اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه:

بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه به تکنولوژی پیشرفته درمان مجهز شد

بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه به تکنولوژی پیشرفته درمان مجهز شد
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: در بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه از روش های نوین پیشرفته از جمله دستگاه ازن تراپی برای نخستین بار در استان جهت درمان زخم های عفونی، دیابتی، سوختگی و بستر استفاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس مهندس محمد بازیاری اظهار داشت: گاز ازن دارای خواص بسیار زیاد از جمله از بین بردن عوامل بیماری زا، پاتوژن های مختلف و عفونت های مزمن زخم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود:نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که زخم های عفونی را در معرض این گاز قرار می دهند و پس از چند جلسه با تاثیر بر میکرو ارگانیسم ها و عفونت زخم باعث از بین بردن قطعی عفونت و در نتیجه بهبودی آن می شود.

,

این مقام مسئول  ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی بیماران دیابتی استان قطع عضو به علت زخم های حاد و مزمن است که باعث مشکلات بسیاری برای این بیماران و همچنان خانواده های آنان می شود که به وسیله این روش پیشرفته کمک بسیاری در جهت بهبودی کامل و جلوگیری از آمپوتاسیون و قطع عضو می شود.

,

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه یادآور شد: گاز ازن، ملکول اکسیژن فعال است که به علت داشتن یک اتم اکسیژن بیشتر باعث می شود که این اکسیژن به سرعت بر روی بافت اثر کرده و باعث از بین بردن باکتری، قارچ و جلو گیری از رشد ویروس شود؛ نکته مهم در مورد ازن، استفاده از غلظت های دقیق خروجی دستگاه می باشد، که در این روش هیچگونه اثر سوء جانبی تا کنون در مقاله ها گزارش نشده است.

,

مهندس بازیاری تصریح کرد: روش ازن تراپی سابقه طولانی در درمان زخم ها دارد و از سال های دور تاکنون در کشور های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد و مدت کوتاهی است که این تکنولوژی وارد کشور شده که خوشبختانه  استان بوشهر مجهز به این دستگاه پیشرفته شده است.

,

وی ابراز امیدواری کرد که با این روش کمک شایانی به بیماران دارای زخم شود.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه