اخبار داغ

امام جمعه موقت سرایان:

اقدام نابخردانه ترامپ باعث تحریک مسلمانان خواهدشد

اقدام نابخردانه ترامپ باعث تحریک مسلمانان خواهدشد
امام جمعه موقت سرایان گفت:اعلام نابخردانه ترامپ رئیس جمهورآمریکا باعث تحریک وشعله ورشدن انتفاضه جدیدوتشدیدتندروی ورفتارهای خشم آلودمسلمانان خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین یوسف پور امام جمعه موقت سرایان صبح امروز درگفت وگو با سرایان بیدار گفت:اعلام نابخردانه وتحریک آمیرترامپ رئیس جمهورخبیث آمریکامبنی به رسمیت شناختن شهرقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث تحریک مسلمانان وشعله ورشدن انتفاضه جدید وتشدید تندروی ورفتارهای خشم آلودوخشونت آمیز خواهدشدکه مسئولیت آن متوجه دولت این کشور ورژیم صهیونیستی خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار ,

وی افزود: شهرقدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را درخودجای داده است بخش لاینفک فلسطین است ویکی از مهمترین امکان سه گانه جهان اسلام به شمارمی رود وازجایگاه نزدمسلمانان برخورداراست.

,

امام جمعه موقت سرایان اظهارکرد:این تصمیم ترامپ نتنها به صلح وثبات منطقه کمک نخواهدکرد بلکه موجب رسواسازی نیات شوم دولت آمریکاوبی اعتبارکردن بیشتر این کشور نزدملل جهان خواهدشد.

,

یوسف پور گفت: این اقدام نابخردانه از سوی فردی بی ثبات و ناآگاه به مسائل سیاسی و تاریخی، نادیده گرفتن حق مسلم و قطعی ملت مظلوم فلسطین و نقض آشکار قطعنامه های بین المللی است.

,

 وی با تاکید براینکه این اقدام ترامپ تضعیف جهان اسلام و به مخاطره انداختن صلح و ثبت منطقه ای و جهانی است، خاطرنشان کرد:  این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نبوده و لکه ننگ دیگری بر سیاست های ایالات متحده آمریکا در جانبداری از خشونت، سرکوب، از بین بردن حقوق مسلم ملتی مظلوم و در جهت بی ثبات سازی برای تامین منافع رژیم صهیونیستی است.

,

امام جمعه موقت سرایان تصریح کرد: بی‌تردید راه مقاومت و ایستادگی همچون گذشته در ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت و این اقدام تجاوزکارانه به هویت قدس و ارزش‌های مسلمانان و جهان اسلام نخواهد توانست واقعیت‌های تاریخی و حقوق مردم مظلوم فلسطین را خدشه‌دار نماید و بی‌تردید جهان اسلام و سازمان‌های بین المللی می‌بایست در برابر این اقدام خطرناک واکنش نشان داده و دولت ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی عواقب این اقدام باشد.

,

یوسف پور بیان داشت: دونالد ترامپ در حالی از پایبندی به تعهدات توسط آمریکا در مسیر صلح سخن می گوید که در اقدامی جانبدارانه قدس را پایتخت رژیم اشغال گر و کودک کش صهیونیستی اعلام و خواهان انتقال سفارت آمریکا به این شهر مقدس می شود ودربیش ازنیم قرن گذشته ازنماد جنایت وخشونت علیه مسلمانان و به ویژه ملت مظلوم فلسطین به منظور ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی حمایت نموده و بار دیگر دشمنی خود را به اثبات رسانده اند.

,

وی تاکید کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم نمودن اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا در به چالش کشیدن ثبات منطقه ای و بین المللی بوده و بی تردید راه مقاومت و ایستادگی  ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه