اخبار داغ

به بهانه نابودی شجره خبیثه داعش؛

جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در خرم آباد برگزار می شود

جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در خرم آباد برگزار می شود
جشن پیروزی جبهه مقاومت اسلامی به همت سپاه ناحیه خرم آباد در منزل جانباز صد درصد؛ سید نورخدا موسوی برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک گفت: ساعت ۱۰ صبح  روز دوشنبه بیستم آذرماه مراسم جشنی به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و نابودی داعش در منزل سید نورخدا موسوی،جانباز صد درصد لرستانی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,



وی شعر خوانی سرود پیروزی توسط ۷۰ نفر از دانش آموزان دختر مدرسه یادگار امام (ره) را یکی از بخش های این مراسم عنوان کرد.

,
,
,



سرهنگ بازگیر اظهار داشت: بسیاری از جوانان مدافع حرم شب قبل از اعزام به سوریه در منزل شهید زنده؛سیدنورخدا موسوی حاضر می شدند و با او بیعت می بستند.

,
,
,

 

,


وی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم در دیدار با سید نورخدا که جانباز صد درصد، ترور است برای مبارزه با تروریسم تکفیر و داعش قوت و نیرو می گرفتند.

,
,



سرهنگ بازگیر با اشاره به این که شهدا و امثال سید نورخدا زنده و نظاره گر اعمال ما هستند تاکید کرد:دشمنان نمی توانند ارتباط معنوی میان آن جوان مدافع حرم با امثال سید و دیگر شهدا را تحلیل کنند.

,
,
,

 

,


وی در رابطه با هدف برگزاری این مراسم در منزل شهید زنده گفت: جانبازان ،شهدای انقلاب ،دفاع مقدس،مرزبانی و شهدای مدافع حرم یک هدف و راه داشته اند و آن دفاع از اسلام و مبارزه با ظلم و باطل است.

,
,



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد با بیان این که سید نورخدا راه سعادت دنیوی و اخروی را برای بسیاری از جوانان استان و کشور فراهم کرده است، گفت: امروز ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به شهدا و همچنین به سید عزیز عرض می کنیم که راه دفاع از حق ادامه دارد و از آن ها می خواهیم که در ادامه این مسیر همراهمان باشند.

,
,
,



سرهنگ بازگیر از عموم مردم خرم آباد برای شرکت در این جشن دعوت کرد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه