اخبار داغ

شهردار ساوه:

احداث جاده کمربندی شرقی در ساوه از ورود خودروهای سنگین می‌کاهد+تصاویر

احداث جاده کمربندی شرقی در ساوه از ورود خودروهای سنگین می‌کاهد+تصاویر
شهردار ساوه گفت: با توجه به ترافیک ناشی از ورود خودروهای سنگین، اجرای کمربندی شرق ساوه در اولویت قرار گرفت و مقدمات اجرای فاز اول آن از میدان سرداران تا بلوار سیدجمال به طول ۱۲۰۰ متر و پیش‌بینی اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان در یک ماه اخیر انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سیدمهدی حسینی، شهردار ساوه در حاشیه بازدید تیم اجرایی شهرداری از پروژه‌های پیشنهادی سال ۹۶ و ۹۷ جهت بررسی موانع و روند اجرای طرح ها در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ترافیک ناشی از ورود خودروهای سنگین، اجرای کمربندی شرق ساوه در اولویت قرار گرفت و مقدمات اجرای فاز اول آن از میدان سرداران تا بلوار سید جمال به طول ۱۲۰۰ متر و پیش‌بینی اعتباری حدود ۵ میلیارد تومان در یک ماه اخیر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: این طرح سالیان متمادی خواسته مردم بوده است و فقدان آن هر ساله خسارات مالی و روحی فراوان بر پیکر شهر و شهروندان تحمیل می‌کرد. در صورت صدور مجوزهای قانونی از شورای شهر و سایر مراجع استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی کمربندی شرق در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

,

حسینی با اشاره به بازدید از سایر طرح ها بیان کرد: طرح اصلاح بلوار آزادی و اتصال آن به خیابان فردوس می تواند در کاهش حجم ترافیک حاصل از تردد کارگران شهرصنعتی به ویژه در ساعات پایانی روز بکاهد تا وقت کمتری از این تلاشگران عرصه تولید صرف شود.

,

وی ادامه داد: در این بازدید همچنین از طرح های بلوار استاد مطهری، ورودی بازار و محل احداث جایگاه مخصوص صنوف مزاحم شهر بازدید شد.

,

طرح های شهرداری ساوه

, طرح های شهرداری ساوه,

شهردار ساوه تصریح کرد: همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، اداره کل راه و شهرسازی استان و مساعدت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و همراهی مالکان اراضی در مسیر تامین اراضی لازم جهت اجرای طرح کمربندی شرقی از الزامات اجرایی این طرح مهم است.

,

وی ادامه داد: ادامه این طرح عظیم نیز به طول حدود ۹ کیلومتر از بلوار سید جمال تا میدان امام حسین(ع) توسط بخش فنی شهرداری در دست مسیرسازی و طراحی است که بعد از تکمیل طرح و شناسایی املاک در صورت تأمین اعتبار لازم در سال‌های ٩٧ و ٩٨ به طور کامل اجرا می شود.

,

شهردار ساوه با اشاره به اتصال کمربند شرقی و جنوبی اظهار کرد: با اجرای این طرح عظیم، رینگ شرقی کمربندی شرق در ادامه کمربندی جنوب از میدان سرداران تا میدان امام حسین(ع) اجرا می‌شود تا کمربندی حمل و نقل در خارج شهر به هم متصل شود.

,

وی افزود: احداث راه‌های دسترسی در حاشیه شهر با هدف کاهش بار ترافیک خیابان‌های اصلی یکی از برنامه‌های مهم شهرداری است و اجرای کمربندی شهر نقش بسیار موثری در جلوگیری از ورود وسائط نقلیه سنگین و در نتیجه کاهش بار ترافیک در میادین آزادی و شهرداری دارد.

,

طرح های شهرداری ساوه

, طرح های شهرداری ساوه,

طرح های شهرداری ساوه

, طرح های شهرداری ساوه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه