اخبار داغ

با ارائه عملکرد 8 ماهه؛

19 درصد تعهدات کارآموزی در محیط واقعی کار در استان زنجان محقق شده است

19 درصد تعهدات کارآموزی در محیط واقعی کار در استان زنجان محقق شده است
مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به عملکرد 8 ماهه فنی و حرفه ای استان زنجان در زمینه کارآموزی در محیط واقعی کار گفت: تاکنون 306 نفر دوره در زمینه کارآموزی در محیط واقعی کار در 12 مرکز ثابت فنی و حرفه ای استان زنجان ارائه شده است که این میزان برابر با 19 درصد تعهدات آموزشی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا انصاری امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم، اظهار کرد: مجموع عملکرد 12 مرکز ثابت استان زنجان در زمینه کار آموزی در محیط واقعی کار  19 درصد  بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی با بیان اینکه میزان تعهدات آموزشی در زمینه کارآموزی در محیط واقعی کار 760 نفر دوره بوده است، عنوان کرد: بالغ بر  306 نفر دوره در 8 ماهه امسال  ارائه شده است.

,

این مقام مسئول  با بیان اینکه مراکز الزهرا، ایجرود و ماهنشان بالاترین عملکرد را در جذب کارآموزان داشته اند، گفت: مراکزالزهرا و ایجرود  توانسته اند در این زمینه به 100 درصد تعهدات آموزشی برسند و مرکز امام خمینی شهرستان ماهنشان نیز 90 درصد تعهدات را اجرایی کرده است.

,

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان تاکید کرد: مرکز سلطانیه، خواهران خدابنده ، شهید مفتح و شهید بهشتی زنجان نیز کمترین میزان عملکرد را در حوزه کارآموزی در محیط واقعی کار داشته اند.

,

وی برگزاری دوره های کارآموزی در محیط های کاری را یکی از راهبردهای در حوزه مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی  دانست و گفت: طرح کار آموزی در محیط کار بر مبنای شایستگی های شغلی است و به کار آموزان در محیط واقعی، آموزش های مرتبط شغلی ارایه می شود.

,

*اعطای گواهینامه مهارتی جهت استفاده در طرح های حمایتی پس از اتمام دوره 

, *اعطای گواهینامه مهارتی جهت استفاده در طرح های حمایتی پس از اتمام دوره ,

انصاری با تشریح  طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی  تصریح کرد: از مزایای طرح کارآموزی در محیط واقعی کار  اعطای مجوز به صنف و بیمه مسولیت مدنی کارآموز در طی دوره و اعطای گواهینامه مهارتی جهت استفاده در طرح های حمایتی پس از اتمام دوره است.

,

وی در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان در ارائه آموزش های مهارتی در پادگان ها اظهار کرد: آموزش های ارائه شده در پادگان ها در 8 ماهه امسال 40 هزار نفر ساعت بوده است که تنها در یک مرکز ثابت شهر زنجان صورت گرفته است.

,

مدیرکل فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: 162 نفر دوره در این راستا برگزار شده است که این میزان برابر با 40 درصد از اهداف عملکردی تعیین شده است .

,

انصاری با اشاره به لزوم پیگیری اجرای طرحهای مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی دانشجویان توسط مراکز ابراز کرد: کیفیت بخشی خدمات ، خلاقیت و نو آوری ، توسعه و تقویت تعاملات ، حفظ و تقویت و نظم و انضباط و استفاده بهینه از منابع  از انتظارت ما از مسئولان مراکز استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه