اخبار داغ

فرماندارفامنین گفت:

نقش بسیجیان در توسعه طرح های اشتغالزایی مؤثر است

نقش بسیجیان در توسعه طرح های اشتغالزایی مؤثر است
فرماندار فامنین همراهی و تشریک مساعی گردان ها را در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ستود و گفت : نقش بسزای شما عزیزان در توسعه و اجرای برنامه های مختلف شهرستان ازجمله طرح های اشتغالزایی مؤثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آوای فامنین، سید مجید شماعی ظهر امروز در دیداری صمیمی و گرم با اعضای محترم گردان  162 فامنین  که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد نقش گردانها رادر جامعه بااهمیت خواند وافزود: بسیجیان مردان بی ادعایی هستند که در همه آزمون ها و فعالیت ها الگو و سرمشقشان، سرو و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) می باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

وی همچنین همراهی و تشریک مساعی گردان ها را در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی   ستود و گفت :  نقش بسزای شما عزیزان در توسعه و اجرای برنامه های مختلف شهرستان ازجمله طرح های اشتغالزایی مؤثر است.

,

فرماندار فامنین افزود : بحمدالله در راستای  توجه و نیل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی  ، سیاستهای دولت تدبیر و امید در امر اشتغالزایی با ارائه وامهای  فراگیر زیر نظر ادارات بسیار متنوع و تسهیل الوصول می باشد .

,

مثلاً در یک نوع از این تسهیلات مبلغ  برای وام گیرنده شناور است و شخص با آورده 17 درصدی می تواند این وام را دریافت کند.

,

 وی اضافه کرد : سود این وامها  12 درصد است و مبلغ 210 میلیارد ریال در خصوص وام اشتغال فراگیر برای شهرستان فامنین در نظر گرفته شده است  .

,

شماعی در ادامه به وام توسعه اشتغال روستایی اشاره  کرد و گفت سود این وامها 9تا6 درصد است.

,

گفتنی است در ابتدای این دیدار فرمانده محترم گردان 162 فامنین به ارائه گزارش فعالیت و برنامه های فرهنگی و اجتماعی  در شهرستان پرداخته و آمادگی هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه شهرستان را در راستای اجرایی شدن طرح های اشتغالزایی اعلام کردند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه