اخبار داغ

رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد ورامین:

ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران مستلزم پیگیری مسئولان است

ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران مستلزم پیگیری مسئولان است
رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد دشت ورامین گفت: ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران مستلزم این است که مسؤولان شهرستان پیگیری‌های لازم در خصوص بیمارستان موجود در قرچک، بیمارستان خصوصی در شهرستان ورامین و بیمارستانی که در پیشوا شروع شده را سریع‌تر به نتیجه برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; علی فتحی رئیس بیمارستان شهدای 15 خرداد دشت ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان 15 خرداد چهار شهرستان پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا به لحاظ درمان و تأمین اجتماعی تحت پوشش قرار داده است و بیمه‌شده‌های سازمان تامین اجتماعی برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: سایر بیمه‌ها و افرادی که زیرمجموعه بیمه سازمان تأمین اجتماعی نیستید برحسب مورد به‌صورت اورژانسی و سرپایی و اعمال جراحی غیر اورژانس با تمایل خود جهت درمان به این مرکز مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

,

فتحی افزود: منطقه جنوب شرق استان تهران شرایط خاصی دارد ازجمله بحث سوانح ترافیکی، بحث نزاع‌های و به دنبال آن بیمارانی که برای درمان مراجعه می‌کنند این مرکز درمانی در بخش بستری محرومیت خاصی را دارد.

,

وی تاکید کرد: شهرستان های جنوب شرق استان تهران با توجه به جمعیت موجود و حداقل استانداردهایی این بیمارستان تخت‌های بستری کافی را ندارد و با  کمبود های موجود باعث  نارضایتی‌ها ارباب‌رجوع شده است.

,

 رئیس بیمارستان شهدای پانزده خرداد دشت ورامین تصریح کرد: اورژانس بیمارستان که دارای 22 تخت و با افزایش مراجعه کننده به  45 تخت افزایش می یابد و از این تعداد بیمارانی نیاز به icu دارند و مدت‌ها در اورژانس می مانند تا نوبت به آنها برسد، باوجوداینکه تخت‌ها پر هستند باز بیمار جدید مراجعه می‌کند و ازلحاظ قانونی ما نمی‌توانیم بیمار را پذیرش نکنیم و از ظرفیت مجاز بیشتر می شود و این باعث نارضایتی و دلخوری‌های مراجعه کنندگان می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران مستلزم این است که مسؤولین این چند شهرستان پیگیری‌های لازم در خصوص بیمارستان موجود در قرچک، بیمارستان خصوصی در شهرستان ورامین و بیمارستانی که در پیشوا شروع کردند سریع‌تر به نتیجه برسد و ما بتوانیم این کمبود تخت‌ها را جبران کنیم تا پاسخگوی مردم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه