اخبار داغ

نماینده گرمسار و آرادان:

ارتقای کیفیت خدمات سازمان بهزیستی ضروری است

ارتقای کیفیت خدمات سازمان بهزیستی ضروری است
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات اداره بهزیستی شهرستان گرمسار بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات این سازمان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، جلسه بررسی مشکلات بهزیستی شهرستان گرمسار با حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در محل این اداره برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این جلسه غلامرضا کاتب گفت: نگاه اصلی مجلس شورای اسلامی در حوزه کمیته امداد و بهزیستی، اشتغال زایی پایدار برای این خانواده در کشور است و در این راه سعی داریم با وام های خود اشتغالی با بهره پایین و باز پرداخت بلند مدت این مددجویان را توانمند کنیم.

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان ادامه داد: لازم است ارتقای کیفیت خدمات دهی به خانواده مددجویان بهزیستی و کمیته امداد(ره) در برنامه های این دو سازمان قرار گیرد.

,

کاتب تصریح کرد: توجه ویژه به جامعه پر خطر و سالمند نیز با ایجاد کمپین ها و سراهایی با مشارکت بخش خصوصی می تواند بسیاری از خدمات را بهبود بخشد.

,

در ادامه این جلسه ایزدپور؛ مدیرکل بهزیستی استان به تشریح اقدامات در بخش سالمندی در سطح استان اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد سراهای سالمندی روزانه در استان آغاز شده است و شهرستان گرمسار اولین سرای بخش سالمندی با هدف خدمات دهی به این قشر را به صورت روزانه در دستور کار قرار داده است.

,

مدیرکل بهزیستی استان همچنین خواستار توجه بیشتر به ورود خیرین به بخش های مددجویان بهزیستی در ساخت سرا های مختلف با تعیین خدمات درمانی و غیر درمانی و نیز فرهنگی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه