اخبار داغ

سارق سابقه‌ دار در دام پلیس اسفراین گرفتار شد

سارق سابقه‌ دار در دام پلیس اسفراین گرفتار شد
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: دربی اعلام چند فقره سرقت اماکن نیمه ساز و خصوصی و ایجاد ناامنی در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سپهرآیین, جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: دربی اعلام چند فقره سرقت اماکن نیمه ساز و خصوصی و ایجاد ناامنی در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.,

این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از اقدامات پلیسی و کنترل سارقان سابقه دار موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر شناسایی دستگیر کنند.

,

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به سه فقره سرقت ساختمان های تازه ساخت و اماکن خصوصی اعتراف کرد بیان داشت: در این خصوص دو مال خر شناسایی و دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ماموران در بازرسی، اموال مسروقه را کشف کردند تصریح کرد: متهم  پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

مهری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده این گونه موارد مراتب سریعتر از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه