اخبار داغ

فرماندار هرسین تاکید کرد:

لزوم افزایش آگاهی جامعه روستایی در برابر بیماری‌های مشترک

لزوم افزایش آگاهی جامعه روستایی در برابر بیماری‌های مشترک
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین با دستور کار پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین با دستور کار پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

این جلسه با حضور فرماندار ، شهرداران هرسین و بیستون ، رئیس مرکز بهداشت ، بخشدار بیستون ، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان هرسین و محیط زیست در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

,

 

,

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : بیماری های تب مالت ، تب کریمه کنگو ، هاری ، آنفولانزای پرندگان از بیماری های مشترک بین انسان ، دام و پرندگان هستند که با افزایش آگاهی های دامداران ، روستاییان ، دهیاران ، اعضای شوراهای اسلامی روستایی می توان از اپیدمی این بیمارهای جلوگیری کرد.

,

 

,

وی همچنین ادامه داد : دامپزشکی می بایست در صورت مشاهده هر نوع دام مشکوک به اینگونه    بیماری ها علاوه بر واکسینه کردن دام های آن روستا ، تمام دامهای روستاهای اطراف و آن منطقه را واکسینه کنند.

,

 

,

شاه آبادی همچنین از مردم خواست در صورت هر نوع حیوان گزیدگی  سریعاً به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

,

 

,

آمادگی کامل شهرداری های هرسین و بیستون ، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، ادارات برق ، آبفا ، گاز و مخابرات در جهت مقابله با بحران ( بارش برف و باران ) ، مهار و برش تخته سنگ های موجود در محله های راخیز و تازه آباد توسط ادارات صنعت و معدن ، راهداری و حمل نقل جاده ای و شهرداری هرسین و برگزاری جلسات آموزشی برای دهیاران بخشهای مرکزی و بیستون در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماریهای مشترک بین انسان و دام از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه