اخبار داغ

فرماندار دلیجان تاکید کرد؛

توانمندسازی بانوان از الزامات توسعه پایدار روستایی

توانمندسازی بانوان از الزامات توسعه پایدار روستایی
فرماندار شهرستان دلیجان گفت: توانمندسازی بانوان از مقدمات لازم برای توسعه پایدار و ماندگاری در روستاها است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ محمد کردی فرماندار شهرستان دلیجان روز شنبه در جلسه توانمندسازی زنان روستایی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: توانمندسازی زنان و دختران روستایی از طریق ایجاد زمینه و افزایش مشارکت آنان در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطح روستا از اهداف برگزاری این جلسه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیام دلیجان؛ ,

کردی با اشاره به اینکه از طریق ارائه آموزش و مهارت‌های لازم می توان اشتغال و توانمندی زنان روستایی را ارتقا داد، اظهار کرد: این اقدام در فرایند توسعه روستایی موثر خواهد بود.

,

وی با تاکید بر اینکه با توانمندسازی زنان روستایی می توان اعتماد به نفس بیشتری را در کارکردهای اقتصادی و تولیدی در این قشر از جامعه به وجود آورد، ادامه داد: توانمندسازی بانوان از مقدمات لازم برای توسعه پایدار و ماندگاری در روستاها است که باید مورد توجه بیشتر مسئولان در برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

,

فرماندار دلیجان توجه به طیف زنان روستایی را از ضرورت‌های برنامه‌ریزی اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: بی توجهی به این قشر در آینده منجر به بروز مشکلات یا تهدیدهایی خواهد شد.

,

در این جلسه راهکارهای مؤثر در اشتغال و توانمندسازی زنان روستایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه