اخبار داغ

دبیر کنفرانس ملی کاربرد GIS در صنعت آب‌و برق خبر داد؛

پذیرش ۱۸۳ مقاله در کنفرانس ملی GIS

پذیرش ۱۸۳ مقاله در کنفرانس ملی GIS
دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد GIS در صنعت آب‌و برق از پذیرش ۱۸۳ مقاله از ۵۷۵ مقاله ارسال شده به چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق در اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ امیررضا مرادی دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق در اراک گفت: چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق با همکاری دانشگاه صنعتی اراک و دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو روزهای ۲۲ و  ۲۳ آذر در استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

مرادی با اشاره به اینکه این کنفرانس ملی با رویکرد هم‌اندیشی و هم‌افزایی در فعالیت‌های انجام شده در زمینه GIS انجام می‌شود، اظهار کرد: این کنفرانس فرصتی را برای محققان و دانش پژوهان، فراهم خواهد کرد تا با تبادل اطلاعات با یکدیگر گامی مفید و موثر در راه اعتلای صنعت آب و برق کشور بردارند.

,

وی افزود: بسترهای ICT و استقرار GIS، زیرساخت های داده های مکانی SDI، کاربردسازی سنجش از راه دور RS و کاداستر، نقش GIS در مدیریت مخاطرات محیطی و مدیریت سبز، کاربردی سازی سیستم اطلاعات مکانی GIS در فرآیندها و اثرات اقتصادی بکارگیری GIS و نقش آن در اقتصاد مقاومتی از محورهای اصلی کنفرانس ملی است.

,

دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق با اشاره به اینکه ۵۷۵ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است، افزود: ۲۴ درصد مقالات در حوزه آب، ۶۲ درصد در حوزه برق و مابقی مقالات دانشگاهی است.

,

مردای به استقبال خوب پژوهشگران استان مرکزی از این کنفرانس هم اشاره کرد و ادامه داد: ۲۲ درصد مقالات ارسال شده به این کنفرانس توسط پژوهشگران استان مرکزی است.

,

وی با تاکید بر اینکه مقالات با حساسیت خاصی مورد ارزیابی قرار گرفته است، بیان کرد: هر مقاله برای ۵ داور ارسال شده است و به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

,

مرادی با اشاره به اینکه از مجموع مقالات دریافت شده ۱۸۳ مقاله در کنفرانس پذیرفته شده است، ادامه داد: ۱۱۰ مقاله در این کنفرانس به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه «سیویلیکا» و نیز «کنسرسیوم محتوای ملی» نمایه خواهد شد، اظهار کرد: این اقدام برای اولین بار انجام می شود و وجهه علمی خوبی به مقالات می دهد.

,

دبیر علمی کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق گفت: همزمان با برگزاری کنفرانس هفت کارگاه‌های علمی، تخصصی و بین‌المللی با حضور صاحب نظران ایرانی و بین المللی و مدیران عامل شرکت‌های مطرح خارجی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه