اخبار داغ

قهرمانی تیم کاراته صنعت فولاد قاینات در مسابقات کاراته شرق وجنوب کشور+تصاویر

قهرمانی تیم کاراته صنعت فولاد قاینات در مسابقات کاراته شرق وجنوب کشور+تصاویر
مسابقات قهرمانی کیوکوشین اویاما شرق و جنوب شرق کشوربا قهرمانی تیم صنعت فولاد قاین به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن، مسابقات کیوکوشین کاراته شرق و جنوب کشور با حضور190ورزشکار روز گذشته به میزبانی شهرستان درمیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

شیهان یونس احمدی نماینده سبک اویاما در خراسان جنوبی گفت: این مسابقات برای اولین بار به میزبانی خراسان جنوبی و در شهرستان درمیان برگزار شد.

,

وی افزود: در این رقابت ها 190 فایتر در قالب 13 تیم از شهرستان های بیرجند، قاین، درمیان، زیرکوه، چابهار، ایرانشهر، بمپور، نیک شهر، سراوان و کنارک  به مصاف هم رفتند.

,

احمدی  تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم فولاد صنعت قاین به مقام قهرمانی رسید، تیم ببرهای مبارز درمیان نایب قهرمان شد و تیم شرکت تعاونی عشایری اتحاد درمیان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

,

تیم فولاد صنعت شهرستان قاین با 15 فاینتر و با سرپرستی ومربیگری مربی و شیهان جواد پور رضایی در این مسابقات حضور یافت و در پایان توانست با 12مدال رنگارنگ،کارنامه ای درخشان به ثبت برساندوقهرمان این دوره از مسابقات شود.

,

سن سی علیرضا غلامی از شهرستان قاین نیز به عنوان داور مسابقات حضور داشت.

,

در این مسابقات ورزشکاران قاینات  مقام های زیر را کسب کردند:

,

جواد خسروی ،امیرحسین خالقی،امیرحسین جعفری،علیرضا زارعگرومحمدقائم جاهدمدال طلا، علی خیبری ،مهرداد خالقی ،مهدی محمد دوست وامیرمحمد عباسی مدال نقره و محمد جواد جعفری،ابوالفضل خیبری ومهدی زارعگر نیز مدال نقره این دوره از مسابقات را به گردن آویختند.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه