اخبار داغ

واکنش علمای اهل سنت به اظهارات اخیر ترامپ؛

قدس شریف ناموس مسلمانان است/اجازه نمی دهیم قداست بیت المقدس لکه دار شود/اظهارات ترامپ زمینه نابودی اسرائیل را فراهم کرد

قدس شریف ناموس مسلمانان است/اجازه نمی دهیم قداست بیت المقدس لکه دار شود/اظهارات ترامپ زمینه نابودی اسرائیل را فراهم کرد
جمعی از ائمه جمعه و علماء اهل سنت استان هرمزگان اظهارات بی شرمانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی اسرائیل از تل‌آویو به بیت‌المقدس را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سران و علمای اهل سنت استان هرمزگان در واکنش به اظهارات بی شرمانه رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند:قدس شریف ناموس مسلمانان است و اجازه نمی دهیم قداست بیت المقدس لکه دار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

قدس شریف ناموس مسلمانان است

, قدس شریف ناموس مسلمانان است, قدس شریف ناموس مسلمانان است,

شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندرچارک در گفتگو با هرمز با بیان اینکه قدس  قبله اولین مسلمانان و جایگاه انبیای الهی است،اظهار کرد: قدس شریف ناموس مسلمانان می باشد و حفظ حرمت این قبله از وظایف فردی ماست و همه ما در برابر این حرمت شکنی ها مسئولیت داریم.

, هرمز, . ,


راهبر رئیس جمهور آمریکا را دیوانه خطاب کرد و گفت: این اقدام خبیثانه رئیس جمهور جانی آمریکا یکی دیگر از فتنه های مستکبران است که هر زمان منافع خود را در خطر می بینند دردسر جدیدی را برای جهان اسلام فراهم می کنند.

,
, که هر زمان منافع خود را در خطر می بینند, . ,


وی با بیان اینکه ردپای آمریکا در تمامی مشکلات جهان اسلام مشاهده می شود، تاکید کرد: ایجاد داعش و دهها گروهک تکفیری ، فتنه کردستان،  جنگ میان مسلمانان و فروش بی حد و حصر سلاح به تروریست ها از جمله مصادیق تفرفه افکنی آمریکا میان مسلمانان است.

,
,


راهبرضمن اعلام انزجار اهل سنت از اقدامات بی شرمانه ترامپ تصریح کرد: بدون شک فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نابودی اسرائیل در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتند و مسلمانان جهان فارغ از گرایشات مذهبی در کنار یکدیگر زندگی خواهد کرد.

,
,

اظهارات ترامپ زمینه نابودی آمریکا را فراهم کرد

, اظهارات ترامپ زمینه نابودی آمریکا را فراهم کرد, اظهارات ترامپ زمینه نابودی آمریکا را فراهم کرد,

شیخ حمدالله جاشویی، امام جمعه اهل سنت شیبکوه  با بیان اینکه  اینکه قدس و بیت الله الحرام فقط مختص به فلسطین نیست ، اظهار کرد: بیت الله الحرام قبله اول مسلمانان و پیامبران الهی بوده  لذاتمام مسلمانان جهان باید برای حفظ و نگهداری آن  تلاش کنند.

,

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه خیانت برخی از کشور های مسلمان را  عامل اصلی سوء استفاده ترامپ دانست و گفت :آل سعود  در حالی خود را خادم الحرمین می داند که با چراغ سبز خود به غرب موجب دخالت های استکبار دردنیای اسلام شده است.

,

جاشویی  ضمن محکومیت اقدامات اخیر رژیم منحوس اسرائیل و دولت آمریکا تصریح کرد: سکوت کشور های عربی و همراهی عربستان کودک کش با غرب بیانگر خادمی بی چون و چرای آمریکا و اسرائیل است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه اهل سنت و شیعه با اتحاد بیش از پیش گوش به فرمان رهبر انقلاب در برابر اظهارات خبیثانه ترامپ مقابله خواهند کرد،گفت:دنیای غرب با اقدام ناشیانه رئیس جمهور آمریکا نفس های آخرش را می کشد و پیروزی در آینده نزدیک از آن مسلمانان خواهد شد.

,

 

,

 

,

مسلمانان در دفاع از آرمان های دینی خود ساکت نمی مانند

, مسلمانان در دفاع از آرمان های دینی خود ساکت نمی مانند, مسلمانان در دفاع از آرمان های دینی خود ساکت نمی مانند,

شیخ آرامش، امام جمعه روستای میمکا شهرستان بندر خمیر  با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند، اظهار کرد: هدف اصلی آمریکا ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان است لذا شیعه وسنی باید با  اتحاد در برابر استکبار جهانی  ایستادگی کنند.

, .,

امام جمعه میمکا تصریح کرد: به اعتقاد مسلمانان بیت المقدس قبله نخست اسلام است لذا در  دفاع از آرمان دینی خود سکوت نخواهند کرد .

, .,

آرامش  با بیان اینکه  اظهارات ترامپ گزافه گویی های بیهوده ای است ؛ گفت: همه مسلمانان جهان باید در برابراظهارات اخیر ترامپ و قراردادن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگرصهیونیستی واکنش نشان دهند و تا جان در بدن دارند در برابر زورگویی ودسیسه های دشمن ایستادگی کنند.

, .,

امام جمعه روستای میمکا بیان کرد:ایجاد تفرقه در برخی از کشورهای مسلمان به رئیس جمهور آمریکا اجازه اظهار نظر در مورد فلسطین را داده که باید با همبستگی مضاعف مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام زد.

,

 

,  ,

اجازه نمی دهیم قداست بیت المقدس لکه دار شود

, اجازه نمی دهیم قداست بیت المقدس لکه دار شود, اجازه نمی دهیم قداست بیت المقدس لکه دار شود,

شیخ مسعود فقیهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان بستک با بیان اینکه سخنان ترامپ و تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس توهمی بیش نیست، اظهار کرد: بیت المقدس اولین قبله ما مسلمانان است و ما اجازه نمی دهیم قداست این منطقه با ورود خبیثان یهودی لکه دار شود.

,


فقیهی با تاکید بر لازمه اتحاد میان اهل سنت و اهل تشیع، گفت:مسلمانان باید متحدانه در مقابل این نظر بی شرمانه ترامپ بایستند و گوش جان را به رهبر فرزانه انقلاب بسپارند.

,
, .,

 

,

مسلمانان و برای نابودی اسرائیل دست به دست هم دهند

, مسلمانان و برای نابودی اسرائیل دست به دست هم دهند, مسلمانان و برای نابودی اسرائیل دست به دست هم دهند,

شیخ محمد صدیق بهجت، عضو شورای روحانیت بندرلنگه اظهار کرد: اقدام ترامپ یک جنگ دینی و عقیدتی با هدف برهم زدن  وحدت بین شیعیان و اهل سنت است.

,

عضو شورای روحانیت بندرلنگه با بیان اینکه اختلاف مسلمانان جهان باعث شده که ترامپ اجازه این اهانت را به خود دهد ، تاکید کرد: مسلمانان باید در تمامی شرایط اتحاد خود را حفظ کنند و برای نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل دست به دست هم دهند.

,

بهجت ضمن محکومیت اقدام بی شرمانه ترامپ خاطرنشان کرد:بیت المقدس اولین قبله مسلمانان است و در برابر تبدیل آن به پایتخت اسرائیل ایستادگی می کنند.

,

 

,

دشمنان اسلام غصب بیت المقدس به دنبال واکنش مسلمانان هستند

, دشمنان اسلام غصب بیت المقدس به دنبال واکنش مسلمانان هستند, دشمنان اسلام غصب بیت المقدس به دنبال واکنش مسلمانان هستند, غصب بیت المقدس به دنبال واکنش مسلمانان,

سید عبدالرحمان صدیق، امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر خمیر با اشاره به سایه شوم استکبار جهانی بر سر کشورهای مسلمان، اظهار کرد: استعمارگران برنامه های خود را در راستای حفظ منافع و با هدف نابودی اسلام  طراحی می کنند و در این مسیر با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی جای پای خود را محکم می کنند.

, سید عبدالرحمان صدیق، امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر خمیر با اشاره به سایه شوم استکبار جهانی بر سر کشورهای مسلمان، اظهار کرد: استعمارگران برنامه های خود را در راستای حفظ منافع و با هدف نابودی اسلام  طراحی می کنند و در این مسیر با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی جای پای خود را محکم می کنند.,


امام جمعه رودبار تصریح کرد: دشمنان با برنامه های یگانه به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمان برای در دست گرفتن قبله اول مسلمانان هستند.

,
, امام جمعه رودبار تصریح کرد: دشمنان با برنامه های یگانه به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمان برای در دست گرفتن قبله اول مسلمانان هستند.,


صدیق با بیان اینکه  مسلمانان جهان  در مرحله آزمایش و امتحان قرار دارند، تاکید کرد: دشمن با تغییر پایتخت اسرائیل و غصب بیت المقدس به دنبال واکنش مسلمانان است لذا باید با نمایش اتحاد و همبستگی خود این توطئه غرب را در نطفه خفه کرد.

,
, صدیق با بیان اینکه  مسلمانان جهان  در مرحله آزمایش و امتحان قرار دارند، تاکید کرد: دشمن با , تغییر پایتخت, اسرائیل و غصب بیت المقدس به دنبال واکنش مسلمانان است لذا باید با نمایش اتحاد و همبستگی خود این توطئه غرب را در نطفه خفه کرد.,


وی با اشاره به برخورد های قاطعانه ملت ایران در صیانت از مبانی ارزشمند اسلام خاطرنشان کرد: کشورهای مسلمانی که تاکنون سکوت را راه حل مناسبی در برابر تعارضات غرب انتخاب کرده اند، بارعایت اصول اسلامی زمینه پیروزی مسلمانان را فراهم خواهند کرد.

,
, وی, با اشاره به برخورد های قاطعانه ملت ایران در صیانت از , مبانی ارزشمند اسلام خاطرنشان کرد:, کشورهای مسلمانی که تاکنون سکوت را راه حل مناسبی در برابر تعارضات غرب انتخاب کرده اند، بارعایت اصول اسلامی زمینه پیروزی مسلمانان را فراهم خواهند کرد.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه