اخبار داغ

مس کرمان با ۳ غایب با ایرانجوان بوشهر دیدار می‌کند

مس کرمان با ۳ غایب با ایرانجوان بوشهر دیدار می‌کند
تیم فوتبال مس کرمان در دیدار با ایرانجوان بوشهر 3 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ به گفته آقای سلطانی از اعضای کادر پزشکی تیم مس، امین کاظمیان، مهدی تیکدری و رامتین سلیمان زاده مصدومان تیم مس در بازی با ایرانجوان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

سلطانی در رابطه با آخرین وضعیت این بازیکنان گفت: کاظمیان خوشبختانه مشکل جدی ندارد و با توجه به مصدومیت هفته‌ی قبل او، فقط برای این بازی غایب خواهد بود و از دیدار بعدی می‌تواند در ترکیب مس بازی کند.

,

وی در رابطه با وضعیت مهدی تیکدری نیز گفت: تیکدری از ناحیه مینیسک دچار آسیب‌دیدگی بود که با توجه به تعطیلات نیم‌فصل او از دور برگشت می‌تواند تیم مس را همراهی کند.

,

سلطانی مشکل رامتین سلیمان‌زاده دیگر بازیکن مصدوم مس را عفونت گلو عنوان کرد و گفت: وی به دلیل سرماخوردگی شدید در بیمارستان بستری شد اما خوشبختانه امروز از بیمارستان مرخص می‌شود تا دوران نقاهت خود را سپری کند. او نیز از هفته‌ی اول دور برگشت می‌تواند در کنار تیم مس حضور داشته باشد.

,

این عضو کادر پزشکی تیم مس در رابطه با آخرین وضعیت حسین تهامی بازیکن مصدوم تیم مس نیز گفت: تهامی تمرینات گروهی را آغاز کرده است و خوشبختانه در آخرین معاینات انجام‌شده مشکلی برای کار با تیم ندارد و فکر می‌کنم که او نیز در دور برگشت در خدمت تیم مس خواهد بود.

,

ایرانجوان بوشهر روز یکشنبه 19 آذر در هفته 17 لیگ دسته یک در کرمان به مصاف مس این شهر می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه