اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

مشکل جاده بیرجند قاین زودتر حل می‌شد شاهد از دست دادن عزیزانمان نبودیم

مشکل جاده بیرجند قاین زودتر حل می‌شد شاهد از دست دادن عزیزانمان نبودیم
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زودتر از این مشکلات جاده بیرجند قاین رسیدگی می‌شد، جان بسیاری از عزیزانمان در این جاده از دست نمی‌رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فرهاد فلاحتی نماینده مردم  قاین و زیرکوه در مجلس  شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در  جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی، اظهار کرد: با توجه به این که جلسات شورای برنامه ریزی از مهمترین جلسات شورا در استان محسوب می شود لذا از معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  و همکارانشان تقاضا می‌شود که از چندین روز قبل زمان برگزاری این جلسه اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با تاکید بر این که نباید تصمیم برای برگزاری اینگونه جلسات مهم به صورت عجله ای باشد، تصریح کرد: دلیل این امر آن است که افراد و مسئولان حاضر در جلسه با آمادگی بیشتری جهت طرح مسائل و مشکلات مربوطه در جلسات مذکور حضور پیدا کنند.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تدوین سند آمایش در خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: تاکنون ما دراستان خراسان جنوبی بحث مشکل سند توسعه ای را داشته ایم و حال که این موضوع انجام شده وبه مرکز ارسال شده و به یاری خداوند مصوب نیز خواهد شد؛ همه و همه باید به فکرتوسعه این استان باشیم.

,

فلاحتی ادامه داد: بایستی ببینیم که که مدار ما مسئولان در بحث توسعه استان چیست و براساس آن برنامه ریزی کنیم.

,

وی با بیان این که راه آهن یک بستر مهم برای سرمایه  گذاری و توسعه بوده و فقدان آن مانع جدی رغبت برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی می شود، یادآور شد: امروز اگر به این نتیجه برسیم که راه آهن از جمله بسترهای مهم توسعه در استان است علی رغم محدودیت های مالی دولت،قطعاموفق خواهیم بود.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس ضمن اشاره به مشکلات جاده قائن بیرجند، گفت: ضرورت پرداختن به این موضوع مهم بر کسی پوشیده نبوده و باید بدانیم که اگر زودتر از این به مشکلات این جاده رسیدگی می‌شد، جان بسیاری از عزیزانمان در این جاده از دست نمی‌رفت.

,

فلاحتی با تاکید بر این که نباید اعتباراتی که در این گونه جلسات پس از مصوب شدن، رسانه ای می شود، جابه جا گردد، ابراز کرد: مردم سرمایه گذاران اصلی این نظام بوده و نباید در اثر تصمیم گیری اشتباه برخی مسئولین به آنان بدگمان شوند.

,

وی با اشاره به این که نباید اعتباراتی که در هر حوزه مصوب می شود به هیچ عنوان در آن جابجایی صورت گیرد، بیان کرد: به عنوان مثال جای بسی تاسف است که برای یک زمین ورزشی در یک شهرستانی 900 میلیون تومان مصوب شود و خبر آن در رسانه های مختلف مخابره شده و سبب خوشحالی مردم و جوانان گردد اما بنا به دلایلی بعد از این موضوع، در خصوص این مسئله جابجایی صورت گیرد.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس با اشاره به بحث ضرورت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی، ابراز کرد: برای توسعه استان نیازمند مشوق های جدی سرمایه گذاری هستیم؛ بایستی مشوق های سرمایه گذاری برای استان کم برخورداری مثل خراسان جنوبی،هم در دولت و هم در مجلس مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

,

فلاحتی اظهار کرد: باید مشکلات مشهود در خراسان جنوبی توسط مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی به صورت تخصصی احصا شده و به مجمع نمایندگان استان ارسال شود و ما برای طرح موارد مذکور به مجلس ورود پیدا کنیم.

,

وی در اشاره به بحث بودجه 97، متذکر شد: خوشبختانه در بودجه سال 97، اختیارات بیشتری به استانداران داده خواهد شد و امیدواریم که شاهد توسعه بیشتر استان خراسان جنوبی نیز در این خصوص باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه