اخبار داغ

رکود عمرانی در جنوب لرستان؛

پروژه های عمرانی پلدختر چشم انتظار تحرک دولت؟!

پروژه های عمرانی پلدختر چشم انتظار تحرک دولت؟!
با روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم ،رکود بر پروژه های عمرانی جنوب لرستان حاکم شده است به طوری که مردم همچنان منتظر تحرک دولت برای به سرانجام رساندن پروژه ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  بیان روز،شهرستان پلدختر از مناطق محروم لرستان که در دولت یازدهم و دوازدهم کمترین بهره را از توسعه عمرانی برده است به طوری که اگر سری به مناطق مختلف این شهرستان بزنید به خوبی این واقعیت را درک می کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بیان روز،, بیان روز,

 

,

عمق محرومیت و نبود زیرساخت ها باعث شده که امکان سرمایه گذاری در این شهرستان امکان پذیر نباشد.

,

 

,

در دولت نهم و دهم اقداماتی عمرانی خوبی در سطح کشور انجام شد که به دلیل عدم پیگیری مسئولان وقت و سکوت قابل تامل برخی از کت وشلواری های اتوکشیده،حق این شهرستان ضایع شد.

,

 

,

پروژه آبرسانی دشت جایدر تنها پروژه ای که در زمان دولت احمدی نژاد ردیف اعتباری ملی دارد و هم اکنون به عنوان یکی از معدود پروژه های شهرستان فعال می باشد.

,

 

,

پروژه آبرسانی بن بازه چم مهر دروغ بزرگ استاندار سابق لرستان که هیچ وقت به افتتاح اسفندماه نرسید و همچنان در تعطیلی به سر می برد.

,

 

,

این پروژه که سابقه بیش از 15ساله کلنگ زنی دارد رکورد توجه دولت ها را به مناطق محروم جابجا کرده است،به نظر می رسد سر دولتمردان ما در پاستور چنان به مسائل سیاسی سرگرم هست که اصلا به این موضوعات توجهی نمی کنند.

,

 

,

در این میان مردم به عنوان اصلی ترین صاحبان این انقلاب در چرخ دنده های کم توجهی مسئولان در حال جان دادن هستند.

,

 

,

آماری که اخیرا در خصوص خودکشی ها در ایران منتشر شد که هر 2ساعت یک نفر خودکشی می کند مبین این مسئله است که فشار زندگی و بیکاری امان مردم را بریده است.

,

 

,

پالایشگاه نفت پلدختر وعده خوش خط وخالی که در مراسمی بزرگ داده شد و مراحل کلنگ زنی آن انجام گرفت ولی به مانند سد معشوره که بزرگترین امتیاز دولت احمدی نژاد به کوهدشت بود برای پلدختری ها خیر و برکتی به دنبال نداشت.

,

 

,

کارخانه سیمان پلدختر پروژه دور افتاده و گمشده پلدختر که در زمان نمایندگی سید مهدی شاهرخی نماینده وقت مجلس پیشنهاد،کلنگ زنی و ده تا20درصد هم پیشرفت فیزیکی داشت ولی عمر نمایندگی شاهرخی کفاف ادامه این پروژه را نداد وهمچنان دولت های ما نتوانستند مشکل آسفالت 6کیلومتر جاده دسترسی به این پروژه که بهانه سرمایه گذار را رفع کنند.

,

 

,

دکتر علی کائیدی نماینده سابق مردم پلدختر ومعمولان در مجلس که از مخالفین اصلی احداث سد از جمله سد چولهول وبن لار در پلدختر بود بدون توجه به مسئله مهم جمع آوری آب های سطحی و سیلاب های فصلی در شهرستان،آرزوی سد دار شدن در جنوب لرستان را به دل مردم گذاشت.

,

 

,

دولت روحانی که با تیتر انتقاد از عملکرد دولت نهم ودهم بیشتر کم توجهی وسهل انگاری های دولتمردان خود را توجیح می کرد حالا همه مشکلات را به برجام وتحریم گره زده است.

,

 

,

کم توجهی دولتمردان اعتدال به توان وظرذفیت داخلی و چشم به بیرون دوختن باعث شده تا دیدگاه ها نسبت به عملکرد دولت  در داخل مورد رضایت شهروندان نباشد.

,

 

,

به نظر می رسد با این روال کاری که دولت در پیش گرفته و در تخصیص اعتبارات به مناطق محروم عدالت را رعایت نمی کند یا با سیاسی بازی قصد فریب افکار عمومی را دارد نمی توان به پیشرفت وتوسعه امیدوار بود.

,

 

,

تغییر استاندار لرستان هم که خیلی ها امیدوار به اتفاقات تازه ای در استان بودند با گذشت زمان و عدم تغییرات لازم از سوی وی باعث نا امیدی در بین اقشار مختلف شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه