اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

دانش آموزان مقطع ابتدایی قرچک از خدمات فلوراید تراپی بهره مند شدند

دانش آموزان مقطع ابتدایی قرچک از خدمات فلوراید تراپی بهره مند شدند
مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی قرچک از خدمات فلوراید تراپی بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش قرچک در گفت و گو باخبرنگاران اظهار داشت: با هدف پیشگیری اصولی از پوسیدگی‌ های دندانی در طول یک ماه دانش آموز مقطع ابتدایی به صورت رایگان خدمات فلوراید تراپی ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: ارتقای سطح سلامت دهان و دندان دانش آموزان دوره ابتدایی، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و اولیای آنها، افزایش دسترسی و ارائه خدمات پیشگیری از بیماری های دهان و دندان به دانش آموزان و کاهش شاخص پوسیدگی های دهان و دندان در دانش آموزان دوره ابتدایی از مهمترین اهداف اجرای این طرح بود.

,

نیکبخت با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان، بیان کرد: پوسیدگی دندان یک بیماری مربوط به فعالیت میکروب های محیط دهان است که می‌تواند از یک دندان به دندان دیگر انتقال یابد.

,

, , , ,

وی تاکید کرد: فلورایدتراپی طبق بهداشت جهانی در راستای کاهشDMF  سالی دو بار در مدارس انجام می شود
مدیر آموزش و پرورش قرچک تصریح کرد: غفلت در رعایت بهداشت دهان و دندان و نگهداری از آنها منجر به پوسیدگی دندان می شود و با انجام اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی مناسب، زمینه خود مراقبتی در خصوص دهان و دندان در جامعه نهادینه می شود.

,
,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی قرچک ازخدمات فلوراید تراپی بهره مند شدند و هزینه بالغ 67 میلیون تومان هزینه شده است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه