اخبار داغ

انزجار پایتخت تشیع علوی از اقدام جاهلانه ترامپ؛

زمان زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی نزدیک است/فلسطین تاوان بی‌عرضگی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد

زمان زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی نزدیک است/فلسطین تاوان بی‌عرضگی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد
رئیس قرارگاه عمار گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی زمان زوال خود را نزدیک می بینند و به همین دلیل بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان، مسئولان و برخی شخصیت های فرهنگی، انزجار خود را از اقدام جاهلانه رئیس جمهور آمریکا در خصوص اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

در این زمینه حجت الاسلام مهدی طائب امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، در خصوص اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل،اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اتخاذ این تصمیم از سوی ترامپ ناشی از عجز آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

,

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی زمان زوال خود را نزدیک می بینند و برای فرار از این زوال، آخرین اقدامات خود را عاجزانه انجام می دهند، تصریح کرد:تحریک احساسات بین المللی که به نفع آنها باشد، در دستور کار قرار گرفته است.

,

 رئیس قرارگاه عمار مظلوم نمایی را طراحی همیشگی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در طول تاریخ عنوان کرد و گفت:این اقدامات راهکاری است تا شاید کسانی دل در گرو آنها داشته باشند.

,

 

,

, ,

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه اینها تلاش می کنند تا با معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت یهود، به زعم خود آینده روشنی را رقم بزنند، افزود: به همین دلیل برای تحریک مردم برای دفاع از این جرثومه فساد دست به چنین اقداماتی می زنند.

,

وی ادامه داد:مسیحیان صهیونیستی کسانی هستند که معتقدند برای ظهور عیسی باید قدس پایتخت صهیونیست ها باشد و طول تاریخ نیز چندین بار درصدد اجرای این طرح بوده اند.

,

 رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری ریگان نیز خواستند با کمک آمریکا بیت المقدس را به عنوان پایتخت خود انتخاب کنند، افزود: امروز هم برای فرار از وضعیت نابسامان خود دست به چنین اقداماتی می زنند.

,

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه این نوع اقدامات همواره به ضرر صهیونیست ها بوده است،افزود: اما این آخرین میخی است که به تابوت جرثومه فساد زده می شود.

,

وی برضرورت ارائه عکس العمل های مناسب از سوی ملت های آزاده جهان در این خصوص تاکید کرد و گفت: مسلمانان جهان باید به این موضوع عکس العمل نشان دهند چرا که بیت المقدس دومین حرم الهی پس از کعبه است و ما وظیفه داریم از حرم الهی دفاع کنیم.

,

 رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه باید از ابزارهای در اختیار برای مقابله با چنین اقداماتی استفاده شود، افزود: فلسطینی ها و مردم مسلمان و آزاده جهان باید با ابزارهای موجود،فریاد و اعتراض خود را در فضاهای حقیقی و مجازی اعلام کنند.

, .,

, ,

*انتقال پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین به قدس، نوید بخش پایان عمر این رژیم منحوس است

, *انتقال پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین به قدس، نوید بخش پایان عمر این رژیم منحوس است,

" آیت‌الله حاج ابوالقاسم دولابی" نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی نسبت به تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس شریف عکس‌العمل نشان دادند، در این پیام آمده است.

, .,

بسم الله قاصم الجبارین
لتجدن اشد الناس عداوه للذین امنوا الیهود و الذین اشرکو 
(بطور مسلم ، دشمن ترین مردم نسبت به مومنان را ، یهود و مشرکان خواهی یافت) مائده:٨٢
انتقال پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین از تل‌آویو به قدس در شرایط کنونی نشان دهنده عمق دشمنی آشکار صهیونیست‌ها با مسلمین و نوید بخش پایان عمر این رژیم منحوس است.
زمان آن رسیده است که کشور های مسلمان و امت رسول الله با شروع حرکت جهانی علیه این غده سرطانی، دامان منطقه را از لوث وجودش پاک کنند .

,
,
,
, .,
, .,

 

,

 

,


*فلسطین تاوان بی‌عرضگی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد

, ,
, *فلسطین تاوان بی‌عرضگی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد,

"آیت‌الله علی خاتمی"نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل علیه مردم این کشور اظهار کرد: مردم‌ مظلوم فلسطین تاوان بی عرضگی و ناتوانی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی را می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: این کشورهای به ظاهر مسلمان عربی مدعی اسلام هستند ولی در عمل هیچ کاری نمی‌کنند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اهداف کشورهای استکبار برای مسلط کردن اسرائیل به مردم کشور فلسطین تصریح کرد: استکباران می‌خواهند فلسطین، سوریه و لبنان را از رده خارج کنند و اسرائیل را در قبله نخست مسلمانان مستقر کنند.

,

وی به جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره و اظهار داشت: ۷۰ سال است که اسرائیل منطقه را ناآرام کرده است و همانند غده سرطانی مردم مظلوم فلسطین را به قتل می‌رساند.

,

خاتمی افزود: در کشور آمریکا فقط شش میلیون یهودی وجود دارد و منطقه و دنیا به وسلیه همان تعداد یهودی نا آرام هست و منطقه رو به خاک و خون می‌کشند.

,

وی با بیان‌اینکه قبله نخست مسلمانان ۷۰ سال است که در اشغال صهینویست‌ها است، تصریح کرد: سه نسل سپری شده است و همچنان در آن منطقه شاهد ظلم و ستم هستیم.

,

امام جمعه زنجان به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: حداقل‌ترین‌ اقدام کشورهای عربی باید این بود که سفیرهای خود را از آمریکا به کشورهای خودشان برگردانند ولی کشورهای به ظاهر مسلمان عربی لال شده‌اند.

,

وی هدف از ایجاد تروریست‌های داعش و النصرت را ایجاد آرامش و امنیت برای اسرائیل دانست افزود: آمریکا برای اینکه اسرائیل در امان باشد این نیروهای تروریستی را در منطقه ایجاد کرده است.

,

خاتمی جمهوری اسلامی ایران را پرچم‌دار ‌مبارزه با استکبار عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی با قدرت کامل مقابل کشورهای استکبار ایستاده است.

,

 

,

, ,

 

,

*مردم زنجان در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس تظاهرات کردند

, *مردم زنجان در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس تظاهرات کردند, *,

گفتنی است؛  پس از اقامه نمازجمعه، جمعی از نمازگزاران و مردم پایتخت شور و شعور حسینی در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

, .,

این محکومیت‌ها پس از آن آغاز شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد.

, .,

راهپیمایان زنجانی در حالیکه پلاکاردهایی با مضمون حمایت از فلسطین و تاکید بر راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس در دست داشتند، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه