اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:

تکریم بانوان و فضا دادن به انها راهبردی در راستای پیشرفت کشور است

تکریم بانوان و فضا دادن به انها راهبردی در راستای پیشرفت کشور است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم بانوان و فضا دادن به انها راهبردی در راستای پیشرفت کشور است و این نظر که مردان صرفا رهبران خوبی هستند و یا اینکه زنان تنها به دنبال تحقق مسیر خود نیستند نباید باعث شود که فضا را از زنان بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو،علی محمد احمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در توسعه هیچ تفاوتی بین جایگاه مرد و زن نمی بینم پیامبر اکرم ص نیز اهمیت و جایگاه زنان را به گونه ای معرفی کرد که زبان زد خاص و عام است و در هشت سال دفاع مقدس نیز جایگاه و نقش زنان را دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

وی بیان کرد: تکریم بانوان و فضا دادن به انها راهبردی در راستای پیشرفت کشور است و این نظر که مردان صرفا رهبران خوبی هستند و یا اینکه زنان تنها به دنبال تحقق مسیر خود نیستند نباید باعث شود که فضا را از زنان بگیریم.

,

احمدی افزود: با توجه به اولین برخوردی که با خانم نیک مرام دیدم از نظر من ایشان کارشناسی خوبی است ان شالله که مدیریت خوبی نیز داشته باشند با توجه به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه  ماموریت های مهمی را در این بازه که بحث اقتصادی و اشتغال مد نظر است را  به دنبال دارد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه باید بر امور خود تسلط کافی داشته باشد دارای دقت و دغدغه مند باشد و بتواند تعامل عینی بین واحدهای خود برقرار کند و فضایی ایجاد شود که بتوانیم اهدافی را که در حوزه اقتصاد مقاومتی داریم اجرا کنیم.

,

وی ادامه داد: انتخاب خانم نیک مرام به این مفهوم نیست که افراد توانمند دیگر در مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نبود  بلکه ما در اداره کل نیروهای بسیار خوبی داریم اما با توجه به شعارهای ریاست جمهوری در خصوص استفاده از نیروهای جوان باید جامع عمل می پوشاندیم و به آنها میدان می دادیم.

,

احمدی گفت: نشان خواهیم داد شیرزنان این استان همچون شیرمردان در میدان عمل و اقدام هستند.

,

, ,

 

,

مرزبندی قبیله ای و جغرافیایی باید در ادارات کنار گذاشته شود

, مرزبندی قبیله ای و جغرافیایی باید در ادارات کنار گذاشته شود, مرزبندی قبیله ای و جغرافیایی باید در ادارات کنار گذاشته شود,

پروانه نیک مرام نیز  در مراسم  معارفه اش گفت: همه میدانند که اداره تعاون یک دستگاه حاکمیتی و شبه قضایی است اگر عواملی مانند سیاست، توقعات یا سلایق شخصی وارد عملکرد یک مدیر شود هم دستگاه و هم حق الناس رعایت نمی شود و هم خدمت به مردم دچار نقص می شود و هم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

,

وی بیان کرد: دستگاهی که تنظیم کننده و رسیدگی کننده به حق و حقوق کارگران طبق ملاک های قانونی است تنها با عدالت و  بدون هیچ گونه حب و بغض می تواند به نتیجه اش برسد  در غیر این صورت به آن نتیجه ای که مورد انتظار است نخوهد رسید.

,

نیک مرام افزود: یکی از وظایف مهم این دستگاه صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال موجود است این امر مهم از منظر اعتبارات دو سویه و بهره برداری از ظرفیت همه دستگاه های استان محقق می شود لزا همین جا از همه دستگاه های انتظار مشارکت بیشتر در همه حوزه ها به ویژه در حوزه اشتغال را دارم.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ایجاد اشتغال منحصر به اداره خاصی نیست  بلکه همه دستگاه ها باید همت کنند که نرخ بیکاری در استان تک رقمی شود.

,

وی بیان کرد: مرزبندی قبیله ای و جغرافیایی باید در ادارات کنار گذاشته شود زیرا داشتن چنین تفکر و نگرشی در سیستم ها یعنی به بایگانی فرستادن ارزش های اخلاقی و فاصله گرفتن آن دستگاه از رسالت های محوله و بدون استفاده ماندن ظرفیت های و نیروهای کارآمد در شهرستان هاست.

,

نیک مرام عنوان کرد: دامن زدن به این نگرش های باطل و فرسوده تزلزل یک اداره را به دنبال دارد معیار ما شایسته سالاری و توانمندی، تعهد، تخصص و سلامت اخلاقی افراد است.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما شیرزنانی توانمند و کاردانی هستند که از سال های قبل حقشان مسئولیت های مدیریتی بوده است و در صدد رفع مشکلات استان بوده اند اید است که سیاست های دولت از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

,

وی با بیان اینکه کار را به اهلش بسپارید گفت: با حضور استاندار جدید اتفاقات خوبی در راه استان است و از طرف جامعه بزرگ زنان و  جامعه معلولان از استاندار و نماینده بویراحمد بویراحمد و دنا تقدیر و تشکر می کنم و جزئیات برنامه هایی که دارم را در یک نشست خبر به اطلاع همه مردم خواهم رساند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه