اخبار داغ

فرماندار ملایر:

اصلاح نگاه عمومی به معتادین ضروری است

اصلاح نگاه عمومی به معتادین ضروری است
فرماندار ملایر گفت: اصلاح نگاه عمومی به معتادین را ضروری است و این سخن رایج باید به باور رایج تمامی ما بدل شود که اعتیاد جرم نیست، بلکه بیماری است و همچون تمامی بیماری ها همه افراد سالم نیز ممکن است در معرض آن قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی با حضور  در یکی از مراکز ترک اعتیاد شهرستان، ضمن دیدار و گفتگو با مددجویان، در جریان شماری از مسائل و مشکلات ایشان نیز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

فرماندار ملایر در این دیدار با اشاره به مضرات اعتیاد اظهار داشت: امروزه آگاهی از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر جنبه عمومی دارد لیکن متاسفانه مواردی چون فقدان الگو سازی مناسب، اعتماد به نفس کاذب یا خود فریبی که برخی جوانان ما بدان مبتلا هستند، در کنار برخی مشکلات اجتماعی، شماری از مردان، زنان و جوانان ما را به این مسیر انحرافی می کشد.

,

 وی توسعه، عمران و تامین آینده این سرزمین را منوط به وجود جوانانی سالم، پر نشاط و امیدوار به آینده دانست که جامعه به خوبی از آنها حمایت کرده و آنها نیز خادمان خوب جامعه و خانواده خود هستند.

,

رضایی، گام بزرگ مدد جویان در ورود به کمپ و آغاز فرآیند درمان را اقدامی شجاعانه و مهم برشمرد و افزود: گام مهمتر و شجاعانه تر تداوم و ایستادگی بر درمان پس از خروج از کمپ و حمایتی است که اجتماع و دولت موظف است از این مددجویان به عمل آورد.

,

وی مسئولیت پذیری و قبول این واقعیت که ما مسئول زندگی خود هستیم را ضرورتی دیگر در مبارزه با این بیماری دانست و افزود: خداوند ما را عاقل و صاحب اختیار آفریده و این موید وظیفه و مسئولیت ما در قبال خویشتن و دیگری است.

,

فرماندار ملایر در ادامه هدف از اجرای طرح کرامت در شهرستان را ایجاد آگاهی، انزجار و کاهش آسیب بزرگ اعتیاد در کشور دانست که به صورت آزمونه در سطح ملایر و چند شهر دیگر در حال اجراست.

,

 

,

وی یکی از روایای مهم طرح در کنار موارد فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و درمان را حمایت از فرد مددجو پس از درمان دانست و افزود: یکی از وجوه این حمایت در قالب مهارت آموزی و اعطای تسهیلات ارزان و آسان، ویژه این عزیزان صورت خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه