اخبار داغ

نشست مدیر جهاد کشاورزی تنگستان و کشاورزان و دامداران روستای بنیون

نشست مدیر جهاد کشاورزی تنگستان و کشاورزان و دامداران روستای بنیون
نشست مدیر جهاد کشاورزی تنگستان و کشاورزان و دامداران روستای بنیون خاییز از مطالبات و مشکلات بخش کشاورزی در این روستا مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، نشست مدیر جهاد کشاورزی تنگستان و کشاورزان و دامداران روستای بنیون خاییز از مطالبات و مشکلات بخش کشاورزی در این روستا مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

 بهره بردارن و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و باغداران و دامدارن روستای بنیون خاییز با اردشیر علایی، که به دعوت شورای اسلامی این روستا برگزار شد و مسائل، مشکلات و مطالبات این فعالین حوزه کشاورزی در این نشست بررسی شد.

,

علایی مدیر جهاد کشاورزی تنگستان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: در خصوص وضعیت آب و کانالهای آبیاری، راه دسترسی به باغات، بیماری و افات مرکبات و باغات، وضعیت دامداران و تسهیلات بانکی و اشتغال در بخش کشاورزی بحث و گفتگو شد.

, تنگستان نما,

وی افزود: تسهیلات ابلاغی جهاد کشاورزی اعم از تسهیلات ابلاغی توسعه ملی جهت ایثارگران، تسهیلات ابلاغی توسعه ملی جهت اجرای طرحهای بخش کشاورزی و تسهیلات ابلاغی روستایی و عشایری عنوان شده و برای این عزیزان توضیحات لازم و شرایط و ضوابط آن گفته شد.

,

اردشیر علایی ادامه داد: با توجه به خشکسالی چندساله و کمبود آب در منطقه، به باغداران عزیز توصیه می شود که از تسهیلات ابلاغی فراگیر و اشتغال زا برای پیاده کردن روش آبیاری نوین تحت فشار استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه