اخبار داغ

معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب خبر داد:

بازگشایی تمامی مدارس در مناطق زلزله‌زده روستایی و شهرستان سرپلذهاب

بازگشایی تمامی مدارس در مناطق زلزله‌زده روستایی و شهرستان سرپلذهاب
معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب از بازگشایی تمامی مدارس در مناطق زلزله‌زده روستایی و شهرستان سرپل ذهاب در امروز شنبه 18 آذر ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  کیوان امینی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز از بازگشایی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: دانش آموزان مناطق زلزله زده در روستاها و سطح شهر که مدارس آنها ازاستحکام لازم برای حضور دانش آموزان برخوردارنیست، از امروز شنبه 18 آذرماه با ساخت چندین کلاس درس پیش ساخته در کانکس ها و برپایی چادر بصورت سه شیفته در کلاسهای درس حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی درا,

 

,

وی افزود: علارغم تلاش های صورت گرفته، متاسفانه اغلب چادرهای اسکان داده شده برای ادامه تحصیل دانش آموزان ازسیستم گرمایشی و کف پوش برخوردارنیستند و این مهم باعث دغدغه و نگرانی والدین و دانش آموزان شده است.

,

 

,

معاونت آموزشی آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: در جهت فراهم سازی محیط مناسب برای حضوردانش آموز سرکلاس درس، تمهیدات لازم در دستورکار قرار خواهد گرفت و از تمام توان و ظرفیت های لازم بکارگیری خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: 78 مدرسه با 415 کلاس درس در شهرستان های سرپل ذهاب به صورت کلی تخریب و غیرقابل استفاده شده است.

,

 

,

امینی تصریح کرد: سرپل ذهاب با تخریب 29 مدرسه متشکل از 158 کلاس درس بیشترین آسیب را در این بخش متحمل شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان شد: دراین زلزله درشهرستان سرپل ذهاب 75 دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی و 2 نفر از فرهنگیان شاغل وبازنشسته متاسفانه جان خود را از دست دادند.

,

 

,

در سرپل ذهاب 16 هزار و 473 دانش آموز در مقاطع مختلف، تحصیل می کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه