اخبار داغ

فرماندار شهرستان قدس مطرح کرد:

ساخت المان قدس در میدان آزادی در انتظار نتیجه نهایی شورای فرهنگ عمومی است

ساخت المان قدس در میدان آزادی در انتظار نتیجه نهایی شورای فرهنگ عمومی است
فرماندار شهرستان قدس گفت: بنده معتقد هستم باید المانی طراحی و پیاده سازی شود که هویت سازی برای شهرمان بکند، چون سیاست برندسازی این المان میدان آزادی برای هویت دادن، معرفی کردن و شناساندن شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سید مهدی محمدی فرماندار شهرستان قدس در خصوص انتقال المان میدان قدس به میدان آزادی(سرقنات)، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی قدس خبر اظهار کرد: در این راستا جلسات متعددی با شورای فرهنگ عمومی و مسئولان مربوطه صورت گرفته است و این المان در گذشته بوده و قرار شده است که بهسازی صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی افزود: در خصوص این پروژه هویت ساز شهرستان سه جلسه با شورای فرهنگ عمومی برگزار شده است و بنده معتقد هستم باید المانی طراحی و پیاده سازی شود که هویت سازی برای شهرمان بکند، چون سیاست برندسازی این المان میدان آزادی برای هویت دادن، معرفی کردن و شناساندن شهر است.

,

فرماندار شهرستان قدس بیان کرد: اینکه ما میاییم کلنگی را به زمین میزنیم و کار معمول مثل قبل انجام دهیم مطلوب نیست و باید برندینگ سازی صورت بگیرید و تمام دنیا امروزه به دنبال بردینگ سازی هستند.

,

محمدی با اشاره به طراحی این المان شهری خاطرنشان کرد: طرح این المان در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و طرح بسیار خوبی تهیه شده است و قرار شده است در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی این پروژه را نهایی کند.

,

فرماندار شهرستان قدس گفت: المانی که هم بتواند ماهیت قدس را نشان دهد و هم بتواند معیار های معماری اسلامی را به نمایش بکشد و همین که بتواند در شهرستان هویت سازی کند.

,

این مقام مسئول افزود: لازمه این کار این است که طراحان مختلف اعلام همکاری کنند، هزینه شود چون این پروژه ها دارایی شهرستان هستند، یک المان خوب انتخاب شود که قطعاً در آرامش روحی و روانی شهروندان اثر خواهد داشت و یک اثر فاخر را می توانیم نه تنها به مردم فهیم این شهرستان و کشور بلکه حتی به دنیا معرفی بکنیم.

,

محمدی در پایان تصریح کرد: طراحی کار نیست که هر شخصی توانایی انجام آن را داشته باشد، بنده معتقدم 90 درصد کار انجام شده است و منتظر نتیجه نهایی شورای فرهنگی عمومی هستیم و امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد و شهر بتواند از این اثر هنری برخوردار باشد.

,

ا

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه