وحدت مسلمین خواهد شد, تصمیم جدید ترامپ باعث وحدت مسلمین خواهد شد,

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه بیان داشت: توطئه جدید امریکا در اعلام قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سر ضعف است؛ ما بر این باوریم که عدو سبب خیر شده چرا که در دوران پس از داعش امت اسلامی نیاز به اتحاد در جهت حراست از قدس و تقابل با رژیم جعلی صهیونیستی دارند.

,

وی با بیان اینکه انتقال سفارت حماقت محض ترامپ است، گفت: اگر آمریکا سفارت خود را به قدس انتقال دهد تمام نقشه هایشان در خلق داعش و امنیت دادن به اسرائیل نقش بر آب خواهد شد و امت اسلامی به رهبر ی مقام معظم رهبری(مدظله)، اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

,

امام جمعه ابرکوه قدس را از آن مسلمین خواند و تاکید کرد که با بودن رهبر و ملت انقلابی ایران و مسلمانان غیور جهان درصحنه، آمریکا و اسرائیل آرزوی خود را به گور خواهند بُرد.

,


 

,
,

مسلمان دست از غفلت بردارند

, مسلمان دست از غفلت بردارند, مسلمان دست از غفلت بردارند,

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز بیان داشت: ترامپ بداند این اقدام، آخرین ضربه به حیات سیاسی آمریکا است و با این اقدام، خشم یک و نیم میلیارد مسلمان را مشتعل خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و آل سعود که فرعونیان این زمان هستند باید از سرنوشت خفت بار دیکتاتورهایی که بر کشورهای مسلمان مسلط بودند و به درک واصل شدند درس عبرت بگیرند.

,

محی الدینی اضافه کرد: ملت های مسلمان باید دست از غفلت برداشته و باید در مقابل این همه ظلم و ستم به پا خیزند.

,


 

,
,

بحران فلسطین تنها با نابودی رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت

, بحران فلسطین تنها با نابودی رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت, بحران فلسطین تنها با نابودی رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت,

حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد اظهار داشت: توطئه آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف سرآغاز نابودی اسرائیل خواهد بود. قدس قبله اول مسلمین جهان است و بحران فلسطین تنها با پایان بخشیدن به اشغال رژیم نامشروع اسراییل خاتمه خواهد یافت.

,

وی بیان کرد: از آنجا که در ماه‌های گذشته مقاومت توانست با قدرت اظهار وجود کند و داعش را در منطقه نابود کرد و نقشه‌های آمریکا نقشه بر آب شد، اکنون آمریکایی ها مخصوصا ترامپ سراسیمه برای نجات اسرائیل تلاش می کند و درصدد است جنگ روانی در سطح بین الملل و منطقه به وجود آورد. آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس عجز خود را نشان داد و ضربه محکمی را از ملت شجاع ایران و جبهه مقاومت خواهد خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه