اخبار داغ

نمایشگاه گرافیک در ملایر برپا شد

نمایشگاه گرافیک در ملایر برپا شد
هفدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی ملایر تحت عنوان نمایشگاه آرم و لوگو در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ مریم رضایی برگزار کننده این نمایشگاهدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دومین نمایشگاه انفرادی است که امسال برگزار می کنم و در آن تعداد 23 اثر از کارهای گرافیک لوگو، تبلیغات بیلبورد، طراحی تقویم، طراحی نقوش سنتی، طراحی نقوش هندسی، استند، پیکتوگرام و بروشور را به معرض نمایش گذاشته ام.
این هنرمند جوان عنوان کرد: لوگو بیانگر هویت سازمان و نشانه، یا علامت گرافیکی است که منحصر به فرد و مختص به سازمان و یا یک شرکت می باشد که آن را از دیگر سازمانها متمایز می کند و اغلب مترادف با مرغوبیت یا برند شرکت است.
وی افزود: طراحی لوگو می‌تواند شامل نوشته، تصویر، خط یا رنگ باشد که در بیشتر مواقع چند مورد با هم ترکیب می‌شوند، برای مثال می‌توانید در طراحی لوگویی هم تصویر و هم رنگ را باهم داشته باشید.
رضایی که خود دانشجوی کارشناسی رشته ارتباط تصویری است؛ سادگی، ماندگاری در ذهن، قدیمی نشدن به مرور زمان، جامع و مرتبط بودن را از  ویژگی های طراحی لوگو دانست و بیان کرد: برای انجام این کار، باید ابتدا درک بسیار خوبی از سبک و هدف نام تجاری داشته باشیم و بدانیم به دنبال نشان دادن چه چیزی در لوگو هستیم و برای طراحی لوگو اطلاعات کافی از شرکت بدست آوریم.
این نمایشگاه از 18 تا 22 آذر ماه و از ساعت 8 الی 14 در مکان شهرک ولیعصر(عج) ملایر، میدان قائم، مجتمع فرهنگی و هنری پذیرای بازدید علاقمندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,
,
,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه