اخبار داغ

مدیر اداره برق نگور:

برق بازارچه مرزی ریمدان چابهار به علت عدم پرداخت بدهی برق پنج ماهه قطع شد

برق بازارچه مرزی ریمدان چابهار به علت عدم پرداخت بدهی برق پنج ماهه قطع شد
مدیر اداره برق نگور گفت: برق ریمدان پنج ماه قبض برق خود را با بدهی پنج میلیون تومانی واریز نکرده است و مشخص نیست چرا استانداری سیستان و بلوچستان اقدامی در این خصوص نمی کند. .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید غلامیان مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: بیش از ۲۰ روز از قطعی برق بازارچه ریمدان می گذرد و در حدود پنج ماه فرجه برای واریز وجوه بدهی بازارچه به اداره برق نگور داده شده بود.
وی در خصوص نبود برق در بازارچه افزود: اداره برق نگور به عنوان یک نهاد زیرمجموعه براساس قانون عمل کرده و در صورت عدم اجرای قوانین مکلف به پاسخگویی به مدیرعامل استانی می شود بنابراین قطعی برق بازارچه طبق قانون اجرا شده است.
وی در خصوص وصل مجدد برق در بازارچه ریمدان تاکید کرد: برق بازارچه بعد از واریز صورتحساب وصل شده و برق نگور نمی تواند بدون واریز شدن وجه اقدام به برقراری برق در آن نهاد را داشته باشد.
بخشدار دشتیاری در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: برق بازارچه مرزی ریمدان به دلیل بدهی ۶۰ میلیون ریالی به اداره برق قطع شده که تاکنون پیگیری های زیادی برای وصل مجدد برق انجام شده که متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.
ابابکر بلوچ افزود: مسئولان بازارچه مرزی ریمدان اذعان دارند که توان پرداخت بدهی این بازارچه را به اداره برق ندارند و با گذشت ۱۶ ماه از رسمی شدن بازارچه مرزی ریمدان هنوز زیرساخت های آن تکمیل نشده است.
وی نبود اینترنت، فیبر نوری، امکانات رفاهی و نبود زیرساخت ها برای تردد قانونی مسافر و جابجایی کالا را از جمله مهمترین مشکلات بازارچه مرزی ریمدان ذکر کرد.
بلوچ تصریح کرد: بصورت کتبی و تلفنی با مسئولان استانی برای رفع مشکلات مرز ریمدان بارها پیگیری کرده ام که امیدواریم در مرحله نخست برق این بازارچه وصل شود.
وی بیان کرد: اراضی محدوده مرز ریمدان با مصوبه مجلس شورای اسلامی متعلق به منطقه حفاظت شده گاندو است و این امر مشکلات زیادی را برای ایجاد زیرساخت و تحویل زمین به بازارچه مرزی ایجاد کرده است.
انتهای پیام/ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
, چهاربهاران,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه