اخبار داغ

برگزاری اردوی جهادی خبرنگاران در روستاهای محروم میناب+تصاویر

برگزاری اردوی جهادی خبرنگاران در روستاهای محروم میناب+تصاویر
اصحاب رسانه شهرستان میناب در یک اردوی جهادی یکروزه به کمک یک خانواده نیازمند در روستای محروم راشک شتافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، احمد درویشی مسئول، اردوی جهادی اصحاب رسانه شهرستان میناب گفت: اردوی جهادی پیرو تهیه یک خبر توسط یکی از خبرنگاران مینابی از مشکلات و محرومیت های یک خانواده نیازمند در روستای راشک انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

وی افزود: در راستای خدمت رسانی تیم جهادی اصحاب رسانه شهرستان میناب به خانواده های نیازمند در مناطق محروم استان هرمزگان در کنار پوشش رسانه ای، شناسایی خیرین، مطالبه گری از مسئولان برای انجام کار یدی و فیزیکی تعدادی بنا، کارگر، لوله کش، برقکار، راننده، کاشی کار و آشپز در این تیم رسانه ای پیش بینی شده است.

,

مسئول اردوی جهادی اصحاب رسانه شهرستان میناب ابراز داشت:این اردوی جهادی رسانه ای در مناطق محروم با هدف خدمت رسانی به همنوعان انجام شد.

,

به گفته درویشی منتظر بودجه بیشتر و امکانات بیشتری هستیم تا خدمات بیشتری به مردم این منطقه ارائه دهیم.

,

درویشی تصریح کرد: اولویت حضور تیم رسانه ای در مناطق محروم خدمت رسانی است و اولویت خدماتی که به مناطق محروم ارائه می شود مسائل فرهنگی و اجتماعی می باشد.

,

مسئول اردوی جهادی اصحاب رسانه میناب اردو ی جهادی خبرنگاران مینابی با هدف کمک به اهالی روستای راشک در زمینه ساخت سرویس بهداشتی، چاه فاضلاب، لوله کشی، برق کشی یک منزل مسکونی فقیر نشین انجام می شود.

,

روستای راشک با جمعیت ۱۵۰ نفری در ۵۵ کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ز

,

 

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه