اخبار داغ

در روزهای 22 تا 24 آذرماه صورت می گیرد؛

یلدای از جنس مهربانی با راه اندازی بازارچه خریدموسسه باران در کمک به نیازمندان

یلدای از جنس مهربانی با راه اندازی بازارچه خریدموسسه باران در کمک به نیازمندان
همزمان با فرا رسیدن شب یلدا بازارچه خرید با هدف فروش محصولات تولیدی در خانه باران به منظور کمک به افراد تحت پوشش در موسسه ترنم مهر باران  برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهلا طاهری امروز در گفتگو با خبرنگار زنجانم، اظهار داشت: نمایشگاهی به مناسبت شب یلدا، تدارک دیده شده است که در آن محصولات تولیدی در خانه باران برای حمایت از مددجویان تحت پوشش این موسسه به فروش گذاشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی تصریح کرد: البسه ،غذاهای ساندویچی ، تابلوهای نقاشی، ویترای، جعبه های کادویی و صنایع دستی، کارهای خیاطی، انواع شکلات و تنقلات و ترشیجات و شیرینی از جمله محصولات عرضه شده در نمایشگاه خواهد بود.

,

مدیرعامل موسسه ترنم مهر باران با ابراز اینکه در هفته دو روز در روزهای یکشنبه  و چهارشنبه غذای گرم برای سالمندان تهیه و توزیع می‎شود، گفت:  خوشبختانه استقبال خیران باعث شده است که این کار در طول هفته استمرار داشته باشد.

,

وی تاکید کرد: با گذشت نزدیک به دوسال  از تشکیل موسسه ترنم مهر باران به لطف الهی و حمایت خیران توانسته ایم قدمهای اساسی در حمایت و توانمند سازی بیش از دهها خانواده بر داریم این در حالی است که نام و نشانی از خیران در میان نبوده است.

,

طاهری افزود: یکی از دغدغه های باران تحت حمایت قرار دادن دانش‎آموزان و تامین حامی مالی برای این کودکان بوده است که علاوه بر تامین حامی سعی شده است با تشکیل کمیته آموزش و با استفاده از دبیران مجرب و نیکوکار قدمهای اساسی در تقویت بنیه علمی این فرزندان از کلاس اول ابتدائی تا کلاسهای کنکور برداشته باشد.

,

وی با اشاره به جامعه هدف متنوع تحت پوشش این موسسه خیریه بیان کرد: با هر خرید از نمایشگاه باران شهروندان می توانند در تامین هزینه تحصیل یک دانش اموز و دانشجو، هزینه درمان یک بیمار، هزینه معاش یک سالمند و تامین هزینه های دیگر مددجویان مشارکت نمایید.

,

مدیرعامل موسسه خیریه ترنم مهربان تاکید کرد:  محصولات تولید شده در خانه باران برای عرضه در نمایشگاه های فروش غالبا با همکاری و مشارکت خیران تهیه و آماده می شود تا عواید حاصل از فروش محصولات برای کمک به افراد تحت پوشش هزینه شود.

,

مدیرعامل موسسه ترنم مهر باران با اشاره به زمان برگزاری این بازارچه فروش  گفت: نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی در روزهای ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر در محل خانه باران به نشانی دروازه ارک،جاده همایون، کوچه خادم، جنب ساختمان میلاد۵ ، پلاک ۱۱+۳ دایر خواهد بود.

,

لازم به ذکر است موسسه ترنم مهر باران با بهره‌گیری از کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک‌اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به ارائه خدماتی همچون تهیه لوازم خانگی و البسه ی نو، تهیه غذا و اقلام خشک مانند برنج و حبوبات، پخت غذای هفتگی در روزهای (یکشنبه و چهارشنبه) که در آشپزخانه خانه باران وتوزیع آن در بین سالمندان بی بضاعت و نیز ارائه خدمات توسط نیروهای داوطلب پزشک، دبیر، پرستار، روانشناس، هنرمند به کودکان مادران سرپرست خانوار و سالمندان بی بضاعت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه