اخبار داغ

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل استان قزوین:

65 محور روستایی به علت برف و کولاک مسدود بود

65 محور روستایی به علت برف و کولاک مسدود بود
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی روزهای گذشته نیروهای راهداری ما در ۱۵۰روستا برای بازگشایی با لودرها حضور پیدا کردند که ۶۵ محور روستایی مسدود بود که ۴۸ محور تا شب گذشته بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان پیش از ظهر امروز(شنبه) در نشست برنامه ریزی طرح زمستانه در استانداری قزوین اظهار کرد: در عملیات چند روز گذشته به واسطه بارش برف ۳۴۲ نیروی امدادی از اداره کل راهداری به همراه ۱۳۲ دستگاه ماشین درگیر بودند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: در این ایام نیروهای راهداری ما در ۱۵۰روستا برای بازگشایی با لودرها حضور پیدا کردند که ۶۵ محور روستایی مسدود بود که ۴۸ محور تا شب گذشته بازگشایی شد و تا بعدازظهر راهگشایی کامل صورت می‌گیرد. 

این مسئول با بیان اینکه ۲۳هزارتن ماسه و نمک برای زمستان دپو شده است، گفت: اگر رانندگان شرایط رانندگی در فصل زمستان را رعایت کنند ما مشکلات جاده کمتری خواهیم داشت؛ امروز با رانندگانی مواجه هستیم که در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها استاندارد رانندگی نمی‌کنند و پلیس راهنمایی رانندگی باید در مسیرهای سخت ما را اسکورت کنند. 

وی اذعان کرد: طی دو سه سال اخیر شاهد تصمیماتی در فصل زمستان هستیم که بسیار خودسرانه است که عامل آن عدم هماهنگی است؛ به خصوص در گردنه‌ها ما با مشکلات زیادی در شرایط برفی مواجه می‌شویم که مدیریت بحران باید ورود پیدا کند که شاهد ارائه آمار متناقض در امداد و نجات و پلیس راه نباشیم. 

حق لطفی در پایان بیان کرد: چیدمان عوارضی‌ها در بحث نگه داشتن ترافیک باید به گونه ای رعایت شود که نیروهای امدادی امکان رفت و آمد داشته باشند. 

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه